Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 3:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2009 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Tsiteeri:
Pihustitest peaks jätkuma kuni 490hj hoorattast. 300hj E85ga on u500cc pihustid, mul on 800cc. Maksim pakkus tegelikult alguses ka E90 peale seadistada, kuid ma ei olnud nõus, sest tahan autoga veidi rohkem sõitma hakata ja soovin, et kütus oleks lihtsalt kättesaadav.

Pidasin silmas, et kuna praegu oli 470hj peal probleeme, siis E85'ega oleks need probleemid juba 300hj juures. Arvestades et mu 534@3bar andis 350, siis 800 võiks 525hj anda ja 575@3.6bar.

Graafik tundub pigem 1.4@5K ja 1.9bar@6K.

Ja seda kah, et kuna sul arvatavasti pole piisavalt käike et 280ni lasta, siis võiksid lasta üldse natuke maha keerata enne OMC'd, või siis poole gaasiga sõita ;)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2009 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kas linnas natuke raske sellise autoga liikuda ei ole, 1-4k rpm eriti jõudu vist pole, nagu diisel ?
Aga ,kui tuleb laks siis tuleb päris kiiresti vist 8) Pole ühegi sellise turboautoga kahjuks sõitnud siiani :(

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 0:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
see ongi SUURE turbo salapära ...!
Kadestusväärt tulemus, Tanel, loodame veerandmiili aja mühinal allaviimist madalale 12-le ja miilil kadestusväärset 2xx tulemust ;=)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 7:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Kas linnas natuke raske sellise autoga liikuda ei ole, 1-4k rpm eriti jõudu vist pole, nagu diisel ?
Aga ,kui tuleb laks siis tuleb päris kiiresti vist 8) Pole ühegi sellise turboautoga kahjuks sõitnud siiani :(

Ma ei ole ise ka 470hj sõitnud :oops: Eile jätsin ta Dynomaxi hoovi, sest Toyod all ja vihma sadas.
Kuid 390hj oli täitsa valutu transportida, linnas kuni 4500 u 100hj ja auto on suhteliselt vaikne ning maanteel möödasõidud sai ka tehtud, kui käike alla vahetada.
Raadi võistluste ajal proovisin enne sõite käiguvahetusi ja siis võttis ka ET Streetidega saba liputama, kui teise käiguga boost taha tuli.
Lag on suht tüütu, kuid teadmine, mis peale seda tuleb, kompenseerib selle.
Nüüd on muidugi mure tehnika vastupidavuse suhtes. Selle autoga enam burni ei tee võistlustel. Täisgaasiga start ja las kraabib edasiliikudes rehvid soojaks. Regasin AC Dragile ennast outlaw klassi, kuid hetkel veel maksnud ei ole, kõigepealt peab OMC läbi tegema :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 9:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kalkulaator lekib:
Tartus oli sul
100hj @4600, nüüd @4000 ja
150hj @5000, nüüd <4500 ja 5000 peal on nüüd tartu 150hj asemel 310hj - mis tähendab, et nii hullult enam stardis hinge kinni ei tohiks tõmmata. Ja kui tõmbabki, siis poole kiiremini taastub. Ja alla 4000rpm peaks veel +20% powerit seadistamise taga peidus olema.

Palju õnne ka 3x stock võimsuse saavutamise puhul! Sellega võrreldes stock mootor läägib kuni piirajani :lol:. Stock max momendi saad kätte juba 4400 peal ja 4600RPM peal on stock-max-võimsus käes (vs 6400rpm stock).
Sõita võib tõesti huvitav olla, kui 1500rpm jooksul võimsus kolmekordistatakse, nagu kõrvalistuja näpiks +300hp nossi. Maanteel kui 5. @ 2500rpm pealt 3. peale tõmmata siis 4150rpm ees ja 2seki pärast ei mäletagi et kunagi möödasõitu sai tehtud - dimensioonid muutuvad :) teiste autode kiirendused ümardatakse nulli :) nagu Neo Matrixis uuris lendavaid kuule :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2009 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Njah võrdlesin isegi graafikuid ja spoolib palju paremini nüüd. Dragil käiguvahetuse auk peaks ka nüüd kadunud olema, sest 5000rpm on oluliselt rohkem jõudu.

Hj/rpm enne ja nüüd ning vahe

4000 70 100 +30
4500 100 170 +70
5000 150 330 +180
5500 280 430 +150
6000 350 470 +120
6500 370 450 +80
7000 390 400 +10


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2009 13:40 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Sinu kiirus: 269km/h (temperatuur: 26.2C, Tuule kiirus: 5.4 m/s, Tuule suund: N, Ohuniiskus: 23%RH) AudiClub Timing System

:) Jõud sai otsa


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.05.2009 10:48 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
269 ei saa olla kindlasti mitte kehv tulemus.

