TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=8711
2. leht 3-st

Autor:  Ets [ 28.03.2011 15:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Eile õhtul sai siis lõpuks hangitud korralik wideband komplekt.
Innovate´i üle ookeani saatmine veidi keeruline tollide ja asjade tõttu.
Seepärast langes valik ikkagi "kodumaisele" VEMS´ile.

Saan aru, et siinsetel meestel on selle seadmega palju kogemusi.
Ehk kuulen mõne vihje kuidas selle seadmega kõige mõistlikum ümber käia on.
Näiteks kas EGT sondi võib paigutada enne turbot - kas ta seal ära ei küpse ?
Põnevad on veel küsimused seoses auto ajule narrowband signaali näitamisega ja korralik data logimine.

Autor:  Mihkel [ 28.03.2011 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Kui sa kodutööd veidi teed, siis saad teada, et ainuke õige koht EGT paigutamiseks ongi enne turbot.
Peale turbot on gaasid juba liigselt jahtunud.

Autor:  Ets [ 28.03.2011 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Tänud!

Kinnitus oligi see, mida otsisin.

Võtsin korralikult käsile elektrisüsteemid. Alustuseks rookisin signa maha. Ei ole mul seda vaja, et rajal immo peale jookseks :D
Ja kõik massijuhtmed ja asjad on hetkel väljavahetamisel. Olen varem nööki näinud massiprobleemidega.
Mass ja pluss juhtmed lähevad helitehnikast tuntud mitmekiulised 20 ruudused.

Paar pilti ka praegusest seisust.

Manused:
DSCF0006.JPG
DSCF0006.JPG [ 116.82 KB | Vaadatud 9038 korda ]
DSCF0008.JPG
DSCF0008.JPG [ 114.09 KB | Vaadatud 9038 korda ]
DSCF0003.JPG
DSCF0003.JPG [ 115.17 KB | Vaadatud 9038 korda ]

Autor:  Ets [ 28.03.2011 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Lisan pildi eemaldatud signast.
Kahepoolse sidega, distantskäivitusega ja poole kilomeetrise juhtmestikuga vidin. See on nüüd ripakil, kui kellegil huvi.
Ja veel pilt minu entusiastlikust abimehaanikust, kes nii väga tahtis saada enda pilti siia.

Manused:
DSCF0020.JPG
DSCF0020.JPG [ 113.65 KB | Vaadatud 9019 korda ]
Faili kommentaar: Äkki peaks ikkagi korra küünlad välja keerama?
DSCF0034.JPG
DSCF0034.JPG [ 118.89 KB | Vaadatud 9019 korda ]

Autor:  jeff01 [ 30.03.2011 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

no mida võtit. :-D

Autor:  Kummitus [ 30.03.2011 20:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

jeff01 kirjutas:
no mida võtit. :-D



Pidasid vist võtme vart silmas :-D

Autor:  tehnic [ 30.03.2011 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

seda abilist saab pärast kohe modellina kasutada kui auto valmis :bb

Autor:  tann15 [ 01.04.2011 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Ilus poster seinal :-D

Mäletamist mööda seisis veel suhteliselt helsinki lähedal tuttaval romulas selline sees,tagaosa pauguga.
Kui sinna juhtun minema,siis v6in vaadata kas alles või juba aafrika saadetud :lol:

Autor:  vlzman [ 01.04.2011 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Ets kirjutas:
Lisan pildi eemaldatud signast.
Kahepoolse sidega, distantskäivitusega ja poole kilomeetrise juhtmestikuga vidin. See on nüüd ripakil, kui kellegil huvi.
Ja veel pilt minu entusiastlikust abimehaanikust, kes nii väga tahtis saada enda pilti siia.


