Holden Commodore V6. 1998. Mart
Holden Commodore V6. 1998. Mart
Niisiis, tehtud ta ongi lõpuks... Õunde jõulukink... Ostsin oopeli...
Läks nagu alati, päris seda, mida ma soovisin, ei saanud, aga noh, ligilähedale
Minu arvates on siis suurimateks probleemideks kasti puudumine ja automaatkasti olemasolu.
Viimane saab varsti lahendatud, aga katust vast esialgu maha lõikama ei hakka küll
Tegemist siis VT seeria Holden Commodore sedaaniga. Edasi liigutab teda 3.8 Buicki V6.
Jõudu on hetkel 147kw, aga selle loodame ikka kahekordistada vast küll
Mootori ja tagarataste vahel on õnnetu automaatkast, GM-i 4L60-E, mis asendub esimesel võimalusel Getrag260-ga.
Tagarattad keerlevad mõlemad, ehk isend omab LSD difrit. Viimane tuleb aga arvatavasti asendada vähe elujõulisema unitiga.
Tehniliselt sai auto ülevaadatud ja kõik tundub A1. Õli ja genekarihm tuleb küll varsti ära vahetada, aga hetkel tundub see ka kõik.
Opelile omaselt on siin-seal natuke roostet, ei midagi tõsist aga mõtlen osade detailide kerge respray peale. Siit-sealt on ka lakki kooruma hakanud, aga see on siinse päikese all üsna normaalne.
Kuna õhtu on üsna hiline siis ma pilte hetkel tegema ei hakka, lisan vaid illustratiivse pildi samavärvi isendist Kui töölt vabam, eks klõpsib pilte kahh..
Edasistest plaanidest. Umbes kuu aega puhata ja trippida ning siis paigaldada hangitud Holset HX40, 120mm paks cooler (kui mahub ), mõned meetrid 3'' sumpatoru jne. V.l kollega plaanin ghetto style'i, kasutan originaale, millele viskan kõverikud otsa.
Lahendamist vajab veel mootorijuhtimise osa, mis vedeleb kusagil eestis ning pihustid tuleb ka arvatavasti tellida.
Jõudu? Loodaks rohkem kui 147kw
Läks nagu alati, päris seda, mida ma soovisin, ei saanud, aga noh, ligilähedale
Minu arvates on siis suurimateks probleemideks kasti puudumine ja automaatkasti olemasolu.
Viimane saab varsti lahendatud, aga katust vast esialgu maha lõikama ei hakka küll
Tegemist siis VT seeria Holden Commodore sedaaniga. Edasi liigutab teda 3.8 Buicki V6.
Jõudu on hetkel 147kw, aga selle loodame ikka kahekordistada vast küll
Mootori ja tagarataste vahel on õnnetu automaatkast, GM-i 4L60-E, mis asendub esimesel võimalusel Getrag260-ga.
Tagarattad keerlevad mõlemad, ehk isend omab LSD difrit. Viimane tuleb aga arvatavasti asendada vähe elujõulisema unitiga.
Tehniliselt sai auto ülevaadatud ja kõik tundub A1. Õli ja genekarihm tuleb küll varsti ära vahetada, aga hetkel tundub see ka kõik.
Opelile omaselt on siin-seal natuke roostet, ei midagi tõsist aga mõtlen osade detailide kerge respray peale. Siit-sealt on ka lakki kooruma hakanud, aga see on siinse päikese all üsna normaalne.
Kuna õhtu on üsna hiline siis ma pilte hetkel tegema ei hakka, lisan vaid illustratiivse pildi samavärvi isendist Kui töölt vabam, eks klõpsib pilte kahh..
Edasistest plaanidest. Umbes kuu aega puhata ja trippida ning siis paigaldada hangitud Holset HX40, 120mm paks cooler (kui mahub ), mõned meetrid 3'' sumpatoru jne. V.l kollega plaanin ghetto style'i, kasutan originaale, millele viskan kõverikud otsa.
Lahendamist vajab veel mootorijuhtimise osa, mis vedeleb kusagil eestis ning pihustid tuleb ka arvatavasti tellida.
Jõudu? Loodaks rohkem kui 147kw
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Mart kas sa oled hulluks läinud? Mis selle kaunaga kavatsed peale hakata?Oleks võinud juba ford xr6 osta. See on juba tehasest turboga ja potensiaali rohkem.
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Palun, sinul on võimalus tulla ja see osta!
Antud bjuuigi v6 omab minu arusaama järgi täitsa omajagu potentsiaali.
