TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

1996 Nissan 200SX S14 - Taavi
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=514
9. leht 13-st

Autor:  Taavi [ 07.12.2006 17:15 ]
Teema pealkiri: 

Ega üle 350hj eriti ei ole :) Rohkem 28RS ei kipu puhuma. Linnas sõidan praegu 14 psi e. ca 1bar(üle 0,5bar ei lase minna hetkel), korras/sissesõidetud mootoriga muidu kuskil 17-18psi. Lõppkiirusvõistlustel olen sõitnud u. 19-20psi-ga. Siis peaks umbes see 350 tulema. Ega kui dynos pole mõõtnud ei tea öelda. UK-s on väga sarnase setupiga autosid palju, mõõdetud võimsused 18psi juures on vahemikus 340-360hj ja pöördemoment 460-490Nm.

Autor:  RSS [ 07.12.2006 17:42 ]
Teema pealkiri: 

sellest startimise probleemist oled lahti saanud mis sul oli kevadel haapsalus? ma enda masinal ka väikseid ümberkorraldusi teind...ja tulemus oli kepsulaks :) eks peaks see kuu veel kokku saama uuesti ja siis võib järgmine kevad uuesti joonele minna ;)

Oliver

Autor:  Taavi [ 08.12.2006 9:34 ]
Teema pealkiri: 

Startimise probleemi nimi oli oskuste puudus :) Järgmise aasta SR avaüritusel võiks proovida küll.

Autor:  RSS [ 08.05.2007 16:20 ]
Teema pealkiri: 

tervist.

Ja kuidas see projekt elab ka? :P

Autor:  Taavi [ 08.05.2007 18:50 ]
Teema pealkiri: 

See projekt lõpetab just sissesõidu tegemist. Lähipäevadel täissünt sisse ja siis ongi OMC-ks valmis :) Vahepeal sai tagumine õõts pooleks sõidetud, uus juba tellitud ja reedel alla. Ootan siiani Brembo kettaid, et saaks koos Ferodo klotsidega alla panna. Niikaua liiklen 200 kroonise Japanpartsi b-klotsiga :D Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee - ka eemaldatud, peaks väga konkreetseks minema ja niks-naks kiiresti vahetada saama. Pisematest asjadest tuleb ka 3$ maksnud Ebay käigukangi nupp, kena metallist NISMO 1:1 replica :)

Seega mingeid suuri muutusi tehtud ei ole, auto on muidu tip-top korras ja sõidab kenasti. Kiiruse puudust nagu ei oleks, isegi ainult 1bar rõhuga näitas maanteel hoo pealt kiirendades E46 M3-le tagatulesid :)

Käigukasti undamisest tahaks ka lahti saada, varsti lasen Faktos kasti vahevõlli laagrid ära vahetada, üle 100k sõitnud vatti saanud S14 kastide tüüpviga.

Seekord on OMC-l B klassis nii kanged vanad kohal, et vaevalt ma esikolme sisse saangi.

Autor:  Ragnar [ 08.05.2007 18:58 ]
Teema pealkiri: 

jap. sama siin. saabki puhtast sportlikust huvist teada palju miiliga siis tuleb.

Autor:  OKS [ 09.05.2007 12:13 ]
Teema pealkiri: 

Taavi kirjutas:
Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee.


Kas teed originaali ringi või ostsid kohe uue?

Autor:  Taavi [ 09.05.2007 12:25 ]
Teema pealkiri: 

Originaali juppe kasutades teeb Madis uue. Ta endale oli teinud ja tundus superhea. Foorumitest loen, et aftermarket tootjate omad, olgu ta originaal B&M või hiina koopia, on alati mingil määral probleemsed.

Autor:  OKS [ 09.05.2007 13:00 ]
Teema pealkiri: 

Kui valmis saab siis pane siia pilti ka :)

Autor:  temp [ 09.05.2007 13:43 ]
Teema pealkiri: 

no, ega see pilt palju edasi ei anna.
võta ühendust ja tule katsu. kui meeldib siis saab sulle kah teha.

Autor:  RSS [ 10.05.2007 13:21 ]
Teema pealkiri: 

eks siis OMC-l kohtume ;) tule laup haapsallu ka..tahaks su pilli reaalis ka näha.

Oliver

Autor:  Taavi [ 18.05.2007 15:24 ]
Teema pealkiri: 

Koonusfilter pestud.
Veermik korras, sild reguleeritud.
Short shifter küljes, töötab ideaalselt.
Sissesõit tehtud.
Õli vahetatud.
10L 110 oktaanist kütust segamiseks olemas.
Maalriteip olemas.
Kiiver pagasnikus.

Homme varahommikul hääled sisse :)

Autor:  Ragnar [ 19.05.2007 1:15 ]
Teema pealkiri: 

Palju boosti keerad ? :-D

Autor:  sada1000 [ 19.05.2007 18:52 ]
Teema pealkiri: 

Nagu näha siis keeras korralikult :-D

Autor:  Siim [ 19.05.2007 20:17 ]
Teema pealkiri: 

sada1000 kirjutas:
Nagu näha siis keeras korralikult :-D


Siis on kaks varianti
1) Lasi seibideks mootori
2) Sai hea tulemuse

Palju tuli ?
Lätlane piinas sind jälle?

9. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/