Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.10.2011 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
hents99 kirjutas:
MB M104 (24V) mootoril kestsid originaalkepsud 908Nm. Dünos kestis kenasti, aga mingil driftivõistlusel andis saba.
Mootor oli muidugi stock. Eks rõhku polnud ka palju (1.1 bar), aga seda polegi vaja, õhukogust on vaja.


Kepsul pole ju vahet kust see jõud tuleb...suuremast rõust või suuremast kogusest 900nmi on 900nmi Pöördemootoril võiks rõhk isegi abiks olla või eksin?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2011 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis vahet seal on palju rõhku vms kasutatakse. Ainuke asi, millest otseselt sõltub mootori jõud, on silindris tekiv BMEP (mean effective pressure). Sama BMEP saavutatakse eri meetoditega, aga alati on ta sisse- ja väljalaske voolavuse, rõhu ja põlemiskambri efektiivsuse suhe. Seetõttu ongi nt parema voolavusega 2V kaanel väiksemat rõhku vaja sama BMEP saavutamiseks kui kehvemaga, ja veelgi vähem rõhku hea efektiivsusega (BFSC!) 4V kaane puhul jne-jne.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2011 11:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
BFSC? Bowmanville Figure Skating Club? :-D Kas sa mõtled Brake specific fuel consumption? BSFC?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2011 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
jah, ikka BSFC :o

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2011 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nagu näha, kõigil on oma arvamus, üldiselt iga lit* kiidab oma ... , üritan minagi objektiivne olla :)
Esiteks nii lühidalt esitatud küsimusele oleks ainus konkreetne vastus: "Palun, täpsustada!". Kuigi võibolla teemaalgatajat asi enam ei huvitagi, on see siiski oluline ja lõpmatuna tunduv teema.

Kuna tahetakse 500hj ja 500Nm, siis saab järeldada, et max-Nm ei saa olla kõrgemal kui 7143RPM peal, sest siis oleks hj juba rohkem kui 500 ;) Samuti ei saa olla max-hj madalamal kui 7143RPM, sest siis peaks vääne sel hetkel olema üle 500nm.
Oletame, et see ei hakka ringi ajama mingit generaatorit, ja soovitakse mingit paindlikust, näiteks max-hp soovitatakse saavutada 20% kõrgemal kiirusel kui max-Nm.
500hj @ ~7500RPM (476Nm) ja 500Nm @ 6250RPM (437hj).
See graafik üldiselt piirab juba ära, et me ei saa eriti üle 5L mootoreid arvesse võtta, sest nm väljuks soovitud piiridest ;). Võis olla, et küsijal vaid sattus võhiklikult tiba väiksevõitu Nm number.
Kuna pöörduti turbo-klubisse, siis võiks oletada ka, et silmas peetakse turbo-mootoreid. Arvestades, et alla 0.7bar me eriti ei räägi, ja et mootoritel on ~100Nm/L, siis ~3L oleks maksimaalne kubatuur.

Küsida tuleks ka: "Milleks 500hj, kas mingi kiuks"? "Kus seda kasutataks? Jäärajal?". "Kui selline mootor olemas, siis kui palju ülejäänud autosse on plaanis investeerida, võibolla üldse esiveoline ning 200hj-ja-näitab-hambaid-käigukast ja investeerida ei plaani, et seda 500hj kasutada saaks." "Kas legaalselt?" "Kas autol on kere juba olemas?" "Kas jõuülekannet on kah vaja?" "Automaat, manuaal?" jne jne

