Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 97 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.07.2021 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Uuendame teemat ka vahepeal. Üldiselt pigem olen auto kasutamisele rõhku pannud :-D. Esimene üritus oli see aasta Opentrack 64. Kus jahutus tundus et toimis vedrustus jne ka. AGA loomulikult JUST rajal peab selguma et lambdad on lapitud ja jätkatud kaablitega ja veel üle keskmise halvasti. Ehk siis auto vahepeal liikus ja vahepeal mitte nii hästi. Eks ilm oli ka vähe niiske ja rehvid ka ei pidanud. Nii et Järgmiseks Opentrackiks tekkis väike nimekiri täiendusi, mis tuleb teha. All väike video ka M3 ja MClareniga paar ringi. ala 1.29.2 vist jäigi parimaks. Varu oli kõvasti.

Pilt

Pilt

VIDEO: Opentrack 64 https://www.youtube.com/watch?v=b77DaqYa1IA




Järgmiseks oli kiirenduse trennipäev. 1/4miili aeg 12,5. Kuigi mu auto kiirenduse pill pole, sai ikka kohale mindud. 4wd ja manuaal kast on suht aegalane vahetusega, vähemalt minu pillil... tee mis tahad lõhu, tõmba jõuga... ükskõik mis... ei lähe käigud kiiremini sisse. Ehk siis tuttaval on saaremaal sarnase "setupiga" ja jõuga 335xi, mis automaat ja tal on 0-100ni 3,7sek... mul 4,5 vmt. Ehk seal juba peaaegu sekund. Aga no nagu ennist öeldud, pole tegelikult kiirenduse pill nagunii. Aga kuna aeg iseenesest veits kiirem, kui Street A index, siis plaan kiirenduse hooaeg kaasa teha. Eks seal on autosi küll, mis täpsemalt indexisse sõidavad aga no eks see on nagu on...

Pilt


Siis tuligi EDRA esimene etapp. Esimese sõidu võitsin, teise kaotasin, kuna arvasin et vastane sõidab lõhki ja pidurdasin enne lõppu. Tulemsueks jäi top 5.


Pilt

Pilt

Pilt



Järgmine nv peale seda oli Opentrack65, kus sai uued rehvid, lambdad ja nipet näpet. Väga kuum ilm oli... 33kraadi näitas vahepeal. Ja siis ei saanudki kohe aru milles probleem, et auto nii kiiresti jahutusvedeliku üle normi kuumaks läheb. Pm täis ringi korralikult ei saanudki teha, kui juba auto jõu ära võttis. Ja siis nüüd tundub, et viga termostaadis või veepumbas. Eks vaatab üle ja vahetab need ära. Lihtsalt natuke käib närvidele et just Pärnus Opentrackil tulevad tehnilised rikked välja. Niisama on kõik timm, :D ... väike siuke pirts on sees, VAT ei saa norm ringiaega kirja :D ... kui sügisel viimasel OT-l vihmane ilm juhtub olema siis ongi selleks aastaks "korras" :D ... eks näis... väike pettumus on muidugi. A mis kehvasti see uuesti.

Opentrack 65

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2021 22:07 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
LordVampire kirjutas:
0-100ni 3,7sek... mul 4,5 vmt. Ehk seal juba peaaegu sekund. Aga no nagu ennist öeldud, pole tegelikult kiirenduse pill nagunii. Aga kuna aeg iseenesest veits kiirem, kui Street A index, siis plaan kiirenduse hooaeg kaasa teha. Eks seal on autosi küll, mis täpsemalt indexisse sõidavad aga no eks see on nagu on...

Vaatan 60ft on sul 2.0s, neliveolised ST/A klassi omad võiks sinna 1.8 kanti saada. Sealt läheb sul ca 0,4s aega veerandil kaduma. 0-100 samuti kannatab.
Ise sõitsin 12.6 Skodaga 3 sõitu ST/A's, pidurdasin 138ni ja sain kena 12.95s kirja 0.03s reaktsiooniga ... siis aga õnneks sain päris autoga sõitma ja ST/A klassis ei jätkanud :D Mõte selles, et kui indeksist kiirema autoga natuke pidurdamist harjutada, siis saab sellega võita küll :)

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2021 22:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ultron kirjutas:
Vaatan 60ft on sul 2.0s, neliveolised ST/A klassi omad võiks sinna 1.8 kanti saada. Sealt läheb sul ca 0,4s aega veerandil kaduma. 0-100 samuti kannatab.
Ise sõitsin 12.6 Skodaga 3 sõitu ST/A's, pidurdasin 138ni ja sain kena 12.95s kirja 0.03s reaktsiooniga ... siis aga õnneks sain päris autoga sõitma ja ST/A klassis ei jätkanud :D Mõte selles, et kui indeksist kiirema autoga natuke pidurdamist harjutada, siis saab sellega võita küll :)