Aa, arenguplaanidest veel niipalju, et ma ei suvatse hetkel SC kolbe-kepse hankima hakata, kui vaja läheb, siis võtan juba korraliku sepissisu. Niikaua töristan aga orikatega.
Täna sai käidud töö kõrvalt ka manuaalkasti uurimas. Sisuliselt on ka kasti osas käed löödud.
Kogu hooratta-sidurimäng on muidugi puudu veel
Antud bjuuigi v6 omab minu arusaama järgi täitsa omajagu potentsiaali.
Aa, arenguplaanidest veel niipalju, et ma ei suvatse hetkel SC kolbe-kepse hankima hakata, kui vaja läheb, siis võtan juba korraliku sepissisu. Niikaua töristan aga orikatega.
Täna sai käidud töö kõrvalt ka manuaalkasti uurimas. Sisuliselt on ka kasti osas käed löödud.
Kogu hooratta-sidurimäng on muidugi puudu veel
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
HX40 jaoks pole seda sepissisu vaja kah. Kui timinguga puusse ei pane, siis saad selle ka lõpuni puhuda.
L67 bottom end swap on bolt-on ja suht odav. Aga selle purustamiseks on juba HX50+ vaja.
L67 bottom end swap on bolt-on ja suht odav. Aga selle purustamiseks on juba HX50+ vaja.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Ei osta. Mul oli kunagi (tõsi natuke vanem mudel) comodore ja praegu sõidan jälle ühe commodorega ringi. Enam ei taha.mart154 kirjutas:Palun, sinul on võimalus tulla ja see osta!
Antud bjuuigi v6 omab minu arusaama järgi täitsa omajagu potentsiaali.
Kogu hooratta-sidurimäng on muidugi puudu veel
Eks igast autost saab asja. Ma lihtsalt ei saa aru milleks seda rauast kaantega kolakat vaja dooriks valida?
Good luck
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
1995-05 3800 Series 2 SFI V6 vin K RPO L36vlzman kirjutas:Mis aastakäigu mootor tal on?
200-205hp @ 5200 rpm
225-230tq @ 4000 rpm
9.4:1 Compression
FWD and RWD, balance shaft, crank driven oil pump, DIS, hydraulic roller camshaft, integral PCV, roller rocker arms
cast aluminum lower intake manifold; composite/plastic upper intake (FWD); cast aluminum upper intake (F-body / RWD)
22 lb/hr injectors
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Lõpuks pilti kah...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Remondipäevikusse.
215000km.
Õli Liqui Moly Race Tech GTI 10w60,
Õlifilter Ryco valikust,
Õhufilter Ryco valikust,
Gates'i genekarihm.
Ning endale kingituseks Haynesi remondimanuaal!
Lisaks sai ka uuritud airconi mittetöötamise tagamaid.
Hetkel paistab 2 põhjust olevat. Tundub gaasist üsna tühi olevat ning ajust ei tule releele (õiget) signaali peale. Tester näitab 12v asemel umbes 5v...
Gaasiprobleem saab homme ehk lahendatud (kui ei leki).
Relee juhtimisega on keerulisem. Usun, et paigaldan sellele manuaalse juhtimise.
Kuigi väike lootus on, et ehk siis kui aju korraliku rõhusignaali saab tagasi, taastub ka selle töötamine.
Auto on minu käes nüüd umbes 2000km sõitnud. Esmamuljed ütlevad, et juhitavus on üsna ameerikalik: ülevõimendatud pehme laev.
Lisaks ajab ka see automaatkast mind kohutavalt närvi. Umbe aeglaselt toimivad kickdownid ning piirab meeletult tippkiirust.
Nimelt saavutatakse tippkiirus (~200kmh) kolmanda käiguga. Põhjagaasiga keeldub kast neljanda peale vahetamast. See-eest see 200 tuleb üsna kiirelt kätte...
Ahjaa, see laev kaalub koos minuga ~1790kg.
215000km.
Õli Liqui Moly Race Tech GTI 10w60,
Õlifilter Ryco valikust,
Õhufilter Ryco valikust,
Gates'i genekarihm.
Ning endale kingituseks Haynesi remondimanuaal!
Lisaks sai ka uuritud airconi mittetöötamise tagamaid.
Hetkel paistab 2 põhjust olevat. Tundub gaasist üsna tühi olevat ning ajust ei tule releele (õiget) signaali peale. Tester näitab 12v asemel umbes 5v...
Gaasiprobleem saab homme ehk lahendatud (kui ei leki).
Relee juhtimisega on keerulisem. Usun, et paigaldan sellele manuaalse juhtimise.
Kuigi väike lootus on, et ehk siis kui aju korraliku rõhusignaali saab tagasi, taastub ka selle töötamine.
