Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 9:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.11.2011 15:38 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tegu siis Mazda mootoritega F2 on 2,2 liitrine, 12 klapi ja ühe nukaga FS on 2 liitrine, 16 klapi ja kahe nukaga. F2 leidub Ford Probe, ja GD kerega Mazdadelt. FS-i leiab GE kerega Mazdadelt.
Sooviksin teada kas keegi on kokkupuutunud nende mootorite turbotamisega ehk siis kus võiksid olla nõrgad lülid.

Ise ma eelistaksin FS mootorit kuna see on kahe nukaga ja kui tulevikus turbo peale panekus läheb siis tuleb mootori juhtimine kindlasti progre ajuga.

Küsin ma seda sellepärast, et mul on mõlemad mootorid olemas ja Mazda coupe mida ma ehitan tuleb 4x4 ning tulevikule mõeldes sooviksin natukene ennast valgustada just FS mootori suhtes.
Olen kasutanud ka Googelit ja lugenud ka teisi välismaiseid Mazda foorumeid aga sooviks ka mõne kaasmaalase kogemusi kuulda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.11.2011 16:19 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
F2 on tunduvalt tugevam kui FS,viimasel on kepsud nagu makaronid sees,f2-hel on olemas 3 tüüpi kolbe tehasest,turboka omad madala surveastmega F2T mootorile,peast ei mäleta aga kas 7,8 vist siis 9,1 ja 10,x


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2011 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kui siis mina valiks mitte F2 ja FS vahel vaid F2 ja FE3 vahel

Tegelt kui soovid väänderikast ja suure tugevusvaruga (400whp) siis odav kuid hea kompott oleks ehitada fe3 ploki peale f2t sisuga stroker ehk saada 2.2l töömahtu väga hästi hingava kaanega. Kuna F2(T) sisu puhul tõuseb kolb liiga kõrgele ja käiks vastu kaant siis kasutatakse 2tihendi ja vaheplaadi kombinatsiooni või eritellimusel paksemat kaanetihendit.
F2(T) vänt, kolvid, kepsud lähevad 1:1 fe3 ploki sisse ning midagi modida peale kaane tõstmise pole vaja.

FS vs F2 valiku puhul iga kell F2, FS-il on kepsud 3korda peenemad kui F2 puhul ning FS-il on kolvirõngastega koguaeg probleeme.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2011 21:41 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Miks ma valin just nende mootorite vahel, sest mul on 2 käigukasti (4X4 kastid) mis on sisult samad aga kinnituskojad mootoritele on erinevad. Präegu IvaRi poolt varjant sobiks mulle super hästi ainuke aga on see kas FE3 käigukasti kinnitus on sama mis FE omal või on ta sama mis F2 hoopis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2011 20:20 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Minujaoks on asi selge läheb peale FE3 mootor F2T mootori sisuga.
Tänud vastajatele.

Teema võib lukku panna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2011 22:08 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Mis tast lukku panna ?
Kirjuta siia oma otsuse peamistest teguritest.
Postita linke, mida oled leidnud.
Kuni auto teemani võib ka mootori ehitamisest ja detailide valikust kirjutada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2011 16:15 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Valiku tegin siis põhiliselt juppide hinna järgi. Präegu olen leidnud mootori sisu (vänt,kepsud,kolvid) 100eur
siia järgmine etap on leida FE3 mootor, kui mootorit ei leia tuleb otsida koos autoga :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2011 19:27 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Täna lammutasin ühte F2 mootorit ja tekkis küsimus kas F2 plokile istub FE3 plokikaas peale ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.11.2011 18:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
silvia kirjutas:
Täna lammutasin ühte F2 mootorit ja tekkis küsimus kas F2 plokile istub FE3 plokikaas peale ?


Ei istu, õlikanalid(tagasivoolu omad kohe kindlasti) ei lähe omavahel kokku ning selleks et panna tuleb õlikanaleid hakata keevitama kinni ja väljastpoolt siis torusid vedama ehk lühidalt pole mõtet. Mul garaazikaaslasel (mazdaklubist Tomkulibin) on olemas fe3n kuid kas müütab ei oska öelda, pead temalt uurima.

FS on uuematüübi mootor ning kastikinnitus on midagi muud
FE seeria ja F2 seeria on samade kinnitustega, eeldan et su 4wd süsteem on pärit 626 GD pealt ning siis on valida ainult nende kahe viimase vahel ning FS sinna otsa ei istu. Pullipärast pakun välja ka idee ,et saad 4wd süsteemi (diffrilukud ja ka võimalus tagaveolisena kasutada ;) ) ja fe3 mootori näiteks kia sportage(1gen 1995-2001) pealt. Tollel kasutati mazda pakiautode nelivedu ja fe3 mootorit.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.11.2011 20:12 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
1. Kast on mul FS mootoriküljest, mis töötab ja 2. kast on F2 küljest millel on tagasilda mineval ülekandel hambad maas, kuid kastide sisu peaks sama olema ja präegu panustan kinnitus kodade vahetusele. Kuna laagrid kastis vahetan kindlasti ära siis pole keeruline kodasid ümber visata 8)


Uurisin F2 ja FE3 mootori andmeid ja mina lugesin sealt seda välja, et kaant on mul vaja tõsta 8mm mõtlesin seda teha nii, et tellin metallist 3 kihilise tihendi ja keskmise osa lasen laseris vastavast paksusest terasest välja lõigata, olen kuulnud, et Audi mootoritega on nii tehtud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.11.2011 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
silvia kirjutas:
Uurisin F2 ja FE3 mootori andmeid ja mina lugesin sealt seda välja, et kaant on mul vaja tõsta 8mm mõtlesin seda teha nii, et tellin metallist 3 kihilise tihendi ja keskmise osa lasen laseris vastavast paksusest terasest välja lõigata, olen kuulnud, et Audi mootoritega on nii tehtud.


8mm on stroke vahe ning jaga see ikka kahega siis saad tegeliku vajaduse. Arvesta ka et f2 ja f2t on madalama surveastmega ning mõtle hoolikalt läbi mis surveastet soovid jne. F2T kolvid on ka suure nõgususega. Ma ei mäleta palju kolvirõnasteni ruumi oli jne kuid äkki kannataks kolbi pealt maha võtta näiteks?

http://www.mx6.com/forums/fe-dohc/22847 ... roker.html
http://www.solomiata.com/FE3.html
jne googelda natukene

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2011 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Mõlemad kastid pead ka korralikult korda tegema enne kui turbotama hakkad. Usa-s tüüp sõitis väidetavalt 350 hp F2 4x4 kastiga igapäevasõidukina 3 aastat kui õieti mäletan aga ka tegi kasti remondi ennem. Mootoriks oli turbotatud FE3. Pean otsima kas leian veel üles selle lehe. Iseenesest peaks väidetavalt ka FE3 originaal sisuga kannatama ligemale 250hp korraliku seadistusega. F2 kast sobib FE3 külge kindlasti:
Tsiteeri:
The F2/F2T and the FE3 block designs are the same, and both are F series blocks. The only difference in block are the deck height, and oil return hole from the cylinder head.

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.12.2011 18:14 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Kastile teen kindlasti korraliku remondi ja mootoriks tuleb FE3, eks seda kuidas mootorit ehitada vaatan siis, kui mootor käes.
Hea info on alati teretulnud, ise ka siin loen välismaa foorumeid seoses selle mootoriga kuid midagi väga head pole siiani suutnud välja kookida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.12.2011 10:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Kui õieti mäletan siis oli see 4x4 FE3T teema selles foorumis: http://www.mazda626.net/

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11