* Töökindluse nõue tuleks täpsemalt kirja panna. Kui "hj saavutamine" on omaette eesmärk, siis vast mõni suvaline 2L 50eur mootor ja 400hp nitro-kit võiks suht odavalt tekitada selle hetke. Kui on aga vaja, et kestaks 1M km, siis paraku alla 400kg mootorite poole ei saa vaadata.
* Sõltub, kuhu see mootor läheb, kui tsikli peale, siis 450kg mootor jääb välja, kui aga paadi peale, siis teine jutt.
* Kui võrrelda 100kg mootorit 200kg mootoriga 1000kg kere peal, siis esiteks peaks raskem mootor olema 10% võimsam, et enda massi sirgel kiirendades kompenseerida. Siis peab ta veel selle võrra võimsam olema, et kurvis ja pidurdamisel kaotatud aeg sirgel tagasi võita. Seega võime võrrelda näiteks 400hj R4, 425hj R5, 450hj R6'ega, 475hj SBC ja 500hj BBC V8'ga.
* Samuti tuleb arvestada ka näiteks mootori juhtimisega. Suuremale mootorile võib piisata 500eur jagu toite ja süüte upgrade'ist või ainult chipi paigaldusest, kui samas 1.3L mootorist sama võimsuse arendamiseks võib kulutada 100x rohkem, ja siiski saamata sama töökindlust.
* R6 mootoril on üldiselt klappe, kolbe, kepse 50% rohkem ja see kajastub ka kuludes. Näiteks: 2.0 V6 tuleb kallim kui 2.0 R4. Kui võimalik, siis valida vähem silindreid, rohkem töömahtu.
* 1 põhiparameetreid on saadavus. Kui elaksime üle lombi, siis 600hj V8 ehitamine oleks odavam kui väiksema mootori turbotamine, järgmine konkurent olekski vast SBC. Meil siin näiteks nädalase "tarneajaga" ei leidnud ma paremat pakkumist kui kap-remonti-vajava 454 BBC, mis maksis 1000eur (palja hoonimist vajava ploki eest küsiti 300eur).
* Umbes nagu orginaal-mootori/osade saadavus, on vist isegi veelgi tähtsam aftermarket tuuning-jubinate saadavus.
* Ainuüksi suure mootori peale/maha tõstmine võib osutuda endal üle jõu käivaks, ja tuleb mootori soetushinna jagu teenust sisse osta.
* Samuti suurem mootor võib projekti kuludesse kirjutada olulises koguses kõrgemad kütusekulud (10000 km 9L vs 15L sajale = ~1000EUR). Kindlustust ei hakka siia vist lisama :)

* Know-how - kui sul on hea lahke tuttav, kes Jawa mootoritest 500hj pressib, siis miks mitte temaga koostööd teha. Kui meil parim töökoda oskab näiteks ainult Fordidest 500+ pigistada, siis vali Ford. Kui valida on rohkem, siis vali. Midagi uut ära õppima hakata võib võtta aega, tuua üllatusi jne. Kui kuskilt firmast ametlikult konsultatsiooni telliks, siis keriks projekti eelarve kiirelt 10000EURi peale.

* Poolike projektide ostuga on võimalus see 500hj märksa odavamalt saada. Kui saad kõik jutud kaasa, ja inimest tunned usaldad, siis miks mitte - odavam ikka kui nullist alustada.

Omast kogemusest võin öelda, et nii kurb kui see ka pole, siis 400hj 1.8T Nissani mootor vs 400hj 7,4L Chevy mootor, tuleb siin Eestis kätte praktiliselt sama hinnaga. Aga üle 600hj puhul võib näiteks ülepuuritud CA18DET plokk lihtsalt murduda ja odavam oleks suurem kubatuur võtta.

Kuna viisakas pole oma perset kiita, siis mina soovitaks Audi R5 valida. Pealegi CA18DET nõuab alates 400hj juba sepiskolbe ja kepse, mis on aga mõneti raiskamine kui vaid 500hj plaanis ja pikaajaline töökindlus pole argument. Audil aga pole liiga palju silindreid, kubatuuri tiba rohkem kui R4'del, siinne saadavus 1 parimaid ja know-how'd peaks jaguma - pealegi tundub, et neil 1 paremini toimivaid kommuune.
* Samuti ka valmis projekti kalduvad maksma vaid osa sinna investeeritud summast http://www.auto24.ee/used/539404 . Ei tea antud isendi kohta rääkida, et palju sellest hinnast seal mootor ise on. Mäletan veel seda, et kas mitte Puhmas ei müünud oma masinat ligi poole odavamalt? Tuleb silmad lahti hoida, eriti sügiseti.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2011 20:43 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Suhtkoht mistahes 3-liitrise töömahu kandis olev 6-silindriline mootor kannatab originaalsisuga 500hp ja seda mitusada tuhat km`i, kui seade on paigas. Seda siis algselt vabalthingavate mootorite kohta, räägime ikka odavast mootorist, millega saavutatakse vähemalt 500hp ja 500Nm`i.
Kohe turbomootor võtta on oluliselt lihtsam, aga kas odavam? Ilmselt mitte.

