Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.12.2018 6:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Toyota MR2 1991, Montrey11
PostitusPostitatud: 08.04.2018 1:14 
Eemal

Liitunud: 18.12.2015 16:41
Postitusi: 6
Tere foorumlased.

Mõtlen et teen väikese teema siia foorumi ka.

Novembri alguses tõin siis välja valitud riistapuu Inglismaalt ära ja siiani olen rahul.
Kindlasti teen autos muudatusi ning osad olen ära teinud.
Inglane kes müüs tundus aus, kutsus oma koju, pakkus süüa/juua ja rääkisime tema müüdavast autost. Rääkis ära nii palju vigu/häid asju kui oskas kohe peast mainida. Auto algupäraselt toodud Jaapanist ning alla 98 ei tarbi.

Lisad ja haruldasemad vidinad:

Püsikiiruse hoidja
Klapitavad peeglid (varsti lisan soenduse)
MR2 "man in dandism" jalamatid
pagassi "bootmat"
Anniversary/Tähtpäeva kroom astmelaua katted
Tõutruud JDM kurvitule funktsiooniga udutuled (Tellitud ja varsti jõuavad)
Tõutruud JDM tagatuled. (võrreldes EU/US tuledega reflectori erinevus. Vaata pildilt)
Metallist käigukangi ümbris
Rooli sügavuse reguleerimine


Tehtud tööd/lisatud vidinad siis:

Sepis kolvid mis OEMist 2mm madalamad
Sepis kepsud
Boost 0.7 pealt 1.1 peale tõstetud
BC coilid
LSD käigukast
Rota erilaiused 17"x7.5 & 17x9 veljed
Polüretaan puksid
Uus rihm ja veepump
Uus sidur
Võimsa bassiga helisüsteem lisatud
Rev6 nelja silmaga tuled
Bomex esistange, noname küljekarbid ja veilside antitiib
Mongoose roostevaba väljalase
Fuel cut defender
KNA õhufilter
Remondi käigus ära värvitud mootor
TRD sportrool
Cusco strutbar ees

Miinused:

Lakk koorub pea igal paneelil
Kojamehed kriuksuvad üsna kõvasti. (tutikad kojamehed ei muutnud midagi)




Auto on saanud auto seista novembri keskpaigast kuni siis umbes märtsi keskpaigani.
Vahepeal tehtud tööd:
1. Oksele ajav "kolju" käigukangi nupp vahetatud originaali vastu.
2. Punased salongi detailid vahetatud originaal musta vastu tagasi.
3. Jahutusvedeliku vahetus. (tuleb uuesti teha, kuna ei saa termostaati kätte ilma selleta, et õlifilter ära võtta)
4. Veljed said uue värvi
5. Kõige tähtsam, eestis arvele võetud ning üv ilusti olemas.
6. Summutisukk vahetatud, 3" andis otsida. Enne oli siis 150mm pikk, nüüd 200.
7. Esituled ümber reguleeritud eesti liiklusnõuetele sobilikuks.
8. Kole õhuvõtt eemaldatud
9. Tagumised tuled vahetatud tõutruu JDM omade vastu (reflectori vahe)
10. Tellitud haruldased tõutruud JDM kollased udutuled kurvitule funktsiooniga (motoriseeritud, ning sisekurvi pööravad, mitte see et sisekurvi oma süttib.)

Murekohad / "To Do"

1. Kõige suurem töö - värv. On vaid üksikud detailid mis EI vaja ülevärvi.
2. Suutsin nädalaga kaotada 2 helkurit eest ühest ja samast nurgast. Vaja uus kompl. Osta
3. Helitehnika kaabeldus vaja korrastada
4. Õli ja jahutusvedeliku lekke parandamine (väga õrnad lekked)
5. Õli+ filter mootoris
6. Termostaat + uuesti jahutusvedelik vahetada
7. Kojamehed kriuksuvad jubedalt (ka uued)
8. Esistange ja küljekarbi parandus enne värvi
9. Tuleviku buylistis veel: OEM esistange, TRD tiib, Greddy laiendid.
10. Sidurikomplekt. Kõrgetel pööretel käiguvahetused ragisevad ja vahest ei saa ka tagurpidi käiku ilma raginata.
11. Osade kleepsude eemaldus
12. Dynopinki. Saaks mingi kindla jõunumbri öelda kui keegi küsib.
13. Korralik bracket esimesele numbrile.
14. Perset tõsta + vb ~5mm flansid velgedele
15. Paar salongidetaili taas mustaks värvida
16. Mootoriluuk ja esikapott ei hüppa lahti linki tõmmates.
17. Esimesed kettad kas treida või uued. Vasakpoolne tsipa kõver ja annab tunda pidurdades
18. Mootoripesu (üsna rokane mootoriruum)

Rohkem praegu ei meenu.


