Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.05.2024 2:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
marco80 kirjutas:
Marko kirjutas:
mida sa marco80 räägid... tee palun silmad lahti ja uuri ka natuke.

vihje: vaata masinaid millega siin klubis inimeset kulgevad...


No ütle mulle al. 2000a. auto, mis on tagavedu ja turboga?


marco80, enne kui mainid summat 300K ja et vaja tagaveolist autot oleks soovitav oma eelistusi näiteks kasvõi väljalaske aastaga täpsustada :lol:
ja ära arva et seda foorumit loevad selgeltnägijad ;) mida rohkem lahti seletad mida vaja ja milleks, seda lihtsam on teistel sulle ka ajakohast infot jagada.
miks masin peab olema 2000a oma??? ausalt selle summaga, 2000a ja tagavedu ei plahvata kohe mitte ükski tehase turboga mark.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 14:20
Postitusi: 35
Asukoht: TLN/RKV
Marko kirjutas:
marco80 kirjutas:
Marko kirjutas:
mida sa marco80 räägid... tee palun silmad lahti ja uuri ka natuke.

vihje: vaata masinaid millega siin klubis inimeset kulgevad...


No ütle mulle al. 2000a. auto, mis on tagavedu ja turboga?


marco80, enne kui mainid summat 300K ja et vaja tagaveolist autot oleks soovitav oma eelistusi näiteks kasvõi väljalaske aastaga täpsustada :lol:
ja ära arva et seda foorumit loevad selgeltnägijad ;) mida rohkem lahti seletad mida vaja ja milleks, seda lihtsam on teistel sulle ka ajakohast infot jagada.
miks masin peab olema 2000a oma??? ausalt selle summaga, 2000a ja tagavedu ei plahvata kohe mitte ükski tehase turboga mark.


Ok see oli minu viga, et ma väljalaske aastat ei täpsustanud aga kohe õhku täis ka minna pole vaja, eks ;)

Ja miks vähemalt al. 2000a.? Selleks, et .... sõidan praegu 325 Ci mis on 2005 a. oma ja vaevalt, et Sinagi tahaks osta endale vanemat autot!

Aasta arvu pealt olen nõus vähe järele andma, et saada tagaveoline ja turboga! Aga kahjuks sellist ei ole :S Vähemalt ei mahu minu hinna piiridesse :(

Olen mõelnud, et peaks ehitama mingile tagaveolisele turbo peale ja seda ma vaikselt uurin.

Peace 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
marco80 - kas sa minu postitust siin sõneluse vahel ka tähele panid? Ma kardan, et IS200 pole kuigi hea mudel antud projekti teostamiseks...

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 14:20
Postitusi: 35
Asukoht: TLN/RKV
xjan kirjutas:
marco80 - kas sa minu postitust siin sõneluse vahel ka tähele panid? Ma kardan, et IS200 pole kuigi hea mudel antud projekti teostamiseks...


Panin küll tähele ja ma juba vihasin ka, et peaks ikka BMW poole vaatama ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 18:14 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Soovitan IS300 mudelit. Mootoriks ridakuus 3.0 2JZGE e. siis sama mis vabalthingaval MK4 Supral, legendaarne twinturbo Supra tehnika baseerub samal moototril, mootori koodiks 2JZGTE. Seega vabalthingav versioon on väga hea ja tugev baas turbotamiseks :) Üks väheseid vabalthingavaid mootoreid millele saab ilma sisu näppimata väga lihtsalt turbokiti külge visata ja suure võimsusekasvu saavutada. IS300 Euroopa turul on ainult automaatkastiga. IS200 2.0 mootor ei ole turbo paigaldamiseks üldsegi nii sobiv, 1GFE on tehtud Euroopas saksa luksusautodega konkureerimiseks, selline vaikselt nurruv väike ridakuus. Erinevalt 2JZG(T)E massiivsest järelturust 1GFE mootorile perf juppe praktiliselt saada ei ole ja keegi neid eriti ei ehita ka.

Saksamaal IS300 hinnad alates 230.000.- EEK http://www.mobile.de/SIDP91XtZvPZrL3qCZ ... 200292600&

USA-st saad tellida valmis turbokiti või lasta sarnase valmis teha Eestis näiteks ES-Tuningus. Ehk tuleb isegi odavam.

USA kit:

http://www.swiftracing.com/turbocharger ... agediy.htm

Arvan, et arvestama pead kuskil 100.000 krooniga(sh töö). Seega kokku 330-350k rahaga on sul töökindel ca 350hp 500Nm+ tagaveoline suht kerge ja väga hea juhitavusega masin.

Alati võid ka natuke kaugemale minna ja mitte eriti suure lisaraha eest Stage 2.5 tellida

http://www.swiftracing.com/turbocharger ... stage2.htm

Stage 2.5 - 450 ~ 500 BHP ;)

Pilt
Pilt

Lexuse automaatkast kestab tõsiseid numbreid, SRT soovitab lisada ainult järgmiseid vidinad:

Transmission Valve Body upgrade for automatic cars US$295.00
Transmission Cooler for automatic cars US$95.00

PS! SRT pakub veel kangemat turbiini 1k USD eest:

http://www.swiftracing.com/engine/torque.htm

Tundub, et muid lisasid kastile tugevduseks ostma ei pea.

