TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9471
2. leht 21-st

Autor:  DioX [ 02.09.2011 8:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

ValgeKotkas kirjutas:
Mida VKM soovitas muidu?

Soovitati 5w40-t aga noh suurt erinevust 5w30-ga vast ei ole ?!
Eks vaatab , ehk panen esialgu selle 5w40-ga ja siis pärast lähen üle millegi paremale.
Eile vaatasin korra klapikambrikaane sisse ja ohh kui kole see asi seest oli . Selline õli mögina kiht peal , ehk on kaua sesisnud ja õli pole vahetatud väga korrektselt ?
Võtsin maha õli kanalid mis seal nukkvõllide peal jooksevad ja puhastasin cleaneriga ära (mõned kanalid olid ikka suht kinni , pide leotama tükk aega) aga nüüd on vast hea.
Proovin selle õli mögina sealt ära puhastada ja panen kokku tagasi.
Veel vaatasin küünlaid ,olid NGK R seeria omad tundusid töötavad olevat aga ehk profülaktika mõttes vahetan ära .
Mis küünlaid teie soovitaksite ? Samad ngk-d või midagi idiruimi või platina seeriast ?

Autor:  jeff01 [ 02.09.2011 8:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

heh kui 5w40 on liiga tavaline siis peab kohe kas 5w30 või 5w60 olema. :-D siis saab racing maiku juurde veidi. Nii ei saa ju öelda et 5w40 on halvem kui need eelnevad....nede vahe on vaid õli siskoossuses kuumalt.
õli pead valima vastavalt mootori seisukorrale mida saab osati hinnata õlisruve järgi, kliimale milles plaanid kasutada ja sellele kuidas plaanid kasutada (kas palju külmkäivitusi, lühikese-pikad otsad, ainult pähe andmine vms.
kui sul värske 10w40nega oli 2 bari tühikäigul siis arvesta suurusjärku nii, et sama klassi õlide korral võiks olla 1,5 bari 5w40nega, 1 bar 5w30nega ja 2,5 + bari 10w60nega. (See on vaid pakutud suurusjärk mitte absoluutne tõde)
Aga liiga suureks ma õlisurvet ei ajaks....õli vananeb kiiremini, stressab filtrit ja võib juhtuda, et jookseb rohkem filtrist mööda kui sellest läbi. Plokikaanest karterisse tagasivool võib ebapiisavaks jääda. Ka turbo tagasivool võib ebapiisavaks jääda ja turbo suitsemisega lõppeda.
Minu soovitus: 5w40 mõõda sellega surve huvi pärast töösoojal mootoril värske õliga ja enne õlivahetust....ehk miski ~6000 pärast :roll: või kui kevad varem kätte tuleb siis kevadel. Meie kliimas talviti soovitan lihtalt lühikest välpa kuna kondentsi tekib palju.

Autor:  ott5 [ 02.09.2011 8:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Õli tähise esimene nr näitab kui vedel ta külmalt on ja teine kui vedel ta kuumalt on. Lihtsalt öeldud.
0w õlid on rohkem uute motode teema, seal kõik täpsem ja peenem kui vanemad motod.
Pigem panna 5w40 hea firma õli ja ongi korras, eriti veel kui moto must seest. Ja kui väga kuuma annad koguaeg siis 5w50 või 10w60.

Autor:  LordVampire [ 02.09.2011 8:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Oleneb mootorist ja selle kasutusest. 10w60 ja 20w60 on endal kasutuses. 0wX tundub küll veits ekstreem vana turbo mootorile...


Edit: muidu kift pill

Autor:  enkei [ 02.09.2011 8:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Motul 300v seeria õlid on puhtalt võistlusautodele mõeldud,mõtetu priiskamine stock tänavaautole.Pigem soovitaks Motul 8100 seeriast 5w-30 või 40 õli,mis on samuti kvaliteetne ja hind mõistlik,kuid sobib ka igasugune muu tuntud bränd.

Autor:  Motary1 [ 02.09.2011 12:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Racing masinatele ei soovitata samuti õlisid viskoosusvahega üle 30ne kuna need pikad polümeride ahelad lihtsalt lagunevad ära seal, 10w40 tänavale ja 20w50 rajale :)

Autor:  ValgeKotkas [ 02.09.2011 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

ott5 kirjutas:
Õli tähise esimene nr näitab kui vedel ta külmalt on ja teine kui vedel ta kuumalt on. Lihtsalt öeldud.
0w õlid on rohkem uute motode teema, seal kõik täpsem ja peenem kui vanemad motod.



Bääm, ebatäpne :) Lihtsalt öeldud jah....aga tavainimesele.
Võta lahti erinevate tootjate ja nende õlide tehnilised andmelehed ning loe sealt viskoossuseid külmalt ja soojalt. Alles seal saad tõe enamvähem kätte.