Auto on minu käes nüüd umbes 2000km sõitnud. Esmamuljed ütlevad, et juhitavus on üsna ameerikalik: ülevõimendatud pehme laev.
Lisaks ajab ka see automaatkast mind kohutavalt närvi. Umbe aeglaselt toimivad kickdownid ning piirab meeletult tippkiirust.
Nimelt saavutatakse tippkiirus (~200kmh) kolmanda käiguga. Põhjagaasiga keeldub kast neljanda peale vahetamast. See-eest see 200 tuleb üsna kiirelt kätte...
Ahjaa, see laev kaalub koos minuga ~1790kg.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Kuidas sul õnnestus kõikide musklite ja UTE'de kõrvalt endale vana oomega soetada ?
Lisanditeks veel tomaat ja paadiankrust jõuallikas - mitte et oomega nendetagi eriline unelm oleks
Kindlasti on ka vajalik kasutada "racing õli" ja selle vahetusest veel siia foorumisse kirjutada.
Auto on iseenesest tolle mandri kontekstis vist täitsa aus - kui kliima töötaks
Aga turboclub ?
On küll jõulud, aga ei suutnud mitte vaiki olla
Lisanditeks veel tomaat ja paadiankrust jõuallikas - mitte et oomega nendetagi eriline unelm oleks
Kindlasti on ka vajalik kasutada "racing õli" ja selle vahetusest veel siia foorumisse kirjutada.
Auto on iseenesest tolle mandri kontekstis vist täitsa aus - kui kliima töötaks
Aga turboclub ?
On küll jõulud, aga ei suutnud mitte vaiki olla
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
No rahu nüüd. Las ma puhkan. Turbovidinad on workshopis. Minust 650km kaugusel, no tõesti ei viitsi neid pildistama minna hetkel!
Automaatkasti kohta niipalju, et 95% siin riigis liikuvaid autosid on autkastiga. Ja nende ülejäänud 5% otsa sattumine on juba hinna tõttu üsna mõttetu tegevus.
Tegelikult on mul Buicki tarkadele küsimus... Kas te poisid teate, kas see mootor on externally või internally balanced?
St, kui ma nüüd manuaali hooratta sinna otsa viskan, kas ma pean selle flexplate järgi balansseerima või võin lihtsalt otsa visata?
Automaatkasti kohta niipalju, et 95% siin riigis liikuvaid autosid on autkastiga. Ja nende ülejäänud 5% otsa sattumine on juba hinna tõttu üsna mõttetu tegevus.
Tegelikult on mul Buicki tarkadele küsimus... Kas te poisid teate, kas see mootor on externally või internally balanced?
St, kui ma nüüd manuaali hooratta sinna otsa viskan, kas ma pean selle flexplate järgi balansseerima või võin lihtsalt otsa visata?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
All versions of the 3800 Series 2 and 3 engines (SC and N/A) are EXTERNALLY balanced engines. Both the harmonic balancers/pulleys and flywheels/flexplates used on these engines have counterweights built into them - which means they are NOT neutrally balanced items. Furthermore, the SC versions of these engines have more external counterbalance (I think it is around 40 grams more) vs. N/A versions; which means not only do the flywheels/flexplates have different amounts of counterweight, but so does the harmonic balancer pulleys.mart154 kirjutas:Tegelikult on mul Buicki tarkadele küsimus... Kas te poisid teate, kas see mootor on externally või internally balanced?
St, kui ma nüüd manuaali hooratta sinna otsa viskan, kas ma pean selle flexplate järgi balansseerima või võin lihtsalt otsa visata?
Ideaalis viid töökotta kogu kompoti, aga kulibini variant on tõesti flexplate järgi balanssi ajada.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
flexplate/flywheel
Loen välja, et nendel kasutatakse ka hoorattaid. Tuleks siis võtta antud hooratas, kast, sidur jne... Kuda neil üldse sidurite aftermarket on või peab kompunnima? Opeli diffreid olen nädalaga 2tk lasknud.
Fog on tõesti ka antud teemal see mees kellega konsulteerida.
Loen välja, et nendel kasutatakse ka hoorattaid. Tuleks siis võtta antud hooratas, kast, sidur jne... Kuda neil üldse sidurite aftermarket on või peab kompunnima? Opeli diffreid olen nädalaga 2tk lasknud.
Fog on tõesti ka antud teemal see mees kellega konsulteerida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Hoorattaga on suht lihtne, mine suvalisse jupipoodi ja küsi 1996 firebird 3.8 manuaali hooratast. Maksab näiteks rokautos uuena $60.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks