TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Silvia S12 1,8T 87a
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4460
9. leht 13-st

Autor:  Datsunimies [ 07.03.2011 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

retsept vanale, kõva töö ikka autoga tehtud :bb

Autor:  silvia [ 23.03.2011 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Tänud.
Nüüdsiis asi niikaugel, et peale sai BOV hiinakas, enne bov-i paigaldust korralikult proovisõitu teha ei saanud aga täna siis sain proovida ja mootor käitub sedasi, et 3000 rpm on 1 bar ja 4000+ langeb rõhk järsult 0,5 bar ja jääb sinna püsima.Kas on kellegil midagi sellist juhtunud ja kas võib olla tõenäoline WG või BOV-i leke või pool avatuks jäämine ?

Autor:  murjam [ 23.03.2011 17:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

BOV avanemine sel hetkel on minu arvates väga tõenäoline - see peaks olema ikkagi kuulda. Kui BOV on timmitav, keera peale.

Autor:  silvia [ 23.03.2011 18:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

BOV-il regullimis nuppu pole, pean kas proovima ilma bov-ita või kangema vedruga.

Autor:  Renn [ 23.03.2011 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Tsiteeri:
BOV avanemine sel hetkel on minu arvates väga tõenäoline - see peaks olema ikkagi kuulda. Kui BOV on timmitav, keera peale.


...kui vajaliku vedru diameeter ei sobi, kasuta vedru pinge muutmiseks seibe vms..

Autor:  silvia [ 23.03.2011 20:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Algul oli sees 1 vedru ja mõned seibid, see ei toiminud, toppisin seibe juurde ja seegi ei aidanud siis otsisin olemasoleva vedru sisse lisa vedru + mõned seibid ja nüüdsiis ongi see anolmaalia rõhu langemisega. Pean garaažis korralikult tuhlama, et äkki leian mõne jäigema ja mõõtudelt sobiva vedru. Seibidega on ka see brobleem, et siis ei avane klapp täielikult aga loogiline on ka see, kui surget ei ole siis järelikult toimib. Oskab keegi öelda palju see surge turbot tapab ja kas mul on üldse mõtet selle BOV-iga jebida. :-D

Autor:  jeff01 [ 23.03.2011 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eelmisel aastal sai raadil samasugusesse BOVi pikk 18mm padrun pandud ja kaant kinni keerates pressis kolvi kinni...peale seda vahetasin lihtsalt täisgaasiga käike ja boost püsis paremini kui boviga. :-D Aga õiget rõhku (üle 1 bari) see tagasi ei toonud...miski oli turbo labade vahelt läbi käinud.

Autor:  silvia [ 27.03.2011 17:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Leidsin Nissanile LSD diffri, pärit on ta siis Nssan Kingcabi alt. Järgmine etapp on siis laagrite ja semmerringide otsimine. Kas keegi on tagaveolise pooltelgi puhastanud ja siis uue määrdega määrinud? Mõtlen seda, et kas selline puhastamine seda pooltelge kragisema ei jäta? Kunagi puhastasin esiveolisel katkiläinud pooltelje kummiga pooltelje otsa ära ja varustasin uue määrdega ja tulemus oli kragisev pooltelg :-D aga mis siis juhtub, kui kaitse kumm on terve?

Autor:  jeff01 [ 27.03.2011 19:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Mul pole seni ükski puhastatud ja uuesti määritud pooltelje ots ragisema hakanud peale uuesti määrimist. Ehk panid separaatori valet pidi? paljudel pooltelgedel on see võimalik ja sellega muutub võimalik liikumisnurk tavaliselt väiksemaks. On võimalik ka nii kokku panna, et kõik kuulid saad sisse aga nurga alla enam pöörata ei saa....või on sul kolme laagri peal poolteljed?

Autor:  silvia [ 27.03.2011 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Tookord kui puhastasin siis ma seda pooltelge laiali ei kiskunud vaid puhastasin ta komplektsena ära. Silvial on kolme laagri peal.

Autor:  silvia [ 01.05.2011 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eile ja täna sai natuke nokitsetud, eemaldasin tagumistelt külje klaasidelt toonkile ja vahetasin ühe nookuritevõlli koos nookuritega parema vastu välja. Nookurivõll oli ennem kinni lihtsalt poltidega aga need asendasin tikk-poltidega, sest alumiinjumi sees oli keere ära väsinud. Kolle ja turbo vahele on tekkinud leke, tihend on ise tehtud aga nüüd vist pean kuskilt metallist tihendi sebima.

Autor:  silvia [ 12.05.2011 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Arvan, et mõni juba Tartus nägi kuidas ma Silviaga ringi vurasin ja sinine suits taga :D turbost lekib õli peab kiirelt selle korda tegema ja paningi auto täna aia äärde seisma ja loodetavasti sellel NV suudan selle probleemiga tegeleda. Tegelikult oli mul see NV plaanitud Mazda käigukast vahetada, loodan et jõuan sedagi, muidu Mazdale on mul olemas 4WD süsteem aga kast on natuke haiget saanud ja seega läheb alla tavaline EV käigukast.
Muidu, kui kellegil peaks vedelema BMW 2,4 turbot MIS ON KATKI siis oleksin ülimalt tänulik, kui see mõne kosutava õlle eest minuni jõuaks.
Ja nii nad seal aia ääres nukralt seisavad.
Pilt

Autor:  arxman [ 13.05.2011 9:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

See auto seisab tavaliselt päeval 100 meetrit mu töökohast eemal ja öösel üks tänav mu elukohast eemal :-D
Ja vahest sõidab must mööda, kui jala tööle kõmbin :)

Sel nädalal aga pole jala käinud ja seega pole ka suitsu näinud

arx

Autor:  silvia [ 05.06.2011 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Lõpuks omet sain siduri korralikult tööle, nii nagu peab! Uus korv, survelaager ja siduriketas. Vana korv oli korralikult kuuma saanud ja oli teine ära väsinud. Hooratas on treitud ja sellega hakkasidki probleemid sest lamellide ja hooratta tööpinna kaugus peab jääma 33-35 mm vahele aga oli alla 30mm nende mõõtmistega aitas mind hr. Luik. nüüd vaja leida suitsemise põhjus, 99% olen kindel, et selles on süüdi turbo.

Arx, kus kohas sa täpsemalt elad siis?

Autor:  arxman [ 06.06.2011 9:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Üks tänav edasi ja teine kortermaja :)

arx

9. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/