Mida suurem töömaht või mootor, seda parem, nagu ütlevad ka kuldsed loosungid netiavarustes. Nii see on, midagi pole parata.

V8 oleks muidugi oluliselt parem nende tulemuste saavutamiseks, aga jällegi mida rohkem silindreid, seda kallimaks läheb, mõnes mõttes. Juppe läheb veidi rohkem, kuid mitte väga. Sellesmõttes on 6-silindriline selline kuldne kesktee. 500hp ei tee veel liiga ja jupid ei lähe just väga palju rohkem maksma kui 4-silindrilise puhul.

Odavaim mootor on kindlasti see, mida ei pea ümber ehitama, st ei pea sisu hakkama vahetama. Isegi kaanetihendit poleks vaja näppida, kui varasemalt ei leki. Sedasamust ei hakka kiitma, aga võtame siis näiteks bmw R6 mootori, mis sobib hästi ja hind/saadavus on väga hea.
Kui ise teha, siis 1.5-2k euriga saab sellise tänapäeval tehtud, kuigi euro on hindu päris palju tõstnud.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2011 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
hents99 kirjutas:
Mida suurem töömaht või mootor, seda parem, nagu ütlevad ka kuldsed loosungid netiavarustes. Nii see on, midagi pole parata.
Ma ütleks, et see loosungi täpsus on natuke aegunud, eriti kui rääkida odavusest. Ekstreemne näide oleks vana ZILi V8, ja väiksema displacement'iga replacement'e on päris palju. VE'd ei tohi valemist välja jätta, kuna selle kõrgeks ajamine pole eriti odav.
Ja ega Viljar loll pole, et siiani väikse 3L'iga sõitis ja nüüdki vaid tibakese kubatuuri kasvatas :lol: Veljot on võibolla valus vaadata :lol: aga siiski mõlemil omad tõed taga - ega muidu see teema nii intrigeeriv poleks.

Aga mitut üle 500hj R6 stock sisuga BMW'd sa tead (Räägime Eestist)? Meenub Ako 635T, mis polnud stock ega midagi odavat, ja ikka alla 500hj, Ako M3 projekti hinnast ei räägi üldse, kuigi see tõesti tuleb üle 500,... meenub ka Kristo bemm, mille turbo+Wg+kollektor+wb maksis vast juba su mainitud 1-2k eur. Miilil käis 1 kiire, aga ei usu, et stock. Ja siis Sootsi eelarvet pole vist kah mõtet uurima hakata. Ning siis ühel AC Dragil õnnestus kõrvuti sattud ühe
335T'ga, mille väidetavalt oli kah üle 1.0bari. Ma pole bemme eriti uurind, ja pigem ostan enne MB, kui ego nissanisse ära ei mahu, aga saan aru, et neil on kas vabalthingavana nii vähe võimsust, et on ligi 2bari vaja, et üle 499hj saada, mis ei tule odavalt rääkimata stock sisust, või siis on stock surveaste nii kõrge, et kolbe on nii ehk naa vaja vahetada. Ja mis maksab ainuüksi R6 metallist tihend, mis on vast oluline, kui räägime 1.5...bar'ist? Kui peab R6 olema, siis pigem pakuks, et tuleb kasvõi kallist vanast 1k eur toorikust 3L dohc japsist see viiekas välja, eriti kuna Hiina on taga.
Ok kui loedki mitu venda ette, kes siin stock sisuga 500hj R6 bemmidega ringi sõidavad, siis see mitusada tuhat kilomeetrit, tekitab küsimuse, et ega Scania R6 ei mõelnud :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2011 23:46 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ok, minu viga, meitemaal ei oska kohe bemme ette lugeda, ise puutusin nendega kokku rohkem Rootsis. Kindlasti on ka meil neid. Ja kui pole, siis tekib küsimus, miks? Reeglina hakatakse projekti tegema nii, et ostetakse kokku hunnik juppe, mis on märgistatud klepsuga ala "1000+hp suuteline" vms. Korralikku asja pole mõtet ümber teha. Võibolla kehtib see ainult euroopa autode kohta, ei oska kommenteerida. Kui teemaks on odavus, siis tuleb võtta mootor, mida pole vaja ümber ehitada. 100hp per silinder ei tohiks olla väga suur probleem mootorile, mistahes mootorile.

