Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 25.11.2020 8:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.10.2020 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn
Bruno kirjutas:
Kuna kõik mõtted teretulnud, siis ...


Jah, väga hea... :bb Endal väga head mõtet ei ole enam...

Bruno kirjutas:
Mingi rõhu peal võivad väljalaske klapid tagasi ka lekkima hakata.


Ega tundub, et peab veits laiali ikka lammutama jah... downpipe-d eest ära siis näeb juba wastegate klappe, saab vaakumpüssiga aktuaatorist veel üle testida. Või siis kui midagi ei leia sealt, et äkki proovida ühe turbo haaval kiirendada... ja siis graafikuid võrrelda.


Bruno kirjutas:
Kuna kõik mõtted teretulnud, siis pakuks, et väljalaskekollektorisse tekib liiga suur rõhk, turbodel äkki kompressoritiivik liiga suur ja turbiin ei jõua ringi vedada. Ühe turbo kohta ju 1700 cm3


Neid on enne ka peale pandud ja väga eduliselt liigavad. Mul kui ainult siis turbo(d) praagid sattund või midagi. Ja võibolla üks hakkab teist segama või maeitea... mingi lahe anomaalia see on... see selge.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.10.2020 0:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 686
Asukoht: Tallinn
Ühenda turbode juhtimine lahti või kuidagi muudmoodi proovi kindlaks teha, kas viga on tarkvaraline või raudvaraline. Ma esialgu arvasin, et kindlasti tarkvaraline, aga mine tea.. raudvaralised vead (a la klapid jäävad lahti) tavaliselt tulevad kuidagi sujuvamalt peale, mitte, et 5200 pööret ja nätaki.

Kuna rõhk langeb väga järsult, julgeksin arvata, et kas wastegate'id tulevad ikkagi lahti või siis tõesti sisselaske poolel leke (a la blow-off tuleb lahti vms). Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.10.2020 11:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn
:bb väga hea mõte... proovib ära enne kui lahti lammutab... hoian kursis.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.10.2020 16:53 
Eemal

Liitunud: 31.01.2011 12:48
Postitusi: 11
Asukoht: Lääne-Virumaa
Netist leitud, Why do tuners like the N54 over the N55? Although BMW posted the same 300 horsepower, 300 ft/lbs of torque for both of these engines in stock trim, the tuning capabilities of the N54 far exceed that of the N55. Both engines have the same displacement of 2,979 cc (181.8 cu in) and a 10.2:1 compression ratio but the turbo setups make the difference. The N55’s single turbo has its limitations at higher RPM’s. In stock use, BMW programmed both engines to run at a max boost of between 8-9 PSI. Increasing boost pressure, or “tuning” increases horsepower and torque in either engine. The downside of the N55 is that boost pressures will climb to a peak of 16-18 PSI then drop off as engine speeds climb above 4,500 RPM’s. On the other hand, the twin-turbo setup on the N54 will climb to as much as 20 PSI (depending on supporting mods) and does not fall off as dramatically as the N55.
Võib-olla tuleks proovida seadistada vähe väiksema rõhuga?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2020 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn
Tegin nädalavehtusel mõned katsed.

1 test. Panin tagasi originaal plastukust chargepipe-i koos originaal BOV/direction valve-dega. Tulemus: sümptonid samad, lekkis veits rohkem sujuvalt koguaeg ja 5000 pöördejuures kadus rõhk.
2 test. Ühendasin turbo juhtimise lahti, tõmbasin vaakumiga wastegate-id kinni. Tulemus: sümptomid samad. 5000 pöördejuures kadus rõhk.
3 test. Panin tagasi metallist chargepipe-i koos originaal TIAL-i BOV-iga. Ühtlast lekest vähem, 5000 pöörde juures kukub rõhk.
4 test. Ühendasin turbo juhtimise lahti, tõmbasin vaakumiga wastegate-id kinni. Tulemus: sümptomid samad. 5000 pöördejuures kadus rõhk.
5 test. Meelitasin vaikselt pöörde ca 4000 tuhade juurde,,, hakkasin sealt kiirendama. Tulemus: sümptomid samad. 5000 pöördejuures kadus rõhk.
6 test. Väga ilus nii teha pole vist aga ... midagi tuli proovida. Ühendasin mõlema turbo juhtimised lahti, tõmbasin vaakumiga kordamööda wastegate-id kinni. Proovisin eraldi, palju kumbki turbo toodab. Bank1 (silindrid 1,2,3) Bank 2 (silindrid 4,5,6)


Bank 1

Pilt


Bank 2

Pilt


Bank 2 turbo suudab toota sisuliselt poole vähem. Aga ikka kukub suht järsku....

