Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2020 17:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW e36 kupee`93 Jaan175
PostitusPostitatud: 25.02.2020 14:11 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 26
Tere, selline isend siis paar aastat tagasi sai tallinnast koju veetud. Tasapisi hobikorras on sellest täielikust roimast sõidukõlbulik masin saanud. Huvipärast sai üks aju kokku joodetud ja sealt edasi juba see lumepall veeres turbotamise poole. Mootor originaal surveastmega m50b25tu 0.5bar ülerõhku mis tuleb kuskil 3500 pöörde juures. Selline tunne, et mootor teeb juba m3 jõu numbreid aga sidur see kurivaim ei hoia kinni enam ja lähiajal pean mingi lahenduse sinna leidma. Lisan väikese listi mis on juurde tulnud.

* Turbo Holset HX40super 16cm3
* tial 50mm wastegate
* VL kolle splitpulse ise tehtud
* 3" downpipe
* 2.5" rv cooleri torustik
* cooler piisavalt suur
* manual boost controller
* sidur veel orig
* käigukast orig

*juhtaju Speeduino
*AEM X-Series Wideband
* Pihustid Bosch EV14 0280158123
* kütusepump walbro
* küünlad nr7 kuumusaste, 0.3mm sädevahe

Mõne pildi rohkem leiab albumist: http://album.ee/album/493197/50368511


Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.02.2020 9:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 681
Asukoht: Tallinn
Üli lahe ettevõtmine!
Räägi, kuidas Speeduino nii ilusti seal korpuse küljes istub. Kas aju "alumine" pool ja pistik on lihtsalt originaalaju või kuidagi kustomiseeritud? Kas speeduino omab piisavalt sisendeid-väljundeid sequential kütuse jaoks või on batch fire ja wasted spark?

Edu!

_________________
Pemmil uued kummid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2020 9:47 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 26
murjam kirjutas:
Üli lahe ettevõtmine!
Räägi, kuidas Speeduino nii ilusti seal korpuse küljes istub. Kas aju "alumine" pool ja pistik on lihtsalt originaalaju või kuidagi kustomiseeritud? Kas speeduino omab piisavalt sisendeid-väljundeid sequential kütuse jaoks või on batch fire ja wasted spark?

Edu!


Trükkplaat on eritellimus, et see korpusesse kenasti istuks nagu originaal ja alla kümne neid tellida ei saanud seega kellel vaja mul 9 veel järel. Pistik on täpselt sama mis originaal. Hetkel wasted ja pihustid 3x2 batch. Võimalik, et on juba uuendus väljas, et sequentialis joosta aga pole tahtmist sellega praegu tegeleda töötab nii ka hästi.

Edu läheb vaja! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.03.2020 9:00 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 26
Võtsin siduri vahetuse ette ja koos sellega võiks ka tugevama kasti alla saada. Uueks käigukastiks Zf gs6 37DZ mis mõnda aega juba kasutult garaasis seisis. Mingit infot selle kasti ja e36 kooslusest väga ei liigu aga ma loodan, et saab sobima. Sidurit annab leida selle kombo jaoks aga lahendus vist koidab juba. Leitsin sellise koha nagu k64 motorsports kus tundub olevat õige asi letis olemas. http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwutarczowe-1000km-biegow-p-634.html




Nagu pildilt näha siis see kuuene kast ikka paras mölakas :) vast ikka mahub sinna tunnelisse ära.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2020 15:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2825
Asukoht: tartu
Valusalt raske näeb ka see sidur välja. Miski kaal on seal 15-16kg kuid ei viitsinud translateda mida silmas peeti :-D
Mitmekettalistele minnes minnakse diameetriga reeglina väiksemaks, et ketaste inertsi vähendada kiiremate käiguvahetuste jaoks aga see auto vist niikuinii pigem tänaval ja 0,1s käiguvahetusi ehk ei püüa?
Arvasin miskipärast, et BMW-l on kõik bolton sidurilahendused igaltpoolt kohapealt saadavad sest olen driftikatele "mõned" 1/2/3 kettalised clampid ikka seadnud kuid sellist lahendust pole kätte juhtunud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2020 19:38 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 26
jeff01 kirjutas:
Valusalt raske näeb ka see sidur välja. Miski kaal on seal 15-16kg kuid ei viitsinud translateda mida silmas peeti :-D
Mitmekettalistele minnes minnakse diameetriga reeglina väiksemaks, et ketaste inertsi vähendada kiiremate käiguvahetuste jaoks aga see auto vist niikuinii pigem tänaval ja 0,1s käiguvahetusi ehk ei püüa?
Arvasin miskipärast, et BMW-l on kõik bolton sidurilahendused igaltpoolt kohapealt saadavad sest olen driftikatele "mõned" 1/2/3 kettalised clampid ikka seadnud kuid sellist lahendust pole kätte juhtunud.


Terve set kaalub 15-16 kilo see minujaoks vägev ma neid millisekundeid taga ei aja. Sachs pakkus ka mingit korvi 277- oli vist hind aga sinna peaksin ikkagi ketta ja hooratta ka veel ostma, et ma pigem säästan end sellest komplekteerimisest ja proovin selle poolakate lahenduse ära.

mcm stagea v8 ehitusel nägin taolist lahendust 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2020 16:42 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 26
Sidur jõudis pärale :) Teised asjad sai ka lahendatud 328IA kardaani esimene ots, 320IA käigukasti tala, käigukasti ja tala vaheline jupp tuli ise teha, ning hoovastik sai lühemaks tehtud umbes 60mm. Algab protseduur kast maha installeeri sidur kast peale ja võib rehve ribadeks hakata laskma.

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11