Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.05.2018 16:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1008 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.09.2017 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Täna käisin taas dünos, eesmärk oli saada lõpp seadesse. MIs samas oleks ohtu ka piima järel käimiseks. :)
Soov oli saada 400hp ja unistus oli saada 500hp.


Tulemuseks jäi 500Hp ja 700Nm mootorist :D

Päris vahva on. Tore on see, et full boost on ka esimese käiguga olemas. Kolle ehitus on õnnestunud.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2017 0:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2770
Asukoht: tartu
Panin graafikule siis 3 tõmmet.
Madalaim siis selle poole barise boostiga ja mõningaste leketega eelminekord dünost minnes.
Keskmine oli puusalt mingi paari tõmbe kiirseade lennuväljal, et saaks vahelaksu sõidetud ala 1,1-1,2bari äkki :roll:
Ja viimane siis 250nese MAPi lagi kuid süütega detoni ei jõudnudki....omanikul oli target juba niivara käes, et jäi ehk gramm varugi kuid kuna mingil põhjusel on mõningane õlisuits ikka taga siis pole ehk mõistlik rohkem pressida.
Kuna on kuuldaolnud mõningast juttu mu pingi suurtest numbritest siis seekord (võibolla ka edaspidi) näitame väiksemaid mida soft võimaldab. Maksimaalselt silutud ja SAE formaadis. Selle auto eripäraks see, et kui 900kg rullidel ärkab 3500 kandist ja 4k juures on enamvähem ja 4500 pealt igatepidi maksimum siis 1800kg autoga maanteel on kõik see lugu niipalju varem ja mulle arusaamatult hea pidamisega. Keskmisel bemmil jookseks vähemalt teisega korralik muster maha kuid supra kakub vaid minna.
Sidur oli seekord siis nõrgim lüli, kas läheb lõpulaksule väiksema jõuga või jõuab veel vähemalt ketta vahetada?


Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2017 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2014 21:54
Postitusi: 41
Eile sul sabas jõlkudes oli päris vinge heli,kui kolmanda ja neljanda tühjaks vajutasid!Müravallide vahel!
Nagu reaktiivlennuk oleks kiirendanud! :-D
Just hääle poolest!
Kõrval olev bemm ehmus päris ära :-D

_________________
Z3 N/A Best ET 12.8@185 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2017 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Lõpulaks....


Dünost tulles sai selgeks, et täis jõuga ma osaleda ei saa, kuid täna haapsallu sõites tõmbas siduri uuesti ringi, ning asi oli päris hapu. Keerasin süüdet veel maha, ning auto võimsus kukkus seega veel.

Tegin ühe sõidu ning tulemuseks 14.4s. :bs

Parkisin auto ning selleks korraks oli minu sõidud sõidetud. Kõrval askeldav härra küsis, mis ja kuidas, ning jõudsime sidurini. Et ei pea...Härra rääkis, et legendi järgi saab siduri võimekust ajutiselt tõsta, kui see Coca-colaga üle valada (kleepuv jama,kui vesi ära aurab). Väga pikalt ei mõelnud, ning läksin hankisin 2L vajaminevat jooki :D

Kuna mu auto siduri kojal on luuk külje peal, siis sai sealt sidurile peale piserdatud oma 1.5l. :D
Kokku tagasi, panin veidi jõudu juurde. Ning proovima. PEAB...peab paremini, kui kunagi varem :kill

Kuna sidur on tegelikult lõusirgel ja isu oli ikka mingigi aeg saada, siis võtsin algseade (düno viimane seade 500hp ja 700nm) ning keerasin süüdet 2 kraadi maha. Sidur peab endiselt :D Jõud kuskil 470hp kandis.

Vigurdamine tehtud, lauch sisse ja stardirivisse. Ning oh häda. Ajasüsteem katki ja saab ainult 200m ajad teada. Enamus rahvast tegi vehkat. Ning tegin oma 3 tiiru. Sain stardi pöörded ideaali lähedale, ning auto liikus kenasti.

Parim 200m aeg oli 8.41, kiirus 145,7km/h ja 60 jalga 2,1 (Selle saaks 2.0 peale). Rohkem ei punninud, kuna see aeg sobis.

Tõstsin asjad autosse tagasi, kui äkki kostub kõlaritest, et 400m ajad töötavad taas. Krt...
kiiruga sw ja muu lahtine kola uuesti autost välja ja rivisse. Ähmiga starti...selline enamvähem sõit 60 jalga 2.2 ja 200m aeg 8,7 ning 400m aeg 13.0 ja 181km/h.