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2020 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 686
Asukoht: Tallinn
Aga mis seda rõhku füüsiliselt niimoodi maha saab tõmmata? Gaasiklapp? Nuka keeramine? Kui väljalaske poolel juba kõik läbi katsetatud, pakuks, et drossel lüüakse kinni. Võib-olla fail-safe originaalaju jaoks käivitubki sellest, et üks turbo toodab oluliselt rohkem kui teine.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.11.2020 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn
Jah, gaasiklapp elektrooniline ja see sobiks pilti küll, nii et täitsa reaalne. Peab uurima.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.11.2020 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 377
Asukoht: Tallinn
Uuendame teemat. Viga käes. ma ei tea kas lasen arvata? :-D ... see nii lamp, et keegi nagunii ära ei arva. Ise ma seda välja ei mõelnud... ja kuna minu loogika enam seda välja ei mõelnud, viisin auto RAKETIBAASI, rääkisin neile stoori ära, ja küsisin kas nad on valmis challenge-i vastu võtma. Ja nad olid, ja nad mõtlesid vea välja ka... ma ei tea kuidas nad selle peale tulid aga välja nad mõtlesid :bb :bb :bb . Tänaseks on ära katsetatud et tõesti oligi viga selles. Keerutame veel natuke või või räägime asjast :-D . Ühesõnaga, peale igast erinevaid teste RAKETIBAAS võttis minuga ühendust ja küsis, kas turbo inleti-d (sisselaske voolikud, silinoonist) tulid ka koos uute turbote paigaldusega? Ja viga seisneski sellest et need silikoon inlet-id polnud piisavalt tugevad ja nad tõmmati turbo poolt vaakumiga kortsu lihtsalt ja oligi game over. Polnud mingit müstilist turbo viga, anduri kammi, boostileket, failsafe-i, wastegate-i faili, vaakumi probleemi ega solenboidi jura. Ühesõnaga... tellib korralikud inletid ja keerab rõhu peale nii palju kui kütust on praegu ja eks siis näeb palju pauku tuleb. Igaljuhul tänud kõigile, kes kaasa mõtlesid. See viga on lamp, ja nende samade silikoon inletidega sõidavad tuhanded inimesed üle maailma... ju siis sattus "pehme seeria" või krt sda teab, nüüd lähvad igaljuhul natuke kallima otsa detailid. Suured tänud viitsimise ja süvenemise eest RAKETIBAASILE :bb

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.11.2020 9:48 
Eemal

Liitunud: 15.08.2020 11:40
Postitusi: 3
Mul oli see viga kunagi singleturbo MX5 peal millel lihtsalt keset tõmmet põhja gaasiga boostist vaakumisse käis. Laptopist numbreid jälgides tundus väga sürr ja võimatu ja kuna ma polnud ise seda ajupaigaldust teinud siis kahtlustasin MAPi kala kuid dünos tehes on võimalik kapotti lahti teha ja sinna ka kaamera paigaldada ja nii ma selleni tookord jõudsin. Seal polnud probleemiks mitte otseselt see silikoonlõdvik ise vaid sellele järgnev kortsutoru mis mingist õhukogusest alates nii kehvasti voolab, et silikoon end sellepeale kokku veab.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2020 22:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4616
Asukoht: Tallinn
Selle nimi on see, kui liiga palju custom lahendusi auto külge panna :).
On ka mul selline juhus ühe Subaru seadistamisel ette tulnud, nendel on see tuuning imulõdvikutega suhteliselt tüüpiline viga.
Aga eks see on see USA foorumite teema, et kõik stock on tabu auto küljes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], xTc ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11