Sootsil peaks ka originaalmootor (originaaljuppidega, mitte performance) olema. Uuris mu käest kangemat kolbi/kepsu, sest tekib hirm vist originaali ees.

Aga oma eelistuste poole pealt:
3.0 (M103 12V) stock MB R6 mootor, mis võibolla kõikse tuntum katse, sest omanik on üpris edvistaja:

Viimati oli tal garaazi sein neid mootoreid täis, ostab romulatest ja vanametallist kokku kopikate eest, sest tema teab, et tegemist on hea asjaga, mida antakse pool muidu ära. Ta on küll läbi ja lõhki mersumees, kuid tunneb ka teist tehnikat. Audist Skyline`ni, kud nende tuunimine on oluliselt kallim. Teistele teeb, olen isegi näinud.

M103 surveaste 9.2, mis on suhtkoht ideaalne arvestades, et tegemist on tänavaautoga.

Meil pole kahjuks enam E85 kütust nii kergelt saada, muidu poleks ka 10.0 surveaste mingi probleem.

Üks tuttav driftija Rootsis sai mõni aeg tagasi jagu MB M104 (R6 24V) mootorist. Stock sisuga 908Nm dünos, hiljem võistlustel läks keps kõveraks. Hetkel sõidab teise M104 3.2 mootoriga, mis on jällegi stock ja 10.0 surveaste, kütuseks küll E85, aga mõte jääb samaks.
Ise hakkan talvel ka oma igapäevaauto 3.2 M104 mootorit turbotama, 500hp pole küll muidugi eesmärk ja otsene vajadus.

Jah, MB`l on näiteks võrreldes BMW`ga väga vähe võimsust, aga võrdle näiteks mootori kestvust. MB sõidab kolvigrupi probleemideta vähemalt 1 miljoni kilomeetrit. See pole ennustus vaid fakt. Minu igapäevaautol on ca 500-750k km`i seljataga ja ma kavatsen ta lahtivõtmata üle laadida. Ja ca 1 bar ülerõhuga kestab see mootor veel 100k km`i vähemalt.

Mina ütleks selle valiku peale, et vaadatakse siiski eelkõige auto välimust, marki ja siis tuleb tehnika....Seepärast ei ehitata Eestis ka MB`sid (suht-koht peale minu), sest disain on konservatiivne ja mitte nii silmatorkav.
Nagu siin foorumis on ennegi vihjatud, et MB on takso ja ei kõlba kuhugi. Nimesid ei nimeta, aga mõned halvasti ütlemised jäävad meelde.


Mina võtan asja suhteliselt kõrvalseisjana, sest minul pole vaja midagi kellelegi tõestada. Lihtsalt mõned arvamused minu poolt.


USA`s on kindlasti tooriku valik teistsugune. Või näiteks Jaapanis. Seal pole mõtet bemmi või mersut tuunida, neile on see kallim.

Rootsis või Soomes ehitavad noored poisid olematu raha eest väga korralikud mootorid valmis, ei pea olema sepissisu vms. Peaasi, et võimalikult odavalt võimsa asja saab. Selles mõttes nende suhtumine mulle meeldib. Pole vaja vilkuvaid ja edevaid juppe. Tähtis on tööpõhimõte ja teostus.


Aga töömahu kohta pole sul ilmselt midagi vastu öelda. Võta mistahes mootor, kasvõi turboga. Lisa sinna töömahtu ja saadki võimsust juure.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 0:08 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kommenteeriks videot:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kõik need jutud edevusest jne. See auto nüüd küll ilma vidinateta polnud. Kõiksugu bling-bling saasta täis. Kohati isegi väga kole.
Tehnilisest ka: käigud peaksid kõvasti pikemad olema, kui ka käiguvahetust peaks õppima. Piiraja ei ole õige aeg vahetuseks.