Eelmises stardis oli tunda, et pööret kannatab veel tõsta, sest kukkus turbo alast välja ja nii ma tõstsin stardi pöörded 3700 peale.
Nägin, et sellest tuleb viimane sõit. Taas starti, ilus burnout ja tagurdamisel kästi nii kaugele sõita, et sõistin dragi sliki jaoks pandud vee sisse. Sain sellest aru, kuid lootsin, et ehk see palju ei muuda. Paraku oli start nagu jää pealt... lihtsalt 0 pidamist :(
Feil missugune ja ei viitsinud isegi enam vajutada, ning kulgesin lõpuni.

Korraliku stardiga oleks 12.8s kindlasti ära sõitnud. Ning, kui vaatan oma 60 jala aega, siis vb isegi 12.7 võimalik. Aga see selgub alles kevadel. Siis ka uus sidur ja ehk midagi veel. Paar pisiasja veel tegematta.

Unistus on 12.5s kätte saada.
Aga selle 1860kg kolaka jaoks on ikka palju jõudu vaja, et sedasi liiguks.


Kokkuvõtteks...auto oli suhteliselt tulbli. Üritus lahe, ning meeleolu 5+

Paar videot ka:
https://youtu.be/hFLOcgAKL5Y
https://youtu.be/yyqAJPZ95j4


Sõbrad :D
Pilt


Sellest saab kohe minu uus sidur
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2017 16:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
See coca-cola jutt on jabur ja samal ajal ka hämmastav :-D

Jõunumbrid on juba päris ilusad. Kas kaalu millegi arvelt vähendada ei kannata nii, et säiliks tänavaauto eesmärk?

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2017 21:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Coka sidur paras huumor, kuid töötab :D

Autot kergemaks raske saada. Kui siis fiiber kapott ja muu säärane. Eks üritus tarbeks saaks seest tühjaks visata. Aga see pole peamine. :)
Küll korraliku siduriga see 12.7 ka ära tuleb.


Nüüd aga sidur. Otsisin ja lugesin....

1. Variant on panna sisse 6 labaga keraamiline ketas: Ning korv originaal jätta.
http://www.driftmotion.com/Action-6-puc ... /dm122.htm

Maksab kokku ~200

Jõu taluvus suureneb 20-25%
Ehk siis ilmselt kannataks ära napilt praeguse 700Nm. Aga vb ei kannata ka.


2. Teine variant mis mulle meeldib on panna DM modifitseeritud sidur koos kuulebalise keraamilise kettaga. Väidetavalt hoiab kinni üle 850nm
Driftmotion Stage 3.5 Clutch Kit for R154
http://www.driftmotion.com/NEW-Driftmot ... dm3326.htm
Lubavad ~700hp ja ~900Nm
Hind tuleks 550.-


Sama jõutaluvusega on ka http://www.driftmotion.com/TS2-HDG6-p/dm1236.htm
Kuigi siin kirjas 710NM
Aga hind kallis.


Ehk on teil mõni parem idee. Soovitus?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Viimati muutis cb4_335, 04.10.2017 12:09, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2017 11:29 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 91
Pakun muidugi lambist ilma midagi teadmata, aga paljudel kiiretele bemmidele moditakse näiteks Sachs Race Engineringu Audi AAN korv sobivaks ja pidi väidetavalt hea saama. Supra hooratta kuju ette ei kujuta, aga kas mingite selliste ideede kohta pole uurinud?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2017 11:39 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1315
Asukoht: Tartu
Mälu järgi käis siduri vabastamine tõmmates, mitte surudes. See teeb ehk valiku raskemaks. Samas kui juba on aretatud, siis pole probleemi vast sidur ka teistpidi käima panna.

_________________
C126 ; W203 ; W201


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2017 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Sellel on jah tõmbele sidur. Seda ringi teha...ise ma vist ei saa hakkama.
Ning mäletan, et selle teha laskmine oli kallis.

Hetkel saaks siis 550.- siduri millel müüa sõnul võimekust küllaga.
Lisaks on foorumites juttu olnud, et jah on võimekas.
http://www.driftmotion.com/NEW-Driftmot ... dm3326.htm

Vaevalt need audi jupid ja ehitus odavam tuleb...