:bb Jap, sul õigus, ühe sõidu sõitsin stardis üle siduri, sai 60ft tõesti 1,8sec. Jah, eks kindlasti saab pidurduse ka õigeks. Loll on veel see, et kui kõik soojeneb... cooler jne... ja päeval läheb ilm kuumamaks, siis see aeg ka veel verieerub. See tegelikult ei ole hea auto indexit sõita :D. Palju lihtsam oleks autmaat pilliga, iga sõit põmm põmm põmm. :) Aga no ise lohutan end sellega et see polegi dragi pill. Eks veits on seal varu kindlasti ülima aja suhtes, tegelt talvel plaanis kui kõik jagub, siis ikka ka lisapihustid ja pensupumbad jne, et uus map peale lasta. Tahaks ikks 5-600 asemel 7-800hp saada :D. Aga eks seda vaatab.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2021 10:35 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Indeksist kiirema autoga sõita indeksisse on suht lihtne, rohkem harjutamise asi.
Iga start ja enamuse distantsist paned täisgaasiga lihtsalt mingi kiiruseni ala 150-160 (oleneb klassist ja autost) ja jääd seda hoida. Selle paraja kiiruse leidmine võtab veidike aega ja proovimist aga nii on palju lihtsam, kui pidurdamisega.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2021 9:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
rst kirjutas:
Indeksist kiirema autoga sõita indeksisse on suht lihtne, rohkem harjutamise asi.
Iga start ja enamuse distantsist paned täisgaasiga lihtsalt mingi kiiruseni ala 150-160 (oleneb klassist ja autost) ja jääd seda hoida. Selle paraja kiiruse leidmine võtab veidike aega ja proovimist aga nii on palju lihtsam, kui pidurdamisega.


:bb hea mõte... peab proovima ja katsetama jaa

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.07.2021 1:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
rst kirjutas:
Indeksist kiirema autoga sõita indeksisse on suht lihtne, rohkem harjutamise asi.
Iga start ja enamuse distantsist paned täisgaasiga lihtsalt mingi kiiruseni ala 150-160 (oleneb klassist ja autost) ja jääd seda hoida. Selle paraja kiiruse leidmine võtab veidike aega ja proovimist aga nii on palju lihtsam, kui pidurdamisega.


Amm... testitud ja Tänud, :bb peab ütlema, et su meetod toimis... ajasõitudes sain lõpuks indexile pihta ja tuli kvalifikatsiooni võit ka oma klassis...

muus osas... speedest nagu alati ülivõrde hästi korrldatud, ikka rõhun, et pole dragi sõitja... aga kuidas mu päev muidu.. täitsa hea, jahtisin indexit... tervepäev pm 0,0 reaktsioonid... teadsin et -0,0 on ka seal olemas kui nii sõita koguaeg :D... ja poolfinaal siis tuli punane -0,01 rsk :D ... "raudselt peegel viltu neil. :D" ... .. noh jah... oleks võind kindlamalt sõita... aga reaalselt närvi polnud... ei midagi... ma arvan, et auto oli stage-is õieti... jne... et jah... aga -0,01 ilmselt enam ei arvuta, nii et motosport jääb. Panen ülesse homme pilti aja videot ka.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.07.2021 16:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Pilt

kvalifikatsioon parim aeg: https://drive.google.com/file/d/19RxWK7ZjscPv5xR0wjIDr5BzypcejAoX/view?usp=sharing

8ndik finaal : https://drive.google.com/file/d/17Ubqu6ulNwN0ni_b2df_gvKJZ4QASXhv/view?usp=sharing

Poolfinaal, -0,01 : https://drive.google.com/file/d/1UTphiosIRILqyuZ7bmv899y7VrdQRe8X/view?usp=sharing

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2021 22:10 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Seda poleks küll arvanud, et me St/A finaalis kokku saame :bb Mul võistluskombe lõhnab siiani vahuveini järgi :lol:

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2021 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ultron kirjutas:
Seda poleks küll arvanud, et me St/A finaalis kokku saame :bb Mul võistluskombe lõhnab siiani vahuveini järgi :lol:


:-D :-D :-D väga korralik võistluspäev oli... korralik jebimine veel finaalis :-D väga kift :bb :bb :bb

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Viimati muutis LordVampire, 06.09.2021 21:12, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2021 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Jätkame siis kõigepealt sealt kus siis pooleli jäi. Peale Opentrack65-e olid siis jahutusega mured, auto sai uue termostaadi, veepumba. Ilmselt need olidki ka vigased. Tänaval auto sõitis kenasti, temp korras. Kuna enam polnud huvi oodata sügiseni, et teada, kas auto töötab nüüd korralikult rajal, siis sai üks testipäev tehtud neljapäeval (autode rajaõhtu audrus).

Selgus, et nüüd sai puhtalt pool ringi rohkem sõita, kui enne. OK, valetan, ühekiire ringi sai napilt sõita (soojendus+kiire). Jahutusvedelik läheb ikka väga kiiresti kuumaks... ebanormaalne, nii ei saa sõita.

Pilt


Sai isegi proovitud testi mõttes ilma kapotita:

Pilt




Okei, mis siis veel olla saab, õliradikas kütab jahutusradikat? Peab olema, enne ei olnud seda probleemi. Õliradika asukoht siis sellel hetkel, kus jahutusvedelik kuumaks läks:


Pilt


Algus oli mõte proovida üldse ilma lisa õliradikata... kuna ta nii suur, et tundus, et rattakoopasse see küll ära ei mahu. Aga imekombel siiski mahtus...


