TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi Coupe Quattro 2,3T 1990a - MissS
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2523
2. leht 5-st

Autor:  Alp [ 10.06.2007 21:30 ]
Teema pealkiri: 

Kelle toodang need kepsud on kah ?

Autor:  Siim [ 10.06.2007 23:50 ]
Teema pealkiri: 

Alp kirjutas:
Kelle toodang need kepsud on kah ?


Miss S kirjutas:
Kepsud peaksid ka kohe kohe kohale jõudma . Valik langes PO-le ( kuni 1000HP ).

Autor:  Miss S [ 23.06.2007 19:13 ]
Teema pealkiri: 

Reedel jõudsid kohale kolvid ,tihendid ja rihmad/rullikud. Veel on puudu saaled .Otsustasin (tänud Jõuvankrile info eest) RS2 omade kasuks . Kahjuks neid veel olemas pole ,kuid esmasp saab juba töödega alustada.
Kohale jõudsid ka 17" OZ Ultraleggerad, kaal 6,5 kg .Keegi "tark" ytles ,et kui veermikust kaotada 1kg ,siis võrdub u 8kg -ga kogu massist ,eks näis,proovime ,kas tõele ka vastab. Samas yhes autotestis vaheti orig.veljed kergvelgede vastu ja kiirendus 0-100ni paranes 0,2sek võrra.

Sellised näevad välja : http://www.tirerack.com/images/wheels/o ... _ci3_l.jpg


Nüüd jääb üle loota,et kõik tööd sujuvad ja kiirelt kiirelt auto liikuma!

Autor:  Raceboy [ 23.06.2007 19:48 ]
Teema pealkiri: 

Rusikareegel ütleb, et vedrustamata massist 1 kg kaotamine võrdub umbes 4 kg-ga mujalt autost. Kas see koguni 8 kg on, ei tea väita.
Vedrustamata massi vähendamisel on tulemuseks oluliselt parem roolitunnetus.

Autor:  Miss S [ 24.06.2007 4:55 ]
Teema pealkiri: 

ja vedrustamata massi all sa mõtled?
orign.vedrustusega?

Autor:  Raceboy [ 24.06.2007 11:37 ]
Teema pealkiri: 

Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.

Autor:  Miss S [ 24.06.2007 13:05 ]
Teema pealkiri: 

selge
:oops:

Ma arvan ,et hetkel piirdun siiski velgede ja amortidega.

Autor:  Raceboy [ 24.06.2007 14:26 ]
Teema pealkiri: 

Miss S kirjutas:
selge
:oops:

Ma arvan ,et hetkel piirdun siiski velgede ja amortidega.


Pole mõtet väga vaeva näha sealt auto kergendamisega, sest see on üks kallimaid asju, mida auto juures teha (keraamilised või süsinikust pidurikettad, kerged suportid, õõtshoovad jne)

Autor:  Miss S [ 24.06.2007 16:09 ]
Teema pealkiri: 

Noh kui hakata juba 2x2cm tykikesi kerest välja lõikama,siis vast oleks juba mõtet,aga senikaua,las jäävad süsinikust õõtsad ja keraamilised kettad F1-de jaoks :)

Autor:  ranz [ 24.06.2007 20:20 ]
Teema pealkiri: 

Ega siin pole tõesti muud jäänud kui oodata kiireid aegu 400 meetri läbimisel :)

Autor:  marten28 [ 25.06.2007 20:26 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Vedrustamata mass on kõik see, mis jääb vedrudest piltlikultöeldes allapoole: amordid, käändteljed, õõtshoovad, pidurikettad, supordid, veljed jne.


OT: Kiirendusautodel ei tohiks vahet olla kas kaalub õõts või tagavararatas. Ikka inerts on see võlusõna - tuletan meelde füüsikat - mass, keha inertsuse näitaja kulgliikumisel, inetsmoment - pöördliikumisel. Nii, et praegusel juhul ainult pidurikettad ja veljed/rehvid.
Tõsi rinkapillidel ja eriti rallis on ka õõtsadel suurem tähtsus (õigemini nende kaalul) - nagu sa ütlesid, roolitunnetus paraneb.
Vanasti pandi isegi rallikatele võimalikult lühikesed rattapoldid - energia kokkuhoid.

Autor:  Miss S [ 13.12.2007 0:35 ]
Teema pealkiri: 

väike pilt :

Pilt

Udune ta on ,aga vähemalt on näha ,et areng on toimunud :)

Autor:  ranz [ 13.12.2007 0:48 ]
Teema pealkiri: 

Vaikselt loob. Nüüd vaja veel kõik jubinad maas oleval mootoril külge laduda ja saabki juba aiste vahele ta asetada :)

Autor:  Miss S [ 13.12.2007 1:07 ]
Teema pealkiri: 

ma arvan ,et saame hakkama :)

nii ,et pane heaga kohe viiekas kõrvale ,millest sa kevadel nagunii ilma jääd :P

Autor:  ranz [ 13.12.2007 1:13 ]
Teema pealkiri: 

Miss S kirjutas:
nii ,et pane heaga kohe viiekas kõrvale ,millest sa kevadel nagunii ilma jääd :P

Ja jah, saage ennem ikka hääled ka sisse ;) ja siis tuleb fight :P

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/