Minu eelnev 5w40 õli (täiega paks, onje :)) on näiteks minu praegusest 0w30nest soojalt ainult 1 ühiku võrra "paksem", külmalt 2. Samas selle eelmainitud v300 5w30 Motuli soe voolavus on viimasest tervelt 1 ühiku võrra vedelam ning külmalt läheneb kümnele. Suurusjärgud ~12 ja 70, aga kui sa esimesed Datenblatid lahti võtad, siis saad aru küll :)

Seega soovitada 5w40, ilma täpse tootjata ja õlimudelite on kuidagi mõttetu?? Tegelikud viskoossused kõiguvad päris korralikult.


Jõudu ja jaksu autoga, kunagi tahaks taolisega sõitu saada :D Räägitakse, et väike monstrum :)

Autor:  DioX [ 02.09.2011 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

njh eks see õli valimine ole jah seotud kus ja kuidas auto kasutad. Hetkel plaan ikkagi stock konditsioonis sõita taga natuke .
Mõtlesin ,et kui mootor selline must seest siis ehk sõita uue õliga mõned tuhanded ja siis juba teha õli vahetus (peseb selle nõgi lahti natuke ) ?
Pestud klappikambrikaas
Mingi meistrimees on pannud plast juraka silikoniga kinni , suht suure hulgaga silikoni nagu pildil näha võib :-D
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Selle kaane sees (kanalites ) on ka mingi metall võrk huvitav milleks see on ? Mingi õli püüdja või filter vms ?

Autor:  stryk3r [ 03.09.2011 9:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

tulutuse võrk, et õli jääks motosse. mitte et pritsiks vent torust välja

Autor:  LordVampire [ 15.09.2011 9:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Kuidas pulsar? Oled tegelenud? Pull pill, hoia kursis :D

Autor:  Marko_N [ 15.09.2011 19:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Neile seal Jaapanis vist meeldib selle silikooniga jubedalt plätserdada, mul oli täpselt sama silikonts.

Autor:  DioX [ 15.09.2011 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Pulsaril läheb hästi!
Hetkel tegelen uue summuti ehitusega , õigemini otsin kus saaks lasta teha. Sai ostetud T28 turbo väljalaske flantsi mille külge plaanis ehitada 3 tolli toru ja kogu summuti süsteem teha otsast lõppuni 3 tolli + vahele mingi reso.
Boostiga kah kuidagi kahtlased lood. Sai pandud boostikell ,et vaadata mis masin üldse puhub ja tulemus on kuidagi kahtlane 0,5 bari stabiilselt kuigi stockis peaks olema 0,7 . Vaatasin kõik voolikud üle ja noh ei leia midagi mis võiks kuidagi mõjutada miskit.
Küll arvasin algul ,et kala on ühes voolikus mis jookseb sisselaskest wg-sse seal vooliku sees oli mingi metall toru jupp väga väikese auguga ja see sai sealt eemaldatud ,kuid tulemus sama.
Kuigi on soetatud manuaalne boostcontroller millega saab vajadusel keerata juurde aga tahaks ikkagi proovida leida need originaalsed 0,7 bari.
Ehk on asi selles originaal eletroonilises boost solenoidis mis on kuidagi kinni jäänud ja ei funktsioneeri nii nagu vaja?
Varsti teen masinast pildid ja kapoti alusest kah. :bb

Autor:  OKS [ 15.09.2011 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

DioX kirjutas:
Pulsaril läheb hästi!
Küll arvasin algul ,et kala on ühes voolikus mis jookseb sisselaskest wg-sse seal vooliku sees oli mingi metall toru jupp väga väikese auguga ja see sai sealt eemaldatud ,kuid tulemus sama.


Kui sa selle eemaldad siis actuator avanebki ju varem ja kiiremini. Kui sa võtad selle düüsi solenoidi minevast voolikust ära siis rõhk peaks tõusma.

Autor:  DioX [ 15.09.2011 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

OKS kirjutas:
DioX kirjutas:
Pulsaril läheb hästi!
Küll arvasin algul ,et kala on ühes voolikus mis jookseb sisselaskest wg-sse seal vooliku sees oli mingi metall toru jupp väga väikese auguga ja see sai sealt eemaldatud ,kuid tulemus sama.


Kui sa selle eemaldad siis actuator avanebki ju varem ja kiiremini. Kui sa võtad selle düüsi solenoidi minevast voolikust ära siis rõhk peaks tõusma.

emm solenoidi voolikutes pole nagu midagi hetkel on kõik nagu tühjad voolikud .

Autor:  DioX [ 17.09.2011 8:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Niih siin ka lubatud pildid :
Ja nagu esimeselt pildilt näha sain eile kätte Poolast pakkikese Strongflex esi ja taga stabika pukside ringiga mis said ka eile paigaldatud. Kui auto all olin siis leidsin ka väikse üllatuse , nimelt veepump lekkib tasapisi ,varsti siis veepumpa vahetama ja konditsioneeri eemaldama :car
Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

2. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/