Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 3:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2007 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.03.2006 21:10
Postitusi: 30
Asukoht: Võru
See kell sai sinna algul lihtsalt prooviks pandud, et vaadata mis rõhku turbo üldse puhub ja siis sai natuke rõhku tõstetud. Sellepärast need juhtmed nii sinna said ka pandud. Aga kuna see eelmine omanik sellel autol oli laisk nagu siga siis ei viitsinud ta seda kella sealt enam ära võtta või juhtmeid korralikult ühendada ja nii need sinna jäid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2007 14:05 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
njahm kuid seal oli vaakumi jaoks pandud klaasipesuri voolik mis oli vanaks jäänd ja rabe ja kokku pressitud ... selle näitaski survet mingi 0.7 bar... peale vaakumvoolikute vahetamist viskas ikka pöördes üle 1 bar'i ja siis hakkas puterdama... ehk siis ei ole enam segu ka õige... ning wg'l on ka vardalt vint maha kruvitud... no ega vigu on ja ega tegelikult ei kurda... talv pikk veel ees ju

aga siiski mu süda ei saa rahu, et kui spidoka 100 pealt nagu vabalangemise 180 peale teeb siis miks ta puterdama ei hakka??? või sellel ei spido läbi aju

hondadel käib läbi aju nagu enamik autodel ikka ja kui spido korra lollitab siis läheb aju kohe safe mode reziimi eriti kui aut kast nagu mul nisul

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2007 22:02 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Krt. üli-segaselt kirjutad............. :x


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2007 18:50 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
uus-vana turbo käes ja homsest siis töökojas soojas hakkan vahetama... ning vaatan üle ka, et mis sest sumpsi värgist saab...



Küsiks ka, et oskab ehk keegi pajatada midagi Fighteri signa kohta mille turbo taimer ka olemas... kahjuks täpset marki ei mäleta või ikka on kavalam turbo timer eraldi ja signa eraldi ikka

hind tuleks peaaegu sama

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2007 0:32 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
nüüd viskab juba vaikselt koppa ette... mulle ei meeldi sõita linnas nii, et spido viskab vahepeal vabsee 160 peale :x kus see kiiruse andur on siis??? palun aidake... loodan muidugi, et aut kastiga varjandil kusagile mujale peidetud pole

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2007 22:04 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Aigo kirjutas:
nüüd viskab juba vaikselt koppa ette... mulle ei meeldi sõita linnas nii, et spido viskab vahepeal vabsee 160 peale :x kus see kiiruse andur on siis??? palun aidake... loodan muidugi, et aut kastiga varjandil kusagile mujale peidetud pole


http://www.h-dev.co.uk/manuals/NISSAN_S ... L%202a.pdf

Tiri alla, loe ja saad päris paljudele küsimustele vastused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2007 23:39 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Tänud Siim...

Aga siis tänase päeva toimetamisetst ka natukene:

sai siis nähtud 6 tundi vaeva ja turbo ära vahetatud. Täitsa vihale ajas see, et need jahutus vedeliku torud terasest on ning, et üldse seda turbot maha saada nii raske on :? kuid hakkama ma sain ja nüüd enam suitsukatet ma teile pakkuda ei saa kahjuks.

See turbo mille ma maha võtsin lokksus igate pidi veel hullemini kui see mille Herr parm käest sain, Siit veel tänud.

Muidugi kohe kui sain "uut" turbot proovima minna sain esimesel kilomeetril kohe õhu lõdviku küljest lasta :lol: pani kohe kapoti alt minekit ja ma kartsin kohe, et nüüd on midagi väga peetis kuid õnneks ei midagi :)

nüüd homme veel sumps ka korda teha ja peaks vaiksemalt ka käima hakkama



p.s. herr parm sa rääkisid midagi 0.7 bar-st kuid minul nüüd jookseb üle 1'e

ning tekkis vajadus BOV jaoks

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2007 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Reguleeri endal kõigepealt acutaatori varras õigesti ära.
Siis kontrolli, et acutaatori juhtimine õige oleks.

See, et sul üle 1bar puhub ei tähenda, et sul by-passi või BOV-i vaja läheb.
BOV ei tõmba kuskilt otsast su 1-e bar-ist boosti vähemaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2007 1:33 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ei just see jama, et kui segusiibri sulgen nii annab kuskilt järgi... täna pani kapotialt juba üks osa sisselaske torustikust minema... kuid BOV oleks selle surve välja lasnud ja poleks torudel midagi juhtunud ju

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2007 1:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nojah, sinu jutust suurte reavahedega ei loe välja mille tarbeks sul seda BOV-i täpselt vaja läheb.
Aga üldiselt peaks tekkima lihtsalt "surge" mitte voolikuid lahti viskama.
Järelikult on voolikud nõrgalt kinnitatud või vale mõõduga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2007 1:49 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
no hetkel veel originaal torustik ja ega ma kardan, et klambrid on ka tehasest saati puutumatta kuna need mis täna turbo vahetamiseks lahti kiskusin olid suht lahtiselt...



jutu jätkuks küsiks, et millega coolerit seest puhastada?? Mul cooleri seinad õlised ja no originaal pisike cooler veel ees ja hakkab juba kahtlus tekkima, et kas see jahutabki enam.


EDIT: garret oleks vüinud teha acctuatori varrastel 1'l tagurpidi vindi, et oleks lihtsam regullida aga näe ei saa ju... samas õige ka ei hakka igaüks kohe näppima :lol: aga mul on acc vardal see reguleerimiseks ette nähtud pikk mutter suht lühikene ja kui veel pikendan seda siis jäävad vardad väga otsa peale

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2007 23:33 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ilmselt kallata bensiini sisse ja siis loksutada oleks paras vahejahuti pesemiseks.

Mingis teemas oli see ka kirjutatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2007 0:55 
Eemal

Liitunud: 17.04.2006 17:14
Postitusi: 202
mis mõttega sa seda radikat vahetad?vaheta ennem kast õige kasti vastu ja siis hakka muid asju vaatama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2007 18:20 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
stk kirjutas:
mis mõttega sa seda radikat vahetad?vaheta ennem kast õige kasti vastu ja siis hakka muid asju vaatama!


ma ei saa aru mida k seda automaat kasti karadvad... mind pole see siiamaani hammustanud...

ja mis radika vahetamisest sa jahud???

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2007 18:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
keegi ei karda seda kasti, lihtsalt automaat kastiga on sõidumõnu nullilähedane ning ka sõiduvõtted on suht piiratud.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11