TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10007
10. leht 11-st

Autor:  mitsu_manic [ 28.03.2014 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Isiklikult eelistaks madalamat boosti ala.
Kui boost tuleb alles 5k peal, siis peaks ka paremad nukad panema ja tõstma piirajat, et saaks 5-9K pöördesse lasta. 7.5K piirajas ei kõla toredalt. Nii või naa on sellise hobujõu tarvis ehitatud mootor nullist tehtud, siis pole ka küsimuseks "internali" tasakaalustamine ja kaalu kergendamine, mis seda võimaldaks.
Loodame, et näeme ka avalaksul sõitmas. :)

Autor:  HoCi [ 29.03.2014 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Ei ole see kõrgel pöördel boostimisega midagi nii raske sõita, kui siin mõista antakse. Siin keegi eespool ka mainis, et autol on käigukast selle jaoks, et pöörded oleksid alati sobivas pöörete vahemikus. Ja küll Tormis selle turbo ka ümber vahetaks, kui ebamugav oleks sõita :lol:

Tormis. Sa sellega midagi sõita ka plaanid 2014a. või niisama kiireks kulgemiseks (1/4, 1mile, ringrada)?

Autor:  Jaan [ 30.03.2014 5:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Linnas ehk ikka ühistransportist saab kuidagi mööda :-D
Tegelikult graafiku järgi tuleb boost 4k juures taha, sest järgmise 1000 pöörde jooksul tehakse 200 hobujõust ~600hp ja 350nm väänatakse sama vahemiku jooksul 800nm peale. Selles valguses ma ei ütleks, et enne 5k midagi ei juhtu. 4000 juures hakatakse just korralikult labidaga selga andma. 5k peal on juba tunneliefekt, silmad ruutus ja teed jälgitakse küljeaknast :lol:

Autor:  Riisirakett [ 03.05.2014 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Tundub,et juba jälgitakse teed küljeaknast :D
http://rahvahaal.delfi.ee/news/pildid/v ... d=68425335

Autor:  tann15 [ 12.05.2014 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Komentaarid panevad seal küll muigama..

Autor:  Maik [ 18.06.2014 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

738HP, 878 Nm (supra numbrid)

sõitis Miilil välja ca sama tulemuse mis 500hp corvette mootorist, mis oli 622 nm-iga
keegi kuskil vuhveldab. ;) kuskile on hobuseid kaduma läinud vist.

Autor:  topgear [ 19.06.2014 1:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Naine mis s6itis valge supraga lasi gaasi maha ~1km distantsil :)

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 10:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

ise ka tahtsin teada kas piiraja tuli vastu vöi millest selline löppkiirus tuli ?
endal max 650hp mootorist ja sai söidetud 303 ... kas vastutuul mängis see aasta niipalju rolli ?

Autor:  HoCi [ 19.06.2014 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Pange enda autodele korralik helisüsteem ja pigimatt sisse ning vaadake, kuidas see kiirendusvõimet mõjutab :car

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

palju auto kaalub?

Autor:  jeff01 [ 19.06.2014 16:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

HoCi kirjutas:
Pange enda autodele korralik helisüsteem ja pigimatt sisse ning vaadake, kuidas see kiirendusvõimet mõjutab :car

Jutt ei ole eriti kiirendusvõimest vaid lõppkiirusest....võid ennast mati sisse keerata koos oma suppariga aga selle taha jääb vähe. Sanderi täislastis M5 ei kaalu kah tuhat kilo kuid on supraga võrreldes telliskivi kujuga, mis on hulga suurem tulemuse mõjutaja.

Autor:  Mihkel [ 19.06.2014 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Ju siis mõjutas ilm ehk tuul omajagu tulemusi, kuna ka paljud teised autod ei sõitnud selliseid tulemusi, mida neilt oodanud oleks.

Mis selle vaidluse eesmärk on? Isegi auto mass ei ole veel teada.

Autor:  Jaan [ 19.06.2014 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Maik kirjutas:
738HP, 878 Nm (supra numbrid)

sõitis Miilil välja ca sama tulemuse mis 500hp corvette mootorist, mis oli 622 nm-iga
keegi kuskil vuhveldab. ;) kuskile on hobuseid kaduma läinud vist.

Ise loen OMC kodukalt järgnevat infot:
Tormis Hoffmann Toyota Supra 3.0T (330hj)
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused#
Selle jõuga ilmselt ei saagi rohkem tahta.

Autor:  Kuuno [ 19.06.2014 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Mis se kaalu erinevus on? Se supra on kogu maailma musa täis...

Autor:  s3nder [ 19.06.2014 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

jeff01 kirjutas:
HoCi kirjutas:
Pange enda autodele korralik helisüsteem ja pigimatt sisse ning vaadake, kuidas see kiirendusvõimet mõjutab :car

Jutt ei ole eriti kiirendusvõimest vaid lõppkiirusest....võid ennast mati sisse keerata koos oma suppariga aga selle taha jääb vähe. Sanderi täislastis M5 ei kaalu kah tuhat kilo kuid on supraga võrreldes telliskivi kujuga, mis on hulga suurem tulemuse mõjutaja.


minu auto kaalus kuskil 1700kg.
naq Mihkel mainis siis olid töesti seekord tulemused paljudel päris nadid, ju siis mängis ilmastik rolli töesti..

Seda suprat k6rvalt jälgides ja teades palju siin hp on siis oleks ise ka arvand et söidab 300+ ära

10. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/