Pilt


Radikas uude kohte ära kinnitatud. Auto jälle "rajavalmis"... pikalt vihmased ilmad. Ja siis tuli üks neljapäeva õhtu, kus sai minna testima. Eks se eilm selline piiripeal oli... aga oli siiski kuiv.


Pilt

Pilt

Pilt

(AEG: 1:27:8)

Ja oh imet .... nagu oh imet ... auto täisti toimib... võib kasvõi pooltundi järjest sõita, kui mõned rahulikumad ringid sisse teha. Täiesti uskumatu tunne, et autoga saabki sõita, nagu isuga, saabki sõita. Täiesti müstiline tunne, niikaua seda oodanud. OKEI, mõned asjad on mis saab paremaks teha. Aga need on juba detailid.
Aa siinkohal võikski küsida. Kui suht külma autoga rajale minna, siis esimene tõmme on selline, et "JAP SEE AUTO KERIB EDASI" ... teisel ringil on juba selline tunne, et preagu küll kogu jõudu pole. See on tegelikult käigudest ka auro saada KUI SUUR see vahe on. Stardi sirgel kui auto "tõmmab", on enne strdikaart ammu neljaskäik ja sellega juppaega edasi sikutand autot. Kui soe siis kolmas alles stardikaare all. Et jah, vahe on suur. NII tarkade klubi, ma ise IMHO oletaks et suuremat paremat intercoolerit oleks vaja? Või mis te pakuksite? Kõik tagasiside abiks...


Niih, ja see nädalavahetus oli siis kahepäevane GLASSDRIVE EDRA Finals 2021. Sõitsin Stree A-d, (index 12,9)
Esimene päev kvalifikatsioonid, teine päev siis sõidud. Esimne päev esimne sõit, vajutasin nii palju autost tuli. Tuli 12,3. Edasi sihtisin indexit, päeva viimane sõit tuli 12,95. Sellest piisas kokkuvõttes kvalifikatsiooni teiseks ajaks. Ja mis seal salata, eliminaatori puu sattus selline, et kohe esimeses raundis "passati" vastu poleks tahtnud minna, Marko Martinson ikka suht indexis sõidab ja raske vastane. Aga nii tal kui mul tuli hea sõit, väga tasavägine sain edasi 0,06sekundiga.

Slip:
Pilt


Ja nii see läx, üks samm korraga, kuni lõpus "Ultroniga" finaalis. Ja tuli seekord Street A klassi esikoht ära. Vägev!


Pilt


VIDEO testipäevast https://www.youtube.com/watch?v=TJHGO5UxNIk

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2021 10:23 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kütus ei või kuumaks minna?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2021 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
ahto42 kirjutas:
Kütus ei või kuumaks minna?


Võib, peab logima, seal praegu originaalis vist sellist andurit pole... aga peab vaatama jah... hea mõte

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2021 14:55 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
LordVampire kirjutas:
Kui suht külma autoga rajale minna, siis esimene tõmme on selline, et "JAP SEE AUTO KERIB EDASI"...

IATi logis pole ? Selle järgi näeb kohe ära, kui IC väike. Mul oli analoogne olukord 535D'ga. Suvel maru uimane, 4x suurem IC lahendas seal selle probleemi.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2021 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ultron kirjutas:
IATi logis pole ? Selle järgi näeb kohe ära, kui IC väike. Mul oli analoogne olukord 535D'ga. Suvel maru uimane, 4x suurem IC lahendas seal selle probleemi.


On ikka, MHD-l on isegi täiesti eraldi monitooringu sektsioon kus saab kõike logida. Enne nädalavahetust, ehk opentracki nagunii ei jõua praegu midagi teha. (Ehk mõned settingud ajust välja progeda). Ja siis ühtlasi proovib opentrackil logida ka.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2021 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
https://m.youtube.com/watch?v=W9KnPmU70bQ&feature=emb_title

Ega suurt midagi teha ei jõudnud enne viimast opentracki. Aeg 1.28.2... Logitud sai... sõita sai... viimast jõudu autol polnud see selge... kuumaks läks ka peale 5-t ringi... nii et järgmiseks aastaks on nimekiri olemas, mis teha.

....Ja logid ka nüüd vaadatud. Selgus siis see, et siis KÕIK läheb kuumaks . Sisselaske temp alustab ca 40 kraadi juurest, pärast paari ringi on 100 juures. Jahutusvedelik 80 kraadi juurest 117kraadini. Ja õli temp tõuseb ka lõpuks liiga kõrgele, mis paneb canceli igaljuhul.
Ühesõnaga... Esialgne lahendus siis teisepoole ka suur õlikuuler juurde( väikse OEM asemel) ... jahutusvedelikule suur alumiinium radikas, ja võibolla kapotti ka augud. Ja sisselasksle suur intercooler. Varsti on see auto kogu esiots üks suur hunnik radikaid aint  .... või siis tegelt natuke juba niigi ongi vist juba aint suuremaid ja effektiivsemaid vaja. :-D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 97 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11