Vahepeal on vaikseks jäänud, kuid mis sa ikka teed kui ehitad asja edasi.
Olen jõudnud nii kaugele, et mootor on taas kapotiall ning pole ka kaugel esimene käivitus.
Mis siis vahepeal ära tehtud sai?
Esmalt, läbisid suur osa kui mitte kõik detailid korraliku pesu ning inspekteerimise. Paljud tihendid mis eelmistel kordadel vahetamata jäid, said nüüd vahetatud ning loodame, et ka ühtki õlileket ei teki. Väntvõll jäi originaaliks, kuid sinna lisandusid Maxspeedingrodsi sepiskepsud ning AMP44 sepiskolvid. Bore 84,5mm, kaanetihendiks Cometic 85,1mm. Kaas oli varasemalt juba tehtud ning seda rohkem näppima ei hakanud, lisaks kaane kinnitamiseks kasutusel Nissani VQ35 vändapakutikud (ARP) mis olid ka juba eelnevalt olemas, et vältida keermete väljatõmbamist mis M52 puhul tavaline nähtus olevat.
Muus osas mingeid erilisi muutusi mootorisse juurde ei tulnud, küll aga on valmimas uus torukollektor ning turbo asukoht tuleb üles. Eelnevalt kasutuses olnud Maxspeedingu malmkolle ei olnud teab mis parim tükk ning bottom-mountina kasutades oli koguaeg jama seal all toimetamisega (Kinni-lahti tegemine, ruumipuudus jms). Sellele kohaselt siis ka cooleritorustiku kui ka summuti muutmine vastavalt võimalusele.
Eemaldasin ka kogu konditsioneerisüsteemi, mille järgi alguses kogu lahendus tehtud sai because racecar

. See annab nüüd veidi rohkem ruumi ning kaaluvõitu juurde.
Teiseks kaotame ära originaalaju ning põhiajuks jääb EstEcu II, sellega seonduvalt siis uue juhtmestiku tegemine ja andurite jms ühendamine, et vältida uuesti laiali käimist.
Kiirenduse mõistes saavad alla ka täisslikid (28x10R15), mis ka õnnega pooleks soetatud said. Natuke flantsi ja tiiva rullimist ning võiks olla ideaalne.
Sillaosade lõhkumise leevendamiseks tuleb tellimus USAsse ühe solenoidi järgi, mis siis peaks libistama launchimisel sidurit vastavalt reguleeritusele. See võiks leevendada esialgu pooltelgede ja kardaani-diffri purunemisi, kuid ega nad lõputult ilmselt kesta.
Nipet-näpet pudi padi veel (Audi süütepoolid, võib-olla uus catch can, pihustitele tehtud vahejupid peaks ka üle vaatama ja korrigeerima, sest eelmisel korral tundus, et justkui oleks natuke liiga kõrged, et surub vahelt välja, võimalusel/vajadusel uus sisselaskekollektor, kuid elame-näeme seda ideed) ning võikski hooaja alguseks valmis saama.
Lisan ka speclisti loeteluna:
Väntvõll: M52TUB28
Kolvid: AMP44 (84,5mm)
Kepsud: Maxspeedingrods (135mm)
Kaanetihend: Cometic 85,1mm
Kaanepoldid: Nissan VQ35 ARP vändapakutikud
Kaas: Taastatud M52TUB28
Blokk: M52TUB28 (84,5mm BORE)
Nukad: Stock
Cooler: FMIC
Pihustid: Bosch 1000cc
V.L Kollektor: Custom
S.L. Kollektor: M52TUB28
Drossel: M52TUB28
Turbo: Maxspeedingrods GT3582
Wastegate: FMIC
Blowoff: FMIC
Paagipump: Hellcat 525e
Kütuselatt: M52TUB28
Ventilaator: 16'' FMIC
Radikas: M52TUB28 stock
Summuti: 3'' downpipe + resonaatorist lõpuni stock
Sidur: M40 hooratas + 6 labaga ketas + AUDI AAN korv
Aju: EstEcu II (Wheelsup Racing)
Võiks olla enamvähem kõik, lisan ka mingil hetkel protsessist pildimaterjali ka üles.
Seniks stay tuned!