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2017 10:37 
Eemal

Liitunud: 10.08.2012 18:21
Postitusi: 56
Sa oled mulle kasti õlle sees, selle coca-cola jaburduse eest! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.02.2018 14:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Kiku kirjutas:
Sa oled mulle kasti õlle sees, selle coca-cola jaburduse eest! :D



Hehe,

No aprillis meeles, siis võtan kaasa :-D


Kuna kevad pole enam mägede taga peab vaikselt valmistuma hakkama. Eelmine kuu sai autole pisike aju seadistus tehtud. Käivutub nüüd ka külmaga kenasti. Ning siin paar nädalat tagasi +6 C oli, siis tegin ka pikema tiiru. Hirmutasin ämblikud välja :)
Mõnus oli sõita kohe.

"To do list" on pikenenud ja peab vaikselt pihta hakkama. Peale siduri miskit suurt asja pole(differ tilgub, loodan et seal sees üllatust pole), kuid nokitsemist ikka jagub :)
Uus siduri tellitud ja loodan, et sellega saan ka pidama selle komplekti. Eks paistab.


MIllest on hea teha sisselaske filtrile eraladatud koda? Ehk on mõni hea idee kellelgi?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.02.2018 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 328
Asukoht: Tallinn
Ma teeks alumiiniumist või klaasplastist.

_________________
500+HP GT4
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.02.2018 16:17 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 32
cb4_335 kirjutas:
Uus siduri tellitud ja loodan, et sellega saan ka pidama selle komplekti. Eks paistab.


Mis siduri kombo võtsid? Ja kui palju kinni hoidma peaks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2018 2:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
C_Vaher kirjutas:
cb4_335 kirjutas:
Uus siduri tellitud ja loodan, et sellega saan ka pidama selle komplekti. Eks paistab.


Mis siduri kombo võtsid? Ja kui palju kinni hoidma peaks?



Erinevate andmete järgi peab originaal sidur 500-600nm. Hetkel on sees originaal korv ja hooratas, koos ACT street kettaga, mis väidetavalt kuni 20% parem kui originaal Aisin-i ketas. Lolluseid tehes sain selle libisema nii, et start teise käigiga ja mootor pm. piirajas. Rehv pidas paremini, kui sidur. :x

Hiljem dünos seadistusel tuli 700+Nm. Korra tugevalt tühja käinud sidur pidas lühikest aega maanteel. Ehk siis....Ideaalis oleks see kombo vb toiminud aga peab olema suhteliselt hell sidurga.

Sellel korra läheb sisse viimast korda originaal korv ja 6 labaga keraamiline ketas (http://www.driftmotion.com/Action-6-puc ... /dm122.htm). Foorumeid lugedes, kuni 800Nm, kui lolli ei mängi. Tuttav härra seadistab parima "clamp" peal ära muidugi ennem. :)

Juhul, kui saan libisema, siis tuleb uus korv http://www.driftmotion.com/Action-Press ... /dm674.htm. 6 labalisega peaks 900Nm üle elama.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2018 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 619
Asukoht: Keila
Eelmine nädal oli täis lootusrikkaid hetki, unetuid õid ja pettumusi...

Siduri saaga ja Avalaks 2018

Nagu varem kirjutanud olen, siis 2017a sügisel dünos timmitud jõule mu sidur kaua vastu ei pidanud. Kasutusel oli ACT street ketas, Aisin uus korv ja värskelt lihvitud hooratas. Kuna tundus, et oluliselt suuremat pidamist vaja pole, siis olin kaval, ning raha kokkuhoidu silmas pidades oli plaan tavaline ketas asendada labalise keraamilise kettaga. Kui märtsi alguses siduri alt ära võtsin, siis selgus, et korv on veidi ikka tööd teinud ja tellisin uue.

Aprilli alguses sain uue Aisini korvi ja AC keraamilise ketta kätte. Rändas taas koos hoorattaga lihvi ning leida parim siduri clamp. 13.04 sain jupid kätte ja kõik super. Kruvisin jupid külge, kast alla ning oh kurja, ei pea. Pole loootustki. Isegi kolmas käik libiseb läbi.

Tegin pikema tiiru, et äkki miskit muutub. Paraku ei. Kuna loogilises mõttes oleks asi pidanud minema 20% paremaks võrreldes vanaga, siis olin veendunud, et siduri peasilinder jookseb peale, ning surub korvi lahti. Reaalsuses aga oli see mul ekslik tunne ja arvamus.

