Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 13:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.08.2011 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Tervitused!

Plaanis enda autol viia aku pagasnikusse aga tahaks jätta kapoti alla võimaluse täku andmiseks.

Mootori ruumis vaja ühendada starteri ja salongi + kaablid pagasnikust tuleva + kaabliga.
Osadel audidel ja bmw'del millel akud taga on tehasest juba vastav koht mootoriruumis olemas.
Kas mõni nendest võiks olla selline lihtsamat sorti polditav mille saaks probleemideta enda autole ümber tõsta, et asi jääks soliidne ja turvaline (ei annaks massi).

Martin

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2011 15:39 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
e32 ja e32 bmwde omad sobivad hästi !
isoleeritud ning kattega topsikud!

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2011 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kivimugi kirjutas:
e32 ja e32 bmwde omad sobivad hästi !
isoleeritud ning kattega topsikud!


ma valiks siis e32 oma neist kahest :)

Aga tegelikult on enamus bemaritel, millel R6 ees, aku taha paigutatud sarnase kaabliga. Nad on veel mootoriruumis sellise otsaga nagu aku pluss klemm.....nii et saad originaal juhtme külge ühendada ja bmw plastikuga katta.
Vanemad kolmesed-viiesed-seitsmesed.

Pead aga üsna mitme lisakiloga arvestama sest need on ikka korralikud vasest kaablid.....läbimõõt nagu mõne mehe pöial :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2011 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
siinkohal mainiks ära, et kaabel ja see otsik kapoti all on kokku joodetud tehasest
eraldi seda "täku kohta" teise juhtme otsa paigaldada ei saa:
Pilt

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2011 8:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
E34 puhul oli igatahes täkukoht polditav, eraldi juhe läks teise poldi alt starterile.
Lisaks jämedale juhtmele tuleb tagant ka peenem juhe kaitsmekarpi.
E32 eelis võiks olla mõned cm pikem juhe.
E39/E38 peaks isegi veel pikemad olema, neil aku ju praktiliselt tagaluugis kinni. Neil peaks ka pürotehniline padrun olema mis paugu korral juhtme katkestab.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2011 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
E39 kaablid massi ja positiivse laengu jaoks pagassist mootoriruumi vedamiseks on mul olemas. Pikkus vaja nii ehk naa parajaks teha ja siis kapoti all kokku liita. Selles suhtes ei ole juhtme pikkus oluline.
Nüüd on vaja vaid välja ajada "täkukoht" ja asi viisakalt ära vormistada.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2011 23:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma ei suuda asja mõttest aru saada - mis vahet seal on mis otsas auto täku andmise koht on ?

:| Mitte,et tore poleks 2-hest otsast voolu anda, aga eraldi vaeva,juppe,aega raiskama hakata...
Mul endal aku pagassis, imo on üsna mugav voolu sealt anda või võtta , kuna tihti jääb tühja akuga seisma just nii,et nina poole ligi hästi ei pääsekski.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2011 1:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Maik kirjutas:
Ma ei suuda asja mõttest aru saada - mis vahet seal on mis otsas auto täku andmise koht on ?

:| Mitte,et tore poleks 2-hest otsast voolu anda, aga eraldi vaeva,juppe,aega raiskama hakata...
Mul endal aku pagassis, imo on üsna mugav voolu sealt anda või võtta , kuna tihti jääb tühja akuga seisma just nii,et nina poole ligi hästi ei pääsekski.


Asja mõtte ongi see, et kui juba teha siis läbimõeldult ja korralikult.

Kui pean tihti parkim auto teiste vahele ja reeglina pargin tagumik ees (nina sõidu suunas) siis oleks hea kui vajadusel oleks võimalus mõlemast otsatst autot "käivitada".

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2011 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Osta korralik aku ja asi lahendatud. Jutust jääb mulje, et oled iganädalane täkuandja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.09.2011 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
eclipse kirjutas:
Osta korralik aku ja asi lahendatud. Jutust jääb mulje, et oled iganädalane täkuandja.

Suured änud Sinu asjakohase ja abivalmi postituse eest.
Läksin ostsin kohe uue aku.

Teemasse:
Harukarp sai võetud e36 pealt.

Pilt

Pilt

Tänud nõuannete eest.

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 90 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11