TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2893
2. leht 2-st

Autor:  mart154 [ 07.08.2007 23:11 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.


osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)

Autor:  Mihkel [ 08.08.2007 0:06 ]
Teema pealkiri: 

mart154 kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.


osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)

Aerosool täitsa olemas aga ei viitsi eriti kasutada seda.
Peaks vist hakkama tihedamalt kasutama.

Olulisim asi mudiugi keevitamise juure son see, et vool ja traadi kiirus oleks antud materjali jaoks sobiv.
Siis tuleb ka ilus õmblus.

Autor:  Kryger [ 08.08.2007 21:41 ]
Teema pealkiri: 

väga huvitav teema! endal käivad juba pikka aega mõtted peas, et just sarnase mootoriga (f20a4 98kw) prelule puhur peale saada. Loodan, et oled nõus mulle nõu andma kui endal asjad korralikult tööle saad?

Autor:  Aigo [ 09.08.2007 1:00 ]
Teema pealkiri: 

mootor on F20A1 mis erineb F20A4-st surveastme poolest mul nimelt madalam...

aga eks ma ikka võin nõu ja jõu ka edasi anda kui ise tänu siinsetele inimestele ja nende mõningasele abile lootes selle pilli käima saan :)

Autor:  Aigo [ 09.08.2007 12:13 ]
Teema pealkiri: 

oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:

Autor:  crisp [ 09.08.2007 20:19 ]
Teema pealkiri: 

oleneb turbost aga 1-1,5 peaks olema hea küll vastasel juhul hakkab ta sul kas sumpsi või sisselaskesse taguma seda õli...

tegelt kui sa tehnilist osa lugeda vitsid siis seal enamus nendest teemadest väga põhjalikult ära räägitud

näiteks nagu siin:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=

Autor:  Aigo [ 10.08.2007 0:02 ]
Teema pealkiri: 

asiu selles, et täna avastasin ka, et õli jooksebki nii väljalaskesse kuyi sisselaske torusse...


krt kuidas ma selle surve maha saan nüüd???

Autor:  Miq [ 10.08.2007 0:25 ]
Teema pealkiri: 

sellest on ka siin räägitud, mõtle nii, et sa ei ole esimene kes on selle foorumi toega turbot peale pannud, seega enamik põhilisi probleeme on ära lahendatud. kasuta otsingut - niisama lugemine tuleb ka kasuks.

peab õli peale voolule mingi takistuse ette panema, millel oleks läbi laske ava mingi 1-1.5mm diameetriga.

Autor:  jeff01 [ 10.08.2007 22:12 ]
Teema pealkiri: 

Aigo kirjutas:
oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:
Mille järgi ütled et se on 6 bari? kas panid väljavõtte otsa kella ja lasid nö tupikusse? :roll: surve oleneb ikka sellest kuidas ta sealt turbost minema saab.....st äravoolu torust suures osas. Pakun et mida rohkem õli turbost läbi käib seda parem aga mida väiksema survega (teatud piirini) seda pikaealisem ehk. (Nii turbole, kui jääb ka muule õliringele rohkem survet)

Autor:  Aigo [ 11.08.2007 1:15 ]
Teema pealkiri: 

mõõdetud on umbes 30cm enne turbot ja läbivana...

Autor:  jeff01 [ 11.08.2007 12:26 ]
Teema pealkiri: 

Selge, siis on seda ilmselgelt palju ja tuleb kuidagi piirata (kitsenduse näol)

Autor:  Aigo [ 11.08.2007 17:21 ]
Teema pealkiri: 

aga täna siis paigaldasin need käkerdised külge(mingid roostevabast ehitatud ja sama hullult keevitatud nagu mina seda teen)

ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...

siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte

ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja

seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud


rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada

kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes :? )




nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima


muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...


kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)

muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/