Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.08.2020 1:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 09.04.2020 10:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 243
Asukoht: Tartu
Kuna hetkel daily on ainuke sõitev turbokas ja mul on haiglane vajadus postitada midagi, siis siin ta on :-D

Tehasest tulnud ta 2.4 125kw vabalthingava, esiveolise ja automaatkastiga. Hetkeseisuga olen ta manuaaliks ja turbokaks teinud ning neliku mudru ootab vaba hetke külgekruvimiseks.
Turbo, koos torustiku, cooleri ja pihustitega on hetkel originaalid tehaseturboka küljest. Väljalase on sisuliselt otsetoru. Ajuks MS3x ja rõhku 1,3bari mis ka nende pihustitega on maksimum.
Lähikuudel tahaks natuke asisema turbo sinna saada ja küttesüsteemi ka järgi aidata, et saaks törts juurde keerata. :burn

Stockina sai temaga ühel tartu dragil ka osaletud.. 200m aeg vist oli 10.7 :lol:
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 09.04.2020 19:37 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 34
Rõhu ikka mehiselt peal. Kuidas need volvo sidurid vastu peavad? Viimati kui sellisega sõitsin siis selle sai juba ilma turpsita libisema. Muidu vägev kuut :) need vanemad volvod vist ei idane ei mädane :) :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 11.04.2020 19:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 243
Asukoht: Tartu
jaan175 kirjutas:
Rõhu ikka mehiselt peal. Kuidas need volvo sidurid vastu peavad? Viimati kui sellisega sõitsin siis selle sai juba ilma turpsita libisema. Muidu vägev kuut :) need vanemad volvod vist ei idane ei mädane :) :)


Kered praeguseks juba piisavalt vanad, et väga sõltub kus ja kuidas neid hoitud on. Sellel rooste puudub ja teine kere, mida dragi jaoks ehitan, samuti ideaalseisus kerega.. kuid ema oma samas ussitab päris koledasti :-D

Muidu siduritel pole neil viga miskit niipalju kui neid endal olnud, aga jah sellise rõhuga see sidur andis suht kohe teada endast ja hetkel sidur ikka väga otsas omadega juba :-D Autol kaalu kah üsna tangi jagu, eks see ei aita ka siduri kestvusele eriti kaasa.

Uus tugevam korv koos ühemassilise hookaga on täitsa valmis varutud, kuid pole veel suutnud otsustada mis ketast kasutada ja selle taga sisuliselt asi seisab ka. Lisaks kuna koos siduriga paneks juba awd kasti alla, siis vaja too kast ka korra laiali võtta, et kolmanda käigu sünkro ära vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 09.07.2020 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 243
Asukoht: Tartu
Nonii, kuna mu v8 rekordi projekt läks ulatuslikult lappama, siis sel hooajal sõidan nähtavasti oma dailyga, mis tõestas ennast esimesel võistlusel ulmeliselt(kuid siiski oodatult) aeglasena :lol:
ÕNNEKS aga, on see kõik veel enne planeeritud modifikatsioone, ehk siis on veel lootust ajaparandusele.

Ühesõnaga, best ET 15.59@147kmh, sealjuures 60ft väga uhke 2,6s :-D Arvestades auto kaalu ja lõppkiirust, siis võiks jõudu ca 180kw seal mootoris praegu olla, mida oli ka pihustite jne järgi arvata.
Kuna õhtul enne võistlust avastasin ühest esimesest rehvist meeletu kahjustuse, siis kiirkorras läksid alla mingid suvalised käsnad, mis hiljem vaadates olid kõigest 11 aastat vanad. Võis täitsa juhtuda, et tsutikene pidamist jäi selle taha kah.

Pilt
Pilt

Pilt


Eile siis sai värske rehvijooks alla ja täna kerge pesutiir ning näebki masin jälle peaegu vormis välja. Ühtlasi parkisin ta ka otse garaasi ära, et saaks lõpuks talle siis uue siduri külge koos ühemassilise hoorattaga. Natuke ka turbo update'i 20t külmakoja ja billet tiiviku näol ning 440cc pihustite abiga võiks sealt proovida ca 250kw välja pigistada, mis loodetavasti koos westlake rehvi ja siduri mittelibisemise abil kiiremate käiguvahetustega mind 13 sekundile veidi ligemale viib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 22.07.2020 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 243
Asukoht: Tartu
Laupäeval siis toimus katse kaks minu 13 sekundi püüdlustest ning enne seda sain siis eelnevalt lubatud asjad peaaegu, et tehtudki.
Ühemassiline hooratas koos veidi kangema siduriga(35 eurone 2.5tdi korv[ca 850kg clampi] + R ketas) sai külge, turbole uus billet tiivik koos külmakojaga on ka oma koha leidnud, ning 440cc pihustid annavad ka nüüd rõõmsalt kütet mootorile.
Esimene vajutus neljapäeva õhtul ja... tõmbas kohe siduri ringi, mis pani ehmatusega läbi mõtlema kõik sammud mis tehtud said, lootuses, et midagi valesti sai. Õnneks kaasvõitleja kõrvalistmelt nii kõvasti ei ehmatanud ja küsis kohe kas ma kõik ilusti puhtaks pesin enne kokku kruvimist.. minu vastuse peale, et "ilmselgelt ju mitte," saime kõhutäie naerda oma rumaluse üle ja katsetamine jätkus.
Kuna ketas oli kasutatud ja seisnud kusagil nn pasahunnikus, siis võis seal seda sodi omajagu peal olla, kuid mida aeg edasi seda vähematel kordadel ta libises ja õhtu lõpuks toimetas juba nii nagu peab.

