Panen nuud siis enda auto kah siia ulesse kuna lopusirge hakkab juba paistma
![Smile :)](./images/smilies/tr_smiley.gif)
Tegu on siis paljude poolt vihatud 3-seeria BMW-ga mis parit aastast 1984.Alguse sai koik veebruari kuus kui ta ostetud sai siis oli tal peal 3,2l mootor 145kw ja selle mootor olemas olek oligi tegelt pohjus miks ma just selle e30-ne ostsin,kuid kahjuks hiljem selgus,et see mootor ei ole uldse hea kui peas on turbo plaanid seega tuli leida teine mootor.Algselt oli kull plaanis otsida 3,5l moto,aga kuna uhtegi sobivas korras 3,5l mootorit muua polnud siis sai ostetud 3,0l
Selline nagi see auto siis valja kui mina ta katte sain
Nagu piltidelt naha ta just eriti korralik polnud kuid ega ta suurt midagi ei maksnud kah.
Taha sai kohe ostetud orig. tumedad tuled kuna uhed olid muugis parajasti ja nad on ikka vaga haruldased ja uusi pole voimalik osta kuna tootmisest maas.Uks pilt kah nendest
uks natuke hiljem tehtud pilt tagaotsast kah
Veljed sai otsitud sellised mis E30-ne alla minuarust on nagu rusikas silma auku ehk siis AZEV type-A ees 8,5*17tolli ja taga 10*17tolli
Poldi valem on neil 5*120 mis sobis minu plaanidega vaga hasti kuna oli nagunii plaanis 5*120 swap ja suuremad pidurid.EEs on siis nuud piduri kettad 315*28mm ja 4 kolviga brempod
mis saab tagapiduritest see on hetkel veel veits lahtine kuid toenaoliselt tulevad 280*12mm kettad ja e30 m3 suportid.
Umbes selline tuleb siis esiots(turbo laheb muidugi ikka kapoti alla
![Smile :)](./images/smilies/tr_smiley.gif)
)
Teine mootor peal ja turbo kuljes ja mis pohiline see koik mahub kapoti alla ara
Uks uuem pilt kah kapoti alt
praegu ootan kuna cooler jouab siis saan cooleri torustiku kah valmis teha ja see nadal peaks VEMS kah joudma kui hasti laheb,siis vaja veel downpipe ja ulejaanud summuti teha ja edasi soidab ta juba varvija juurde