TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Seat Ibiza Cupra 1.8T 20V 00/01 - Toomas
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1946
2. leht 3-st

Autor:  preparaator [ 21.12.2006 15:27 ]
Teema pealkiri: 

Kas sul on kaks o2 andurit?

Autor:  Toomas [ 21.12.2006 18:06 ]
Teema pealkiri: 

Mis asi on OBD kaabel?
Ma ei peaugutagi eriti, üritan vaikselt sõita. Hetkel lihtsalt finants ei kannata uut mõõtjat osta. Jaanuari esimeses pooles üritan kindlasti mõlemad andurid välja vahetada aga seni kulgen rahulikult.

Preparaator: kas sa mõtled lambdasi? Lambdaandureid on jah 2, üks enne ja teine pärast katti.

Autor:  ranz [ 21.12.2006 18:38 ]
Teema pealkiri: 

Toomas kirjutas:
Mis asi on OBD kaabel?

Kaabel millega saab auto aju ja arvuti vahel ühenduse tekitada ning teha kõiksugu asju mida aju toetab (veakoodide lugemine, testimine, muutmine jne jne jne).

Autor:  preparaator [ 21.12.2006 18:51 ]
Teema pealkiri: 

Toomas kirjutas:
kas sa mõtled lambdasi? Lambdaandureid on jah 2, üks enne ja teine pärast katti.


Aga kumb läbi on? Kui WB ehk esimene , mis on downpipes siis ei soovitaks eriti tallata. Viimane lambda on mõeldud kati kontrollimiseks e. väheoluline asi.
Vag-i 1.8T soft peaks töötama eduliselt ka ainult map-i ja WB signaaliga.

Autor:  Toomas [ 21.12.2006 20:27 ]
Teema pealkiri: 

ranz kirjutas:
Toomas kirjutas:
Mis asi on OBD kaabel?

Kaabel millega saab auto aju ja arvuti vahel ühenduse tekitada ning teha kõiksugu asju mida aju toetab (veakoodide lugemine, testimine, muutmine jne jne jne).


Selge! Tänud.
Ju mul on siis ikka orig aju peal, sest ühendus toimus läbi tavalise pistiku.

preparaator kirjutas:
Aga kumb läbi on? Kui WB ehk esimene , mis on downpipes siis ei soovitaks eriti tallata. Viimane lambda on mõeldud kati kontrollimiseks e. väheoluline asi.
Vag-i 1.8T soft peaks töötama eduliselt ka ainult map-i ja WB signaaliga.


Kui päris aus olla, siis ma ei teagi :oops:
Diagnost näitas küll, et lambda läbi aga ma ei taibanudki uurida, et kumb :( Eks teen enne niikui nii veel ühe diagnosti, kui asju vahetama hakkan.
Eks sealt siis selgub, et kumb on. Millegipärast kaldun siiski arvama, et esimene läbi.

Autor:  preparaator [ 21.12.2006 20:36 ]
Teema pealkiri: 

Ma arvan, et sul siiski tagumine lambda läbi. Suhteliselt vähetõenäoline on, et katkise Maf-i ja WB-ga sul mootor normaalselt töötaks. Mul on Vag-com olemas kui huvi võin mõne õlle eest diagnostika ära teha ;)

Autor:  Mihkel [ 21.12.2006 23:12 ]
Teema pealkiri: 

Minuteada on neil nii, et esimene lambda on NB ja peale katti on WB, mis kontrollib kat-i tööd.
Vähemalt nii väideti raamatus How to Tune & Modify EMS.
Tegelikult on see ka valiselt ära näha.

Autor:  Samvel [ 21.12.2006 23:23 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Minuteada on neil nii, et esimene lambda on NB ja peale katti on WB.


kas häälestades paned ka WB pärast katti? ;)

Autor:  Mihkel [ 21.12.2006 23:26 ]
Teema pealkiri: 

Ei pane.

Lihtsalt NB lambdaga ei pidavat saama kat-i korrasolekut kontrollida.
NB lambda on closed loop jaoks ja tema näit on temperatuurist sõltuv.

