Aigo kirjutas:aga kui korralikult valmis siis lõika lihtsalt relaka ketta laiune triip sisse keskele
Oled sa kindel selle asja kasulikusest??
jah. see peaks olema mingi 7'da või 8'da klassi füüsika ju. Metall kuumenedes paisub ning tekitab pingeid.
Keevitades muutub keevituskoha kõrvalt metall hapramaks tänu ülekuumenemisele ning pikemas perspektiivis kui mujale pingeid maandada pole siis sisepingete mõjul hakkab keevituskohtade juurest järgi andma. kui aga on flantsil vahe sees siis kuumenedes annab kahes tükis flantsil omavahel paisuda ning sellega leevendades pingeid, pingeid küll välja ei saa kuidagi, kuid see tagab pikema ea keevituskohale flantsi ja toru kokkupuute kohal.
Tubli poiss! (oleks pidanud hoolikamalt lugema, midagi jäi eelnevalt kahe silma vahele ---> "valmis"). Keevitamisel võid tõmmata poltidega mingi sirge ja megapaksu metalli külge kinni...
Ärge hakake palun võõras teemas üksteist materdama. Ega rumal pole see kes suudab infot kusagilt leida.
Vaatasin põgusalt max boosti üle ja üldiselt nii et sellist tüüpi kollektoril mis enamvähem võrdselt paisub polegi asi nii hull aga se vahe võib seal sellest hoolimata olla. Kohustuslikuks muutub ta log style kollektorite puhul mis paisuvad oluliselt ebaühtlasemalt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
citizen kirjutas:Aigo,
Arvestades seda kõik muud möla mida sa siin foorumus kirjutanud oled tunnista, et eelpool olnud jutu kirjutasid sa lihtsalt kuskilt maha
ei ei ma olen vahepeal harinud ennast
aga jah OT võiks lõpetada... ikkagi teise auto teema!