Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.12.2018 5:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.11.2018 20:22 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 23
Asukoht: Türi
Set:
Mootor: 2.5 141kwnonvanos
Pihustid: Saabi punased 360cc
Blow off: Tial
Downpipe: 2.5tolli
Turbo: Tutikas hiina t3
Bensupump: walbro 255lph
Cooleri torustik 2.5t ja väike alu cooler
Õli pealevool võetud kolmikuga õlirõhu andurist ja äravool karterisse
Tühikäigumootor eemaldatud.
Väljalaske kollektor ise keevitatud m52 püstakutest.
Sigma lambda controller/wb lambda


Plaan on saada mootor nii 0.4-0.5bari pealt enamvähem liikuma.Suuri ootusi pole ja olen rahul juba siis kui paremini edasi käib.Aju jääb originaal ja tartus üks vend oskab seda reaalajas seadistada ja paneb pihustitabeli,segu ja süüte paika. Paigaldatud on ka lambda controller seadistamiseks et näeks segu.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tasapisi nokitsen ja loodan et saab kunagi sõitma madala rõhuga.

Kindlasti ostaks programeeritava aju aga rahaline finanss ei luba seda hetkel:D:D

Ootan nõuandeid ja soovitusi:)


Viimati muutis Raudsepp, 20.11.2018 19:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 8:02 
Eemal

Liitunud: 07.07.2018 9:12
Postitusi: 7
kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale . :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
Heinola kirjutas:
kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale . :)


Endal oli päris pikalt samas kohas.. tavalisest tihedamini tuleb pesta ja talvel kerge lumeprobleem, aga muidu pole viga :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 16:50 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 23
Asukoht: Türi
Kuna mul jääb originaal aju juhtima siis peab ka õhulugeja külge jääma.Ja sellepärast kahjuks pole mitte kuhugi mujale võimalik koonusfiltrit panna.Ainuke koht kuhu ta sobis oligi sinna alla nurka.Ja filtri alla panin suure plastik tüki et pas*a peale ei viskaks.
Ja õlitama teda hakkan jah tihti.

Hetkel kapotialune

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 17:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2791
Asukoht: tartu
MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 17:40 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 23
Asukoht: Türi
jeff01 kirjutas:
MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.


Selle peale pole mõelnud jah, ehk siis loogiliselt tõmbab maf oma niitidele mingit õli peale ja viskab õhukoguse näidu kohe valeks?
Jama on see et seal stange nurgas pole absoluutselt ruumi, et leiutaks mingi muu filtri sinna


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
Siis tuleb mafist vabaneda ;)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 669
Asukoht: Tallinn
Minu nõuanne on üsna tavaline: ikkagi standalome progetav aju panna. Kui rahaline seis pole kiita, saab ju osta mõne soodsama variandi ning ise kõik kokku panna - sellisel puhul on hinnavõit märgatav.
Näiteks VEMSi plaat maksab alla 300€ (korpuse ja pistiku peaks siis ise leiutama) ning seda kasutades säästad juba sadakond eurot ka lambda kontrolleri pealt, sest see on VEMSi plaadil juba küljes.

Aga kui eesmärgid on tagasihoidlikud, saab kindlasti stock ajuga ka ilusti toimima madalama rõhuga - ka näiteks ainult 0.3 bar boostiga on masin juba oluliselt kiirem kui vabalthingavana.
BOV on ilmselt küll mõistlik vahelt ära võtta, kui kasutad õhukulumõõtjat.

Jaksu!

_________________
Pemmil uued kummid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 21:46 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 27
M50B25 originaal maf suudab napilt toime tulla NA mootori õhukogusega. Kui originaal aju on kindel soov ja tuner oskab seadistada, soovitan paigaldada uuema TUB25 MAF-i sisselaskesse rõhu alasse ja pärast BOV klappi. Mainin ära, et 413 MAF jookseb rõhu alas ~300hp juures pimedaks. Proovitud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2018 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 36
Kas blow thru MAF poleks mõeldav?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2018 19:20 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 23
Asukoht: Türi
Võib teema lukku panna, kõik turbotamis asjad müügiks! kiire! Kõik asjad ostetud tutikana ja vähekasutatud


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.11.2018 10:51 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 12
mootor ise pole müügiks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.11.2018 18:50 
Eemal

Liitunud: 01.10.2017 20:12
Postitusi: 23
Asukoht: Türi
MadisV kirjutas:
mootor ise pole müügiks?

Ei


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.12.2018 14:40 
Eemal

Liitunud: 02.02.2010 15:22
Postitusi: 86
Asukoht: Tartu
Kas said muidu toimima selle kombo? Mis plaanid edasi, kas sõidad vabalthingavaga tulevikus?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11