Üldjoones tööd sitaks, ilmselt pole kõik kirjas veel. Sõita ülifun. Kui kellelgi pakkuda mu auto probleemidele/muredele/töödele soodsamat lahendust enda töö/tuttava kaudu siis pm.

Mõned pildid ja video.


Pilt

Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Vahe sisemistes laternates
Vasakpoolne JDM. Parempoolne EU tuled.

Pilt


Suka parandus


Pilt





Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2018 5:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 126
Asukoht: Vantaa, Porolandia
MR2-d alati meeldinud, eriti turbokad, enne oma 200sxi ostu kaalusin kõvasti ka mr2-te. Vanat japsi ei ole lihtne korras, kuna juppide saadavus pole teab mis parim ja jupid tea mis kõige odavamad, aga kogemus on kindlasti seda väärt. Jõudu ja paksu rahakotti minu poolt :car :bb

_________________
Nissan 200SX SR20DET blacktop 92` 314kw
Audi RS4 08" 309kw


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2018 12:06 
Eemal

Liitunud: 18.12.2015 16:41
Postitusi: 6
Tänud Datsinimies!

LS 158300
Sai siis vahepeal paar murekohta üle vaadatud ning selgust saadud.

1) 158000 peal tehtud siis vahetatud mootoriõli ja veovõlli kummid
2) Autol oli deto andur läbi, mis sai ka vahetatud ning jõud on nüüdseks tagasi tulnud. :rokib
3) Niiskusega tekitas probleeme süütepool. Kaabli pesa oli korralikult kakine, mis sai esialgu tanklas puhastatud peale seda kui sõidu ajal mootor ära suri. Nüüd teen korraliku klemmide puhastusainega üle ja pudeliharjaga puhtaks. Lisaks uus kaabel jagaja ja süütepooli vahele. Loodetavasti vihmaga sõites enam probleeme ei tule.
4) Sain ette helkuri külge.
5) Postiga jõudsid kohale udutuled. Ning nüüd uurima hakates avastasin, et autol on lõigatud ära udukate pistikud, ning kui see veel vähe oli, siis ka uduka kinnitused :waah
6) Eemaldasin kleepsud mida ei soovinud autole


To do.

1. Kõige suurem töö - värv. On vaid üksikud detailid mis EI vaja ülevärvi.
2. Done
3. Helitehnika kaabeldus vaja korrastada
4. Õli ja jahutusvedeliku lekke parandamine (väga õrnad lekked)
5. Done
6. Termostaat + uuesti jahutusvedelik vahetada
7. Done
8. Esistange ja küljekarbi parandus enne värvi
9. Tuleviku buylistis veel: OEM esistange, TRD tiib, Greddy laiendid.
10. Sidurikomplekt. Kõrgetel pööretel käiguvahetused ragisevad ja vahest ei saa ka tagurpidi käiku ilma raginata.
11. Done
12. Dynopinki. Saaks mingi kindla jõunumbri öelda kui keegi küsib.
13. Korralik bracket esimesele numbrile.
14. Perset tõsta + vb ~5mm flansid velgedele
15. Paar salongidetaili taas mustaks värvida
16. Mootoriluuk ja esikapott ei hüppa lahti linki tõmmates.
17. Esimesed kettad kas treida või uued. Vasakpoolne tsipa kõver ja annab tunda pidurdades

Uued asjad juurde:
1. Udutuledele kaabeldus ning kinnitus teha
2. Peeglisoendused paigaldada/ühendada
3. Uus süütekaabel
4. Mootoriruumi pesu/puhastus

Üks pilt ka juurde

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11