Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 20.09.2019 0:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 457 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 09.07.2019 10:37 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 117
ma juba vaatasin, et hakkab drifti sõitma. aga see vist on ikka käigukang.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 09.07.2019 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2815
Asukoht: tartu
hents99 kirjutas:
Jõudu ja edu. Lahe hardcore ehitus. Mitte lihtsalt kataloogist “click n buy” tüüpi ehitamine, vaid vajalikud lahendused tehakse ise.

Eks seal ole mitu põhjust miks ta just selline on nagu ta parasjagu on.
Suurim mõjutaja ehk finantsiline pool. Maailmas on sadu 9s põrnikaid ja kümneid 8s põrnikaid ning mõned 7s põrnikad mis sõidavad vastavalt 10+k€ /20+k€ 30+k€ mootoritega. Minu eesmärk pole olnud ülimat high tech mootorit ehitada vaid sõita võimalikult kiiresti võimalikult odavalt (Alustan hooaega 2a tagasi 500€ eest ostetud stock S8 mootoriga ja külge läheb 35€ eest ostetud käigukast kuna eelmine ilmutab peale kaht hooaega väsimusemärke. See on isegi eesti mõistes täiesti olematu raha mitte kiirendusauto mootori hind.
...Ja kuna läksin siis nö "lihtsat teed" siis polegi enam võimalik bolt-on lahendusi nö osta vaid kõik tulebki ise valmis nikerdada. Eks see umbes siiamaani oligi odav ja lihtne...kui õnnestuks vaid 8.99 ära võtta oleks asjal joon all ja minupoolt selle autoga asi tahe sest järgmine sekund ei tuleks enam vägasuurte kulutusteta. Nimelt on selle aluploki / stock kolvi / selle hooratta ja siduri / pihustite / turbo / käigukasti limiit üsna lähedal kui mitte juba kohe-kohe käes...Ehitan auto valmis ja püüan sinnamaani pingutada kuni 1 neist muredest enam edasi ei luba minna....usun, et siis oleks mõistlik uus projekt ette võtta....10a juba praegust nokitud ja materjal hakkab otsa saama :-D (Eemaldasin naturaalklaasist aknad kaalusin kere ära.....Plekil kaalu vaid 10% sellest, mille 10a tagasi ostsin, nimelt on plekki ja pahtlit alles vaid 68kg :-D

k0ll kirjutas:
ma juba vaatasin, et hakkab drifti sõitma. aga see vist on ikka käigukang.

Siin on sellest "käsakangi" sikutamisest 1 video kaa :)
https://www.youtube.com/watch?v=S6M0qtW ... e=youtu.be

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 25.08.2019 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2815
Asukoht: tartu
Vahepeal keegi küsis kas midagi ka muutus võrreldes eelmise aastaga ja lihtsam on see rahlikult välja kirjutada kui hooga suuline vastus anda.