Miks mersud sõidava million km?? Soojamootoriga taksod sõidavadki. Võta mistahes auto ja sõida soojalt pool- kuni 1 million läbi, ilma lahti võtmata.
Samas tekib küsimus, kui see mootor nii meeletult hea on ja ei purune, siis milleks talle neid terve garaaži täis? Tavaliselt võetakse neid selleks, kuna kulub, puruneb jne. Kahtlen sügavalt, et sellestki autost see jutt mööda läheb. Kogu see stock värk ka.

Aga ma pole ka mersude spets, ning antud tüüpi mootori sisu kohta ei tea.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 0:20 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ok, tundub mõttetu vaidlus. Sinu üleoleva jutu peale ütleks, et tal on vähemalt midagi ette näidata, olgugi, et sina sellest lugu ei pea.

Ja eks enamus peavad end paremateks insenerideks kui nt MB või mõne muu tehase palgal olevad insenerid.
Mõõda 500k-1mlj km`i sõitnud MB mootori surved ja mistahes muu sõiduauto omad, siis võibolla ei ütle enam nii halvasti.

Pärast eelmist kommentaari pole tõesti enam midagi lisada. Ju siis ongi sitt tehnika. :ohshit

Edit: Kusjuures, Roman (pumpish) kasutab Hiina turbosid oma kõikidel projektidel.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 1:36 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Üleolevast jutust asi kaugel.
Täna vb ei ole, homme vb ei ole, kuid vb ülehomme juba on midagi näidata, millest on rääkida.

Antud riigis on majandus ja palk ka kõvasti teisem, kui siin. Pole nagu piisav võrdlus, et seal tehakse ja siin ei tehta. Tehakse, kuid igaüks teeb nii nagu ise heaks arvad. Väga vähe liigub neid eelarveta autosid ringi, veel vähem ehitatakse.
Vahet sel on, kas hiinakas või saksa, ameerika, jaapani toodang. Tänasepäeva seisuga tuleb enamus euroopasse toodetavast kraamist hiinast. On seal siis boschi või garreti kleeps peal. Ja kui asi ei pea kaua kestma, siis sobib hiinakas ideaalselt.
Aga kui võtta 5x kallim ja kvaliteetsem "mitte hiinakas" siis too kestaks ka kauem ja ei pea iga projekt uut minema ostma.

Üldiselt on ikka asjad nii, et kui tahad endale nime teha ning et rahvas sinust räägiks ja infot levitaks, siis tuleb seda teha rahval endal. Iseenda üles promomine on nagu eriti mage tegu.

See muidugi minu arvamus.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
mitsu_manic kirjutas:
Üleolevast jutust asi kaugel.
Täna vb ei ole, homme vb ei ole, kuid vb ülehomme juba on midagi näidata, millest on rääkida.



See oligi point, et erinevalt paljudest niisama jutumeestest on hents99 viidatud lingil mees midagi ära teinud ja seda stock sisuga mootoriga. Meil on väga palju selliseid, kes võivad homme või ülehomme midagi teha/näidata, kuid hetkel see pole oluline.

Ja mis elatustasemest sa räägid, kui jutt oligi sellest, et seal suudetakse millegipärast justnimelt odavalt kiire auto ehitada, mida meil aga haruharva näeb. Pigem on asi suhtumises ja teadmistes. Võibolla on mujal veidi rohkem inimesi, kes omale põhitõed selgeks viitsivad teha ja põhioskused omandada? Võrreldes rahvaarvu ja autokultuuri, siis pole seal midagi imestada. Autokultuur kui selline meil praktiliselt puudub, kui keskmine inimene vaatab sind imelikult kui sa mingi vanema sportautoga sõidad ja küsib, et kas sa siis ei jaksa endale mingit keskklassi saasta liisida :kill Ja no kui rahvas peab üheks ilusaimaks autoks läbi aegade Mazda 6't nagu mõne aasta tagusest Autolehe küsitlusest välja tuli, siis millest me räägime.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 10:39 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Mulle tundub, et tänu saadavusele ja meie ilmastikuoludele tundub mulle kõige mõttekam arvatavasti mingi vana Audi S4/S6 2.2T. Kui kepsud südeme rahuks ära vahetada (3-400€), siis kõik ülejäänud kannatab ilusti 700hp. Kui piirduda 500hp siis kütusesüteemi seisukohalt on vaja ainult suuremaid pihusteid ja võimsamat pumpa, torud kannatavad selle vooluhulga veel välja. Nüüdsest saab ka Eestis originaalaju seadistada vastavalt rauale, seega jääb programeeritava aju ost ära.
Ehk siis 500hp saamiseks Audi 2.2T oleks vaja järgmisi asju:
pihustid
bensiinipump
suur cooler
3" DP ja sumpa kuni viimase pütini (lihtsalt minu arvamus, sest siis jääb veel vaikne)
turbo (HX35 Super või samaväärne)
torukollektor
sisselaske torustik
sachs SRE korv ja org ketas
Kõik räägivad, et mootori hinnast aga tuleks arvestada ka minu arust veermikuga, mis peab vastu sellele jõule. Lisaks on meil 4-5 kuud enam-vähem ilma ja siis on 7-8 kuud kehva suusailma. Mina tahaks aga autoga aasta läbi sõita. :)

