Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 17:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.06.2011 17:18 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Kui kollektor lekib kapoti all natuke downpipe vahelt, kas see võib õhulugejat mõjutada nii,et sumpast hakkab täitsa musta śuitsu ajama?
Mul vähe lekib ja väikse sõidu järel hakkas sumpast suitsema hoopiski...

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2011 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Lambda andur saab valet näitu kui väljalaske lekib


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2011 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Teoorias ükski küte peale diisli küll musta suitsu ei tekita... suht ükskõik kui rikas see segu seal on .
Õhulugejat summuti ei mõjuta.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2011 23:52 
Eemal

Liitunud: 29.12.2010 10:46
Postitusi: 8
Maik kirjutas:
Teoorias ükski küte peale diisli küll musta suitsu ei tekita... suht ükskõik kui rikas see segu seal on .
Õhulugejat summuti ei mõjuta.

ka bensiin tekitab rikka segu korral üpriski musta suitsu


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2011 11:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Motary1 kirjutas:
Lambda andur saab valet näitu kui väljalaske lekib
ja kuna aju näeb läbi lambda lahjat, siis krutib pahaaimamatult kütust juurde, ja hakkabki musta tulema.
Teooria: Kui segu on rikas, tekib peale CO2 ja H20 ka CO'd, kuna O on kütusega võrreldes vähe. Ülirikka seguga ei jagu CO kah enam O'd ja välja lendab juba ka puhast C'd ehk tahma. Lisaks tuleb summutist ka üldse põlemata CH ühendeid, mille eest tanklas küsitaksegi EUR'i.
VL lekked mõjuvad ka spoolile halvasti ja võivad olla ka tuleohtlikud, ja on ning ega kõikide mürkide sissehingaminegi tuju alati lõbusaks tee.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2011 19:51 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Nonii...
kõik teie teooriad toimivad...
must kadus ära kui kollektor sai korralikult kinni...
ja see must oli ikka konkreetne must :D
...
nüüd vaja kuidagi wg saada normaalse rõhu pale, sest praegu viskab turbo mul 1,2 ette kohati ja hakkab mootorist vähe kahju:)
esialgu sätin natuke varrast ka, aga siis pean hakkama vaatama uut wg või siis proovin seda olemasolevat modida ...

oskab keegi nõu anda selle wg modimise kohta? kas mul vaja seda saada kangemaks või lahjemaks?

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2011 0:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2011 12:19 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Motary1 kirjutas:
actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu :)


See 1,2 on siis pmts max, mis pihustitest läbi läheb? Aga kas selle rõhuni siis mootor kannatab originaalseisundis? Ma ise põen rohkem sellepärast, et selle liigse rõhuga mootorile liiga ei teeks :) Paar korda olen ikkka sõinud siin nüüd raskema jalaga ja originaaliga võrreldes astub ikka jupi erksamalt edasi! Päris max võimsuse piiril( originaaliga optimaalne) ei tahaks sõita pidevalt, kuna mul auto ei ole ringrajale mõeldud vaid siiski tänavaliikur:P
Aga tnx for tips/hints !

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2011 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
Kangi lühemaks tehes ja hiljem avades tõstad sa rõhku. Vaja on ju langetada ?

Motary1 kirjutas:
actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 18:14 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Noh perse majas nüüd siis jelle....
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...

igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...

paar päeva puhkan ja rahunen, siis peab vist hakkama mootorit demonteerima :S:D:D:D haahaa
eks alustagem küünaltest vms...
kõige ehtsam on see, et sain 50 km sõita :D

aga enne seda vist tegelen cooleri paigaldamisega, kuna kokku sai lepitud ühe kodanikuga, et tuleb teeb ilusad keevitused mul torustikule:) Keegi oskab ehk pakkuda hea hinnaga 90kraadiseid silikoonpõlvi 2tk, mis on üleminekuga 2,5lt 2,0 tollile?

Soovige edu mulle...

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 18:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
markomaan kirjutas:
Noh perse majas nüüd siis jelle....
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...

igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...

Soovige edu mulle...


Esimene diagnoos oleks vigane kaanetihend või blokikaane viga. Kui küünlad eemaldad, peaks olema eristatavad "vee" täpid sellisel juhul. Eemalda süütepoolidelt ning kütusepumbalt vool ning aja mootorit starteriga ringi - vaata kas mingit vedelikku silindrist eraldub?

Mootor maha jahtudes käivitus, kuid ühes silindris plahvatust tõenöoliselt vee/jahutusvedeliku tõttu ei teki. Et mahlad segamini ja paisupaagist eristatavat õli näha peaks paarkümmend km sõitma...

Edu, Rene

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2011 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Eks järgmine kord saad jälle paarkend km sõita, edu. :-/

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2011 13:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Nüüd paneme kõikidele 200sxidele LS1-7 peale ja mured lahendatud :-D (mis iseenesest ei ole mootori kaalu ja kompaktsust arvestades üldse halb)
Hädad, mis mul ca18det-iga olid siiski enamasti enda põhjustatud, koonerdamine boost controli pealt ja õlitorud jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2011 20:37 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
Maik kirjutas:
Eks järgmine kord saad jälle paarkend km sõita, edu. :-/


kuna järgmine kord? :D

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2011 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
noh,peale kordategemist nägu.


kui ma oma auto korda saan 10ndaks , ma võin testsõidu sulle teha oma kuludega, tasuta-
eks siis otsusta kas ehitada oma 2l edasi või mitte. viljandi on väike linn ja mul on ainult rõõm tervitada ja tutvuda autopededega isiklikult.

see tunne kus auto TAHAB edasi räigelt astuda ... see on HEA TUNNE. Iga mees peaks vähemalt korra elus sellist autot omama.


200sxi ainukene boonus imho on see,et see on KERGE.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11