*Põhi / karbid ja tulemüür kadusid ja neid asendab toruraam ja aluplekk. Auto sai 40kg kergem kaaludes nüüd 860kg
* Klaasid asendusid polukarbonaadiga
* Kere on suuremateks töödeks eemaldatav vaid 8 poldi lahtikeeramisega. Kommunikatsioonid veetud seetõttu vaid mööda raami.
* Teljevahe muutus 5cm pikemaks, rööbe 6cm kitsamaks, raam 8cm madalamaks
* Tagasild sai külgkalde regulli võitlemaks kere kaldumisest tekkiva kaldemuutusega.
* kaasreisija kohale said nihutatud raske pliiaku, käiguvahetuseks vajalik õhupaak, kütusepaak, pumbad ja filtrid, jäetud ruum ka turbole võitlemaks väära külgsuunalise kaalujaotusega
* Radikas sai õhem kuid suurema pinnaga, et mitte kasutada venti ja ka teine pump lülitub boostiall, et säästa elektrit (Generaator kadus koos õlifiltri / soojusvaheti korpusega, et lihtsustada mootori mahavõtmist ja taaskord vähendada kaalu) Lisasafetyna ei sütti käiguvahetustuli kui teine pump mingil põhjusel ei rakendu
* Jahutussüsteemi torustik sai endise 50ne mm asemel 40mm, et originaal pumbaga veeringlus kiirem / parem oleks ja auto suudab nüüd ka tühikäigul piisavalt vett ringi ajada, et vajalik jahutus tagada. Siduri torustik sai 5,5mm asemel 8mm peale tehtud, pidurile said 1 asemel 2 silindrit + balancebar
* Tagaslikid said kõrgemad 26 vs 28" et parandada pidamist ja sõita neljandaga kuni 250km/h Esisild sai Goodyeari asemel Hoosieri slikid.
* Käigukasti kinnitusplaat asendus alumiiniumiga....(kaaluvõit~8kg) Mootorikäpad on nüüd vinklina raamil ja ühtegi segavat asja enam ees pole kui mootorit mööda raami peale-maha lükata
*Sidur sai uue SRE korvi ja Sachsi neljalabalise ketta
*Mootor sai raami suhtes 2cm vasakule nihutatud, et see oleks keskel ja saaks raami maksimaalselt kitsa teha. Pooltelje pikkused muutusid lühemaks.
*Käiguvahetussüsteemi leke sai uue solenoidiga kaotatud ja võin teha vaid liitrise paagiga 8-10 sõitu endise 1-2 asemel.
*Esisild sai uued sharniirid, uue tala, uued õõtsad ja 15cm kitsam kui originaalis. Jämedam sai ka paraleelvarras.
*Rool sai väikseim saadaolev, et veidi enam põlveruumi saavutada.
* LD Dash aitab silma peal hoida peaasjalikult akupingel, kütusesegul ja temperatuuridel, hiljem lisanub ka käiguvahetus õhu rõhk.
* Originaalpedaalid asendusid rippuva pedalboxiga ja uute silindritega.
*Lisapihustid said püsivalt boosti all sisse lülitatud (progresseeruvalt) et tuua IAT alla 100C ja pakkuda lisa 8x870ccle mis uute kepsudega pidid justkui otsa saama. Kokku nüüd siis 10x870cc mis oleks niikuinii ka kahe pumba / selle turbo / ploki ja kolbide piiriks.
Ja see kõik tundub niiiii teine - 9s tundub autos nii igav ja aeglane, tagarehv ei käi enam 230ne pealt tühja, auto on kolmandiku jagu väiksema boostiga 6km/h kiirem ja teeb ilma burnoudita 0,1s paremaid 60 jala aegu kui varasemalt soojendatud rehviga.


Loodan, et hooaja viimasel võistlusel saab ka mingit aega ja kiirust sõita ja pedalboxist tingitud lastehaigused on seljatatud.
Pilt Pilt Pilt Pilt

1 katkise siduriga kaotatud sõit ka videona: https://www.youtube.com/watch?v=tCy34UQI_3Y

Kui keegi soovib siis auto on saadaval :bb

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 10.09.2019 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2815
Asukoht: tartu
Sorry lempsid ma ei viitsi ümber tõlkida ja copy paste ühest suuremast foorumist mu vigases inglisekeeles:

We had a really nice weekend that ended our season. It was first event this year with working clutch and we were pretty fast...
Our record was 9.8 from last year and 9.7 with slipping clutch from spring but now we tested, learned, tuned and passes were:
9,9 / 9,7 / 9,5 / spin / 9,3 / 9,0 with 242km/h and 5.8 on 8th mile. Quess how good it was to finally prove that it really goes fast as I knew for many months but had no chanche to prove it because of clutch problems.
We were trying to make 8sec run in final but we broke the cv joint and had to leave with second place as fastest car in our class.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Inside cam video is coming soon :) Stay tuned and check for some more: http://www.facebook.com/WhlsUp
I had been thinking about selling this car but I really like to keep it for one more season because there are some room for better performance. Plans we had but need some more starts to reach were: less than 6 sec form 0 to 200km/h (We were able to make 195 on 1/8th but not 200km/h and we hoped 8 sec and 250 top speed @ 402m but we are 0,08702 and 7,6km/h behind...sorry but this speed nees some aero now. It´s really scareful when I have to take down the speed after the line.

https://www.youtube.com/watch?v=5rdauC7 ... A_x3mUyQUs


Sisekaamera pilti kaa 1,8G sõidust :D https://www.youtube.com/watch?v=sc0tmwq ... iKVjH8zbWk

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 12.09.2019 8:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 338
Asukoht: Tallinn
See seest vaates video on hea õppevideo nendele kes ütlevad et "otsesõit on lihtne." :lol: :-D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 12.09.2019 20:34 
Eemal

Liitunud: 15.05.2013 17:48
Postitusi: 5
Asukoht: Pärnu
Keskmise 3liitrise automaat diisliga ei saa võrrelda jah :D

_________________
Tel: 57703395


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 15.09.2019 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2815
Asukoht: tartu
Veidi veel pauku eelmisest üritusest: https://www.youtube.com/watch?v=n4g63jW3lqc&t=76s

Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 457 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11