Kuna eelmise Audiga läks nii nagu läks, aga tuli uus muretseda . Kaalusin erinevaid varinate, nii jaapanlasi kui sakslasi ,aga otsustasid siiski truuks Audile jääda . Auto valik toimus ka suht suvalt - mobile.de lahti , kõige odavam musta värvi 20V Quattro ja siis juba kõne audiklubilasele Tartsile, kes "uue" auto kohale toimetas .
Autost lähemalt :
Audi Coupe Quattro 1990a
Typ89
20V 125 kw 7A
Eesmärk on ehitada kiire streetlegal 400+ hp Audi .
Valisin toorikuks vabalthingava coupe just selle pärast ,et ta on odavam kui S2, kere on kergem ja mootoris tuleb nagunii samad asjad ära vahetada nagu S2 puhul .
Esimesena sai vahetud stabikakondid ja esisillapuksid ,sest kondid olid lihtsalt katki . Järgmisena tagasillapuksid , esimene juhipoolne välimine veovõlliots , tagumine diffripadi , õli ja küünlajuhtmed .
Edasi juba Jyrki Repo juhendamisel asju koguma .
Minu kallike :
S2-st ylejäänd sisu , esiistmed on hetkel tegemisel Tuningstyle's :
7A nukad :
väljalaskekollektor:
AAN sisselaskekollektor:
Mu lemmik - KKK hübriid:
RS2 pihustid+ rõhuregulaator :
Natuke nalja ka - kepsud kottis
SACHS ketas+korv:
Ja kogu meeskond ,lisaks chiptud AAN ECU:
Plokikaas on hetkel Windorfis , kaas taastati ja veesäng tehti 4väljundiga . Mootor on hetkel ES-is ,ootab kolbe .
Kepsud peaksid ka kohe kohe kohale jõudma . Valik langes PO-le ( kuni 1000HP ).
Täna jõudsid kohale ka Weitdeci tagumised vedrud ja amordid .