Nii suuured....kindad olid vist sõna, mida otsisin :-D

Autor:  Ets [ 03.04.2011 15:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

See poster on jahh üsna lemmik kõigi jaoks, kel sinna garaazi asja.
Õhulugeja on üldiselt defka. Sõber Kanadas otsib praegu seda oma töökojast. Lugeja ise ei maksa seal mitte kottigi aga postikulu on päris korralik. Teine teema on selles, et meie post ja toll on üsna veidrad asutused.
Päris palju asju on kaduma läinud sedasi.
Aga kui Soome asja ja seal see lugeja olemas on siis oleks ju küll igati kasulik diil.

Millal sul üldse Soome asja on ?

Autor:  Ets [ 04.04.2011 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Tuli just praegu meelde, et enne oli arutelu miks mul kaanetihend lendas.
Leidsin üles vana kaanetihendi ja panen selle autoinimestele lausa pornograafiana tunduva pildi siiski üles.
Ise arvan, et põhjus nigelas kvaliteedis ja lahjas kaanepingutuses.

Ja teised pildid siis puuduvast õhulugejast - ei ole kellegil vedelemas ??

Manused:
DSCF0042.jpg
DSCF0042.jpg [ 231.36 KB | Vaadatud 8078 korda ]
DSCF0048.JPG
DSCF0048.JPG [ 236.61 KB | Vaadatud 8078 korda ]
DSCF0047.JPG
DSCF0047.JPG [ 236.96 KB | Vaadatud 8078 korda ]

Autor:  Tim0 [ 04.04.2011 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

õhulugejat vast saab asendada mõne rohkem levinud mudeli omaga.

Autor:  stif [ 05.04.2011 20:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

See näeb välja samasugune nagu ca18det õhulugeja.
Ma vaatasin peal olid sellised nr. 22680 D6000
AFH45-45

Autor:  Ets [ 06.04.2011 10:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

stif kirjutas:
See näeb välja samasugune nagu ca18det õhulugeja.
Ma vaatasin peal olid sellised nr. 22680 D6000
AFH45-45



Hmm... seda oleks juba mõtet proovida. Ehk võtab ecu selle jutule. Kui ta veidi valetab vms siis selles katastroofi ei tohiks olla. Piggiback ju lugeja ning ecu vahel lubab veidi korrigeerida seda signaali.

Autor:  Ets [ 06.04.2011 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki Swift 1.3Gti Turbo 1990 Ets

Tundub, et õhulugeja otsingud kuhugi ikkagi jõuavad.
Käib mul garaazis ikkagi iga õhtu tegevus ja samm sammult üritan edasi minna. Eks pool aega kulub lahenduste otsimesele mitte nende teostamisele :)
Aga nüüd olen järgmise probleemiga pisut jänni jäänud.

VEMS Wideband ja EGT

Ostsin selle klubilise käest ja ei olnud tegemist uue tootega. Vähe kasutatud oleks õige sõna.
Lugesin netist pikalt laialt installi ja kasutuse kohta. ELFA kataloogisit tellisin K-Type ThermoCouple ühenduspistikud ja kõik sai oma arust "hullult hästi" tehtud. Samahea, et malliga kraad määratud ka downpipe´is anduri pesa jaoks.

Juhtmed külge ja vool järgi - mitte midagi. Pilt on ees must ja lambda ka ei soojene.
Arvuti garaazi veetud ja VEMS Tune´iga üritatud ligi minna. Seade leitakse üles aga koguaeg saan sellise teate:
Boot mode detected ja ei suudeta firmware upgrade´i - ega midagi ära teha. Samuti ei suudeta ka Boot Mode´i kinni panna.
Isegi valik Revivial mis peaks kontrollerile sisuliselt reset´i tegema ei toimi samuti.


Niipalju kui ma taustuuringuid tegin siis pärit on see VEMS´i poiss ühe viie silindrilise Audi pealt kus oli ka VEMS ECU küljes ja on need kaks vist alles omavahel kokku süngitud ja ei oska nüüd üksikult töötada. (see lõpp on nüüd küll puhtalt teooria)

Kas kellegil on mõtteid kuidas ma selle kella ikkagi tööle meelitan?

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/