Autor:  Toomas [ 22.12.2006 2:43 ]
Teema pealkiri: 

preparaator kirjutas:
Ma arvan, et sul siiski tagumine lambda läbi. Suhteliselt vähetõenäoline on, et katkise Maf-i ja WB-ga sul mootor normaalselt töötaks. Mul on Vag-com olemas kui huvi võin mõne õlle eest diagnostika ära teha ;)


Panin PS`i

Autor:  Toomas [ 22.02.2007 2:13 ]
Teema pealkiri: 

Nii vahepeal sai siis õhulugeja mure lahendatud.
Ilma lugejata oli tunda, kui turbo puhuma hakkas, siis nüüd läheb suht ühtlaselt kuni lõpuni välja.
Vahepeal sai ka jahutus vedelik ära vahetatud. Kui enne kannatas -17 siis nüüd ei tohiks ka -35 miskit teha. Sisse läks siis audi mootoritele soovitatav punane jahutusvedelik.

Enne kevadet tahaks uue õli ja uued küünlad panna.
Siit siis tekkib ka küsimus, et mis õli kevadeks ja suveks sisse valada.
Autodata väidab, et mõõdukasse kliimasse sobiks 15w40 ja sooja kliimasse 20w40. Mis tegelikult parim valik oleks, kui plaanis on ringraja ja kiirendus üritustest osa võtta? Samas jääb auto ikkagi enamvähem igapäeva sõidukiks.
Süüteküünlad tahaks ka ära vahetada aga jälle tekkib jüsimus, et missugused oleks kõige paremad?

Kuna auto praegu käiguvahetusel suunab ülerõhu tagasi süsteemi ja seda "pshht" häält ei tee, siis tahaks ta panna "häälitsema" :D
Lihtsalt efekti mõttes. VAG`i turbokad pidid juba sportfiltri vahetamisel lihtsalt sarnast häält tegema hakkama siis kas oleks mõtekas ainult filter vahetada või jätta orig filter ja hoopis blow off peale panna?

Autor:  Mihkel [ 22.02.2007 2:16 ]
Teema pealkiri: 

Õliks LiquiMoly Race Tech 10W-60 ja küünaldeks Iridiumid.
Alustada võid filtriga aga vii see kuskile külma kohta või tee eraldussein vahele.
Juba sealt hakkab paremat häält tulema.

Autor:  Toomas [ 12.04.2007 16:14 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai siis õlivahetus ilusti ära tehtud ja sisse läkski LM`i Racetech. Eks näis siis kuda on.
Kuidas mootorile üldse mõjub 10w-60, kui tehas soovitab 10w-40`t
Lisaks vahepeal selgus, et saksamaal on keegi tore omanik väikse pidurite upgrade teinud ja orig kettad puuritud ketraste vastu välja vahetanud. Kuna pole teistega sõitnud siis ei tea, kas on mingi vahe ka sees või mitte.

Üks võhiklik küsimus ka, et kui rattad maast lahti on ja ühte keerata siis pöörlevad mõlemad rattad samas suunas ja sama kiirusega. See siis käega kruttides. Samas Quattro Audil esisillal pöörles ainult üks ja teine ei teinud teist nägugi ning tagumisel sillal pöörlesid eri suundades.

Autor:  erik [ 12.04.2007 16:43 ]
Teema pealkiri: 

Katsu ühte esiratast keerata ja teist kinni hoida, siis saad aru, kas on lsd diff, või ei ole. Kui seal lukk on siis see võib olla ka torsen või visko, neid niisama lihtsalt kontrollida ei saa.

Autor:  Ar21 [ 13.04.2007 12:02 ]
Teema pealkiri: 

Minumeelest otseselt teistsugust pidurdusjõudu ainult läbipuuritud ketastest küll ei teki, paremast klotsist küll. Vahe tuleb sisse, kui teha 10 täisjõuga pidurdust järjest. Läbipuuritud ketas suudab ennast veidi paremini jahutada ja kuumenemisest tekkivaid sisepingeid taluda ning tavaliselt on nad ka veidi kvaliteetsemast materjalist.
Aga klotsi kulutavat kiiremini (eriti, kui aukudele lisaks ka veel sooned sees) mõnede arvates. Minul on Subarul läbipuuritud Zimmermanni kettad ees ja ei tähelda küll mingit katastroofilist klotsikulumist. Aga neid läbipuuritud kettaid on ka suuremate aukudega, Zimmermannil need augud suht väikese diameetriga, on ka suurematega.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/