Kõik see on eelnev on arvatavasti, sellepärast minu silmis nii, et ma ei ole teiste markidega vist liiga sina peal. :)

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kõik on ilus ja tore aga ei ole mõtet unustada ära ühte asja, mis võimaldavad sellist tulemust välja võtta! TEADMISED JA KOGEMUSED!!!
Siin foorumis on kohati probleem, et jutustatakse kui lihtne kõik on ja kui lebolt saab kestvalt 600hp enamustest mootoritest kätte.
Kahjuks elu on näidanud, et ei suudeta ka kallitest juppidest tehtud mootoreid vähemagi jõuga koos hoida, kuna:
* ei tehta ära kodutööd (raamatud, internet jne.)
* mootor komplekteeritakse tunde järgi (ilmselt siguli ja mosse tehnikute pärusmaa)
* tehakse asjad üle türa kättejuhtuvatest juppidest, mõtlemata/arvutamata, kas need ikka sobivad antud eesmärgi saavutamiseks
* ei suudeta ära oodata korraliku seadistamist ja kukutakse kohe täiega pähe kütma, sest nii on vinge

Inimestele jääb lihtsalt ekslikult mulje, et see asi ongi nii lihtne, samas päevast päeva pean ma nägema projekte, kus tuleb ahastus peale.
Iga nurga peal on mingi shortcut tehtud, et ei peaks asja aeganõudvalt ehitama ja siis tullakse loodetakse kohe 500hp tulemus saada.
Sealt edasi tekivad muidugi kuulujutud, et see mootor ei kesta ja on pask, kuigi inimene on ise suure tõenäosusega jama kokku keeranud.
Eriti esineb seda US and A foorumites, millest reaalselt 90% on ikka suht täis kräpp ja ekraani kulutamine.

Lihtsalt minu 1 sent kogu sellest asjast.

Võrdluseks sai tehtud kuu tagasi üks 1.6 4sil turbokas 100% stock sisu (stockis 115hj), TKTK dynos tõmbas 280hj.
Samas võrdluses USA foorumite sama auto SUVALISTE tulemustega tõmmatakse seal 0.3-0.5bar VÄIKSEMA rõhuga SAMA tulemus.
Võta nüüd näpust, kas on USA dynod kõvasti paremad kui Eestis või on tõesti EURO variant antud mootorist nii palju kehvem.
Spekuleeritakse, et äkki on nukad teised. Kahjuks enne talveund ei saanud DynoMax-is võrdlust teha, kuna see stend oli katki.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2011 11:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Raceboy kirjutas:
Võibolla on mujal veidi rohkem inimesi, kes omale põhitõed selgeks viitsivad teha ja põhioskused omandada?


Seda ma just ennist mainisingi.

USA dünod (põhiliselt kasutatakse Mustangit ja DynoJet'i) näitavadki enamasti suuremaid numbreid kui Superflow ja/või Dynapack. Maximi Dynocom ei näitagi oluliselt suuremaid numbreid, kui teised Tallinna lähipiirkonna dünod. Kui keegi teab raudkindlat vastupidist kogemust, pajatage, oleks väga huvitav teada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 84 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11