IS300 Turbo omanik: the GE on the supra na, is, gs, and sc are all basically the same. they don't have the oil squirters, forged pistons and rods and that's about it for the block. the pistons on the gte are slightly dished so they are a little lower compression. the head is the difference as it's ported slightly different and most GTE's don't have VVTI.
the 2jz-ge on the IS is easily made to 300whp on stock compression w/ a s/c or t/c. w/ headgasket only it goes to the 365 - 415whp range fairly easy. It takes a little more and you can get to the high 400's. Going into the 500's on pump gas takes some money. The auto holds the power well, but the stock 5spd's limit is about 350whp give or take. The 2jzge on the IS is reliable to about 450-500whp on the stock bottom end.


1whp(rattast) on ca. 1,15 bhp(mootorist) e. siis 300whp on seesama 350hj mis ma alguses kirjutasin.

Kui keegi oskab sama raha/aasta/modifikatsioonide lihtsuse/hj suhtega tagaveolist autot pakkuda siis laske käia...Arvan, et BMW-l küll siin midagi vastu pakkuda ei ole.


Viimati muutis Taavi, 08.03.2006 19:15, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
ma olen ka üsna mitmegi uue ja mitte enam nii uue masinaga pidanud sõitma... ma ei heida bmw-le midagi ette kuid soovitavalt tasuks sul ikkagi ka vanemaid liikureid vaadata.
väga heade näitajatega masin, sobib ideaalselt ringrajale ja kiirenduseks

http://www.mobile.de/SIDz-zXidwBSSsER-Zuottevw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1141834191A2LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B61B20C105%81K-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B12E20100AGCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=74&sprache=2&bereich=pkw&id=11111111200389528&

suvel paistab kui hea masin siit klubist markusel on ja võimalik, et tuleb ka endale selline soetada

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 20:17 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
Hello,

IS200 and IS300 are really nice cars, but power is low.

One of our customers with IS200 wanted more power, so he ordered from proparts a 2JZ-GTE conversion with 6 speed gearbox and differential from supra.

Car is ready to 99% we are waiting for some small parts and the driveshaft from sweden.

Pilt
Pilt

Specs are following:
2JZ-GTE engine with 43000KM
Greddy turbokit(kollektor, wastegate) with Precision PT67BB Turbo
600*300*100MM intercooler
65MM Radiator
850 Injectors
2 walbros with 13mm lines.

Supra GETRAG 6 speed
Supra Differential

We will start with 400HP and will not stop until we have seen 600+

Il snap some better pics tomorrow, those pics are 3 months old.

/Ubbe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kas toyota supra ei sobi? 3,0 T 99a küll veel toodeti neid vist? Potensiaalist ja auto isikupärast vast ei hakka rääkimagi.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2006 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 1:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 14:20
Postitusi: 35
Asukoht: TLN/RKV
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 1:50 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


Ja, Eesti arvel on vöimalik, aga palju tööd on.

I have a GTS-25T if you need in stock, sweden.

Look here too: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=af29

/Ubbe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 1:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


head lugemist: http://www.es-tuning.ee/?action=projects.view&id=3

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 9:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 14:20
Postitusi: 35
Asukoht: TLN/RKV
Lotusepoiss kirjutas:
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


Ja, Eesti arvel on vöimalik, aga palju tööd on.

I have a GTS-25T if you need in stock, sweden.

Look here too: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=af29

/Ubbe


Palju seal veel tööd teha on?
Mida vaja teha?
Kas ES-tuningu mehed eestis saaks sellega hakkama?
Palju võib raha veel minna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 9:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 14:20
Postitusi: 35
Asukoht: TLN/RKV
555vrx kirjutas:
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


head lugemist: http://www.es-tuning.ee/?action=projects.view&id=3


Suured tänud, sain päris hea ettekujutuse ümberehitamisest :) Aga seal ol ka see kirjas, et ümberehitada on lihtsam siis, kui on olemas sama mudeli parempoolsem tehase auto! Aga kas "Lotusepoiss"-i pakutud GTS-25T on parempoolse rooliga auto toodetud? Piltidelt on näha, et suurem töö vist on tehtud? Või lihtsalt tundub mulle?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2006 12:21 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
marco80 kirjutas:
555vrx kirjutas:
Jaapani turu tagaveoline Skyline, R33 GT-T koos rooli ümberviskamisega orienteeruvalt 250teek. Tehnika tuuningupotentsiaal ilmselt reklaami ei vaja ning isikupära küllaga. Hetkel kuni 97a saab registrisse, varsti loodetavasti ka uuemaid.


Kas seda saaks eestis arvele ka võtta? On sul endal kogemust selle rooli ringi tõstmisega?


head lugemist: http://www.es-tuning.ee/?action=projects.view&id=3


Suured tänud, sain päris hea ettekujutuse ümberehitamisest :) Aga seal ol ka see kirjas, et ümberehitada on lihtsam siis, kui on olemas sama mudeli parempoolsem tehase auto! Aga kas "Lotusepoiss"-i pakutud GTS-25T on parempoolse rooliga auto toodetud? Piltidelt on näha, et suurem töö vist on tehtud? Või lihtsalt tundub mulle?


Thats the trouble with skylines.They are never made in LHD.
That car which is in Auto24, my friends car, has parts from 5 different Nissan models and some parts are 100% custom.

Edit.

Second Nice trouble is that skyline, all models does not have e-certificate.
No glasses are e-marked, no lights are e-marked.
BUT here we have a loophole, to get it registered, we have registered 30+cars with that in sweden.

In June we will start with the first LHD Skyline, its an order from Europe, After that when concept and plan is ready then we will take more orders.

/Ubbe


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 92 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11