Igatahes, that sorted out, muus osas seadistamine läks enamvähem valutult ja auto toimib oluliselt paremini kui enne. Küll aga said pihustid kahtlaselt ruttu otsa, aga kuna iga tõmbega olid segud ja muud näidud stabiilsed, siis enne võistlust midagi tehnilist näppima ei hakanud. Peale võistlust aga mõõtsin kütuserõhku ja on nii nagu arvasin, ehk siis kuna tegu on siiski vabalthingava autoga tehasest, on kütuserõhk koguaeg stabiilselt 4bar ja kuhugi ennast ei liiguta, niiet eks sealt see pihustite kiire lõpp :-D

Muidu aga sai mingil ajahetkel rõhku ka 1,5barini tõstetud ja liikus masin juba päris edevalt. Praegu aga pihustite tõttu pidin teda 1,3 ligidale piirama, millega siis ka võistlus ära sõidetud sai.

Võistluspäeva hommikul tuju oli hea, kõik toimis sisuliselt nii nagu peab ja mingeid erilisi fikse ja majandamisi enam tegema ei pidanud. Ka sõber oma golfiga oli eelmisel päeval saanud valmis pea kõik mis teha oli vaja ja olime mõlemad valmis uusi rekordeid sõitma :lol:
Tehnilised ilusti tehtud, jäime sõite ootama. Kuna westlake ununes seekord garaasi, siis ei viitsinud rohkem rabeleda ja sõitsin nende rehvidega mis just alla sai ostetud.

Läksime rajale üksteise järel.. sõit tehtud, telgist anti timeslip ja kae imet - 14.8@156kmh juba ees. Tuju hea, ootasin hetke ja ennäe, ka Rannetil golfiga tuli kohe ajaparandus võrreldes eelmise aastaga - 13.2@189kmh.
Kuna võistlejaid oli tohutult palju, siis saime päris pikalt raja ääres vahtida teiste sõitmist, enne kui taas uus ring hakkas. Kuna Rannet sõitis kohe lõhki ja ajasõitude vähesuse hirmus pidi vähemalt ühe indeksisõidu ka tegema, siis käis tegi ühe pidurdava sõidu ära ja minul peale rehvide tühjemaks laskmist läks ka aeg veidi kehvemaks, niiet jäime ellikaid ootama :lol:

Minu esimene ellikas jäi ka mu viimaseks - nagu tavaliselt.. suures hirmus stabiilse vastase ees üritasin sihtida head reaktsiooni, aga kuna liigne agarus on ogarus, siis varastasin -0,04 sekundiga ja sinna see lootus läks, olgugi, et polnud palju millega alustadagi :-D Siiski kuna start tundus hea, hoidsin lõpuni peal ning sõitsin 14.7@158kmh, mis siis hetkeseisus ka selle auto parim aeg nüüd on.
Lootsin küll uue setupiga madalat 14, aga kuna veel seadistamisruumi on ja õige rehv ka alla ei jõudnud, siis jääb see lootus viimaseks võistluseks.
Rannet pääses esimesest ellikast kerge vaevaga edasi, aga teises ringis läks ühe üllatavalt kiire passati vastu, mille kõrval kõigepealt läks start veidi untsu(ei teinud piisavalt rehvi soojaks) ja siis lõpus temale järgi jõudes kõvasti pidurdas.. ning kuna passat sõitis lõhki, siis temast ees olnud rannet sõitis samuti lõhki ajaga 13.3, niiet sinnapaika see jäigi ;)

Ühesõnaga sedakorda siis sellised seiklused ja nüüd tuleb volvol veel viimased viperused korda saada ning tahaks finalsil ikkagi 13.xx volvo timeslipil ära näha, ning samuti kuna golfiga ühtegi proper sõitu justkui teha ei saanudki, siis kõigi eelduste kohaselt võiks ka sinna 12,xx ette sõita :-D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 30.07.2020 23:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2005 13:28
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Ma ei saa nüüd aru peale viimast postitust, kas see on VOLvo või VOLkswageni teema :lol:
Aga päris edevalt ikka liigub sellise pereka kohta! Varsti ei julge krt enda igapäevakaga isegi foori taga proovima hakata mingite Volvode vastu :ohshit

_________________
Civic VTi-T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V70 2.4t - Joel
PostitusPostitatud: 31.07.2020 16:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 243
Asukoht: Tartu
HoCi kirjutas:
Ma ei saa nüüd aru peale viimast postitust, kas see on VOLvo või VOLkswageni teema :lol:
Aga päris edevalt ikka liigub sellise pereka kohta! Varsti ei julge krt enda igapäevakaga isegi foori taga proovima hakata mingite Volvode vastu :ohshit

Vast pigem ikka volvo teema, aga kuna golf ka minu käe all ehitatud siis natuke kajastan seda ka, ehk paneb teemale veidi vürtsi rohkem kui mu matuseauto :-D

Igatahes, volvole tegin lõpuks uue downpipe ära, et hingamist veidi vabamaks saaks :burn
Pilt

Ja käigukasti pean korra maha võtma, sest kahtlane tunne on, et survelaager hoiab korvi pinges.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11