Hallou Hallou!
Uus aasta - sama mootor ehk alustame jälle otsast peale
Mõned päevad tagasi võtsin end kokku ning hakkasin tegelema asjadega, sest nagu ikka, aeg möödub meeletu kiirusega ning avastad end jälle mai kuus, et polegi kuhugi jõudnud.
Hetkeseisuga teostatud:
Plokk ning otsakaas lihvitud tasapinda.
Ploki keermed said vahepeal taastatud keermepukside näol.
Uued ARP (M52/M54) tikud on olemas.
Mõned tunnid tagasi alustasin kuskilt otsast ning Mooseworksi abiga saime paigaldatud keermepuksid kui ka tikud nende sisse. Vahepeal käis plokk treiali käes kes siis puuris augud üle, keermestas ning treis valmis puksid. Igaks juhuks panime need liimiga (Kuigi ei tohiks olla probleemi ka ilma AGA ma enam ei jõua seda saani kokkulahti pannavõtta seega kindla peale välja) - Eks tekkis mingeid iseärasusi ikka nagu näiteks mõni puks ei tahtnud korralikult sisse minna, lõppes veidi varem kui teised, kuid lõppkokkuvõttes peale tikkude paigaldust ning kaane peale proovimist on ruumi parajalt ning saab ka kenasti peale pingutada.
Edasi minnes paneks kokku alumise otsa (Väntvõll, kepsud, kolvid, õlipump jms) ning seejärel juba üles poole tegutsema.
Kasutusse läheb originaal kaanetihend kui rem. mõõdus ehk 1mm paks ning 85mm borega.
Sealt edasi peaks veel vaja minema üht väljalaskenukka (Sealt midagi vahelt läbi käinud ning natuke liialt palju ära treinud
), sidurikomplekt on ka veel ostmata/konfigureerimata, suuremad pihustid samuti soetamata.
Sidur tuleb Tiltoni 3 kettaline, kettad vaja ringi teha bemmi nuudile.
Pihustid 2200cc (varasemalt 1000cc), sest plaanis etanoolile üle minna
Mingit pudi padi veel, aga hetkel ei meenu.
Selle korra ehitusest teen kindlasti rohkem pilte, siis on ka mida Teiega jagada!