15.04 võtsin siduri taas alt ära, et igaks juhuks üle kontrollida. Kõik oli korras. Pinnad ilusad, kaugused õiged jne.

Tuttaval juhtus olema üks originaali sarnane korv, mille mulle lahkesti pakkus. Kui originaal korv oli vaid 700Kg, siis pakutu oli juba 900Kg. Ehk siis veidi parem. Pikalt ei mõelnud ja sisse läks korra varem sees olnud "performance" korv. 17.04 öösel kell 02.00 sain masina kokku. Võtsin igaks juhuks leebema sede, ning läksin testima. Sõitsin auto soojaks, vajutasin paar käiku lõpuni ja peab. Vinge!!! Võtsin õige seade ning tegin esimese " korraliku vajutuse" ning kuskil 7000 pöörde juures kolmanda käiguga saabus KOLIN ja RAGIN. Pidasin auto kinni ja esimene mõte oli, et "nii lõpuks siis see palju räägitud saalekas". Kuulasin ja leierdasin, ning sain aru, et see pole ikka see heli. Veeresin vaikselt koju, ning avasin siduri koja luugi(kella 3 ajal). Korv oli puruks läinud. Loomulikult ei lahkunud korv ilma sidurikoda korralikult äästamatta. Ühes kohas on kojal lausa auk sees. Hetkel seda lappida ei jõudnu, kui uue sidri saabudes lasen ära keevitada, ennem alla panemist.

19.04 õhtul võtsin suuna garaazi, ning koos sõbra abiga sai taas kast alt ära võetud. Siinkohal mainin, et supra kast on suur ja raske, ning modifikatsioonide ja üldise ehituse tõttu, üli kehvasti eemaldatav. Öösel kell 01.30 oli siis algne komplekt uuesti sees. Väike lootus oli, et äkki läks esimene kord midagi valesti. Sai tilga määret vms. Aga paraku ei. Ei pidanud ka maha keeratud seades see sidur. MIks see nii on, ma ei tea. :(

Avalaks:
Teada oli, et täis jõuga ma taas sõita ei saa, kuid siiski läksin kohale.
Eesmärki täita ma ei saanud, seega olin mõttes sõbrale kaasa elamas. Paraku suutis sõber oma Z3-e teel avalaksule ära lõpetada.


Coca-Cola abiga sain lahjemas seades siduri pidama, ning tegin ka paar sõitu. Esimest korda pean tõdema, et rada oli tõesti libe. Esimene sõit (video ka all), käis esimene oodatust rohkem tühja. Lasin küll järgi, kuid ei haakunud. Teise käiguga tõmbas taas rehvi tühja nagu oleks tee märg. Hiljem pidamine paranes. Kell 16.00 tegin teise sõidu. Tulemuseks naeruväärne 13.9 :D
Üritus ise tore ja tegelikult oli äge ka siis, kui rekordit ei püüa.


Uus sidur tuleb ACT Extreme korv koos sinna kuuluva kettaga. Kui valesti ei mõista, siis tegu on 1500Kg korviga, mis selle kettaga peaks kenasti hakkama saama ka ligi 900Nm-iga. Tegu on kõige kangema ühe kettaga korviga, mis sellele autole saada on. Selliseid 700Nm taluvaid korve on palju ja 2x soodsamad. Kuid see oleks täiesti piiripeal.

https://www.driftmotion.com/TS2-XTG6-p/dm544.htm


Hetkel sõidan lahjemas seades, kus jõudu vb 300hp kanti. Boost vaid 0,8bar. Selle jõuga sidur toimetab. Uimane just pole, kuid teab mis äkiline just ka mitte. :)
Sõita tore ikka, ning saab sellega suvele röömsalt vastu minna.

Sidurisaaga pildid:
Sisse
Pilt

Peale ühte päeva välja võetud
Pilt

Puruks korvi üks nurk(kõik lendasid tükkideks)
Pilt

Kehva pilt, kuid see teras leht on läbistanud koja
Pilt





Paar videot ja pilte avalaksust:

Pidamine nii kehva...hea et jeebiku käest pähe ei saanud :)
https://www.youtube.com/watch?v=FVhyRUz ... mUtlImWjMI



Ning paar pilti (osad laenatud ja tänud nende eest)
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1008 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: digimarket, Google [Bot] ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11