Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 23:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.01.2006 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Supra ja Rx7 kasutasid vist viimati sequental twin turbot, hetkel ei tule mulle meelde ühtegi tootmises olevat productioni autot, millel kasutataks järjestik twin turbot.

Suhteliselt vana uudis, aga pole seda enne tähele pannud

http://paultan.org/archives/2005/10/14/ ... -inline-6/
http://www.autocar.co.uk/News_Article.asp?NA_ID=214768

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 16:24 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Supral kasutati kahte sama suurt turbot. Madalatel pööretel puhus üks, kõrgetel mõlemad.

Rx-7'l oli jah samasugune süsteem, Hobujõude oli sama palju kui sellel bmw-l kuid litraa¾ oli 1.3l.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 18:56 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kui seda 335i twin-turbot väheke kruttida saaks, siis uus 400hp V8 M3 muutuks suht mõttetuks oma hinna juures:) Porsche 959 oli esimene masin millel olid sequential turbod, Supra MK4 ja RX7 FD3S (mõlemad alates 1993) olid esimesed seeriatoodangu autod millel sama lahendus. 1989 Skyline R32 kasutas korraga lülituvate turbote lahendust. Supra puhus 93 aastal ridakuuest 320hj ja 427Nm, eks näis mida BMW suudab 13 aastat hiljem. Saastenormid on küll karmistunud, aga tehnoloogia on ka arenenud. Muidugi 3.0L ridakuus twinturbo kompaktses hea juhitavusega tagaveolises kupeekeres + 6k manuaal on päris ahvatelv kombinatsioon.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2006 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Taavi kirjutas:
Kui seda 335i twin-turbot väheke kruttida saaks, siis uus 400hp V8 M3 muutuks suht mõttetuks oma hinna juures:) Porsche 959 oli esimene masin millel olid sequential turbod


959-l kasutati 2.8l B6 ja oli 450hj, mis omakorda oli 962C deforsseeritud mootor (~600-850hj)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 126 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11