markomaan kirjutas:
Noh perse majas nüüd siis jelle....
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...
igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...
Soovige edu mulle...
Esimene diagnoos oleks vigane kaanetihend või blokikaane viga. Kui küünlad eemaldad, peaks olema eristatavad "vee" täpid sellisel juhul. Eemalda süütepoolidelt ning kütusepumbalt vool ning aja mootorit starteriga ringi - vaata kas mingit vedelikku silindrist eraldub?
Mootor maha jahtudes käivitus, kuid ühes silindris plahvatust tõenöoliselt vee/jahutusvedeliku tõttu ei teki. Et mahlad segamini ja paisupaagist eristatavat õli näha peaks paarkümmend km sõitma...
Edu, Rene