Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 3:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2005 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
vaakumist välja puhub alles 3500rpm ? millal ta siis max boosti saavutab !?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2005 22:45 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
sry max boost tuleb ca 3500 aga vaakumist välja 2900 rmp

Max

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2005 8:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Oleneb, millised 993 omad. ka 951-le pandi M030 Sport Option pidureid, need olid big Brakes. Paigaldasin sellised just mõni kuu tagasi sõbra '67 911 Carrera peale, sellel peale adapteeritud 968 silladetailid.

Muide, oleksin sinu vanadest suportitest ja ketastest kahh huvitatud :)

EDIT: Mul on üks paar M030 suuri esimesi pidurikettaid, peaaegu uued.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2005 22:22 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nii

Täna lisandus siis veel tubo XS styel blow off valve (pasunaga) ja mõned cm silikoon voolikut ;). Haapsalus sai ka ära käidud. Ise eriti rahul ei ole, ei oska nagu veel sõita selle autoga.

Max

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2005 21:30 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nii soomes käidud.
Täna sai siis toodud uued 720cc pihustid
Boschi Coilpack ja Ignition amplifier
Fuel managenent koos halli andurite, 3 bar map sensori, wire harness, mingit spetsi isolatsiooni materjali, uued temp ja intake temp sensor. Puudu veel boost kontrol solenoid "apexilt ja narrow band lamdaOeh meel on samas kurb ja samas ka rõõmus...

max

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2005 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Sa vist pead nüüd oma signatuuri muutma... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 7:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
pagan, mehed ehitavad siin välgukiirusel oma Porschesid, peab endal ka jalad kõhu alt välja võtma, ja töö ning õppimise peale vähem rõhku panema :lol:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 8:37 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
kõige kiirema 951-ni on veel pikk tee !

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 8:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ints, oleneb millist sa mõtled :) Ise tean tänavasõidu autona kasutatavat 520 rwhp.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 8:52 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 9:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kerdi autul potentisaali veel küllaga 8)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 9:59 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!


Minu teada on kerdi autol porditud hübriid turbo, järeleaidatud TB, kanalid avardatud, chipid, õhuvõtt modifitseeritud, ja teine kaanetihend. Ehk siis metalli osa on seal omajagu moditud. Edasi käib loomamoodi, see on tõsi.

Mina lähtun veidi teisest ehitusfilosoofiast. Tahaksin kasutada kaasaaegsemat turbot ja elektroonikat. Eks tulemus ole näha, kui asi valmis. Niipalju veel et ei hakka mina midagi portima ega ringi tegema. Kaan jääb samaks, TB samaks. Vahetusse lähebki turbo, pihustid, engine management, cooler, pudi padi veel.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Siuke komplektike siis lähiajal lisandub:

Pilt

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Viimati muutis xjan, 19.04.2005 15:22, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 14:03 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
kus tatechi mõõta saab ( dynoda )!
Kas hinnaklass jään samaks mis nt. Hestecil !

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2005 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
:shock: mõõta??? suvalise dyno peal võid mõõta suvalist masinat kui vaid veotelgi sobiv arv. Aju ei määra siin midagi

Hinnaklass sama või soodsam isegi, kuna sama raha eest saad rohkem funktsionaalsust kaasaegse elektroonika taustal.

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11