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2009 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Õnnelikult tagasi ja tulemusega väga rahul. B klassi viies ja ka C klassis oleks sama koha saanud, ehk absoluudi 9s.
Enne sõitu olin veidi mures lätlaste S14-te pärast ja mõtlesin endamisi, et kas meie parimad saavad üldse klassi võidu Eestisse jätta, sest lätlased on teatavasti väga üllatusvõimelised.
Favoriitideks pidasin Toomast ja Reikot. Ivari tulemus oli väga positiivne üllatus ja tore, et ta perkonnanimi klapib võistlusega :) .
Palju õnne ka minupoolt B klassi esikolmikule, kes vastasid lätlaste megateipimistele lihtsalt toore jõuga.
Otsustasin teisele sõidule mitte minna, kuigi start @6000 rpm veidi ebaõnnestus ja 7500 stardiga oleks veidi parema tulemuse punnitanud. Cooleri jahutuseks ostetud Co2 balloonist poleks jätkunud ja arvatavasti poleks ma enam tulemust parandanud.
500 rpm jäi veel reservi tegelikult, aga kahjuks ei ole autol seal enam jõudu.
Veidi võtab aega, enne kui kohale jõuab, kui tubliks mu väike Datsun on saanud. 2001, 2002 ja 2003 oleks sellisest kiirusest piisanud OMC üldvõiduks.
Jätsin auto Haapsallu ämma-äia hoovi AC Dragi ootama, kus siis tahaks Ragnari Fiati aja üle sõita, mis peaks olema 12,71 ja minu parim on siiani 12,78


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2009 20:18 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
12.214 @ 191 :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 0:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Siim kirjutas:
12.214 @ 191 :)

mnjaa. Kui parema pidamisega enam hinge kinni ei tõmba, siis M/T dragiga oleks juba 11 ohus :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 14:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Õnnelikult tagasi AC Dragilt uue rekordiga siis 12,21@191kmh.
Kahjuks ei saanudki ET Drage testida, sest velgede keskauk ei sobinud ja sõidud sai tehtud ET Streetidega. Suht pain-in-a-dick on nendega sõita väikse turbomootoriga. Burne ei teinud ja startisin stabiilselt 7000-8000rpm ning mängisin vaid rehvirõhuga.
0,7-0,8 bariga sain 2,0 60ft, kuid veerandfinaalis 0,6bariga lõi hinge kinni ning oleks Toomase Bug-il pidamist olnud, siis olekski kõik olnud.
Poolfinaaliks pumpasin jälle 0,8bari sisse ja Kristo vastu tegingi oma parima sõidu.
Finaal toimus aga suht väikese aja järel nii, et rehvid ei saanud jahtuda ja Markeli vastu finaalis lõi jälle hinge kinni. Kahjuks läks raisku haruldane võimalus näha 12s autost sõidu pealt 9 sek autot ja reaalselt minekuvahet.
Finaalini jõudsin suuresti tänu teiste ebaõnnele. Ajasõitudes sain 12,289 ning kolmanda koha ja läksin kokku Beetle'iga (6s), samal ajal kui Ringo (4s) oli olnud minust 0,002sek aeglasem (12,291) ning läks kohe kokku Markeliga (1ne).
Kristo (5s) vastu jättis sõitmata S4 (2ne), kes tegelikult ajasõitudes sai 11,9 ja oleks ilmselt mu välja puksinud, kui meie teed oleks ristunud.
Vaid Markeli Supra ja Andres Sarapuu S4 olid minust kiiremad kõikidest sõitjatest nii, et Datsun jälle üllatas positiivselt.
Kusjuures uus mure on kaelas. Nimelt enne starti kohal seistes, kui pöörded jõuavad 7-8k kanti, siis sidur nagu ei lahutaks täielikult ja auto hakkab vaikselt edasi liikuma. Õnneks fikseeriti valestart vaid finaalis. http://www.youtube.com/watch?v=EVecILujL_U siit videost see libisemine hästi näha. Kuna fooris veel tuled ei süttinud, siis lasin korra gaasi maha. Video ongi mu parimast sõidust.
Müts maha Audiklubi ees, kes lubavad ka muid autosid enda klubiüritusele ametlikku aega sõitma. Korraldus oli hea ja kordagi ei tundnud, et asi veniks ning mikrofoniga poisi arusaam dragist hoidis kõigil tuju lõbusana.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
RFL kirjutas:
Kahjuks läks raisku haruldane võimalus näha 12s autost sõidu pealt 9 sek autot ja reaalselt minekuvahet.


Tegelikult erilist vahet ei ole kas sõidad 12s autoga 9s auto vastu või oled pealtvaataja. Mõlemal juhul muutub 9s auto väga kiiresti täpiks :)

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Ringo kirjutas:
RFL kirjutas:
Kahjuks läks raisku haruldane võimalus näha 12s autost sõidu pealt 9 sek autot ja reaalselt minekuvahet.
Tegelikult erilist vahet ei ole kas sõidad 12s autoga 9s auto vastu või oled pealtvaataja. Mõlemal juhul muutub 9s auto väga kiiresti täpiks :)

Kui 9.3s auto teeb 10.1 ja reaktsiooniga jääb 0.7sek alla, ja kui 12.2s auto, kes just parandas rekordit 0.5sekiga, parandab veel 0.2s, siis pole enam vahe 2.9s vaid 1.2s, kusjuures 300m peal on 9.3seki auto veel taga :) ja pole keeruline 200m peal gaasi üle vajutada nii et veel 1.2 sek kaotada :) Ja üldsegi 1000hp masinatel lendab stardis tihemini käigukaste-sidureid kui 100hp masinatel... motosport.

Millal järgmist rekordit lähed sõitma? Tartu rajapäevale ehk?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:

Millal järgmist rekordit lähed sõitma? Tartu rajapäevale ehk?

Nightrace Streetmani klassis.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11