Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.10.2011 3:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Aga mina telliks jaapanist m6ne RB26DETT mootoriga front clipi.
H2sti l2heb ja tuunitud isendi ostad, ongi juba 500hp mootor olemas! :lol:

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2011 8:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ha-haa, seda muidugi juhul kui su asukoht on western australia :D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2011 9:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Siiani paistavad kõige soodsamad mootorid ~500 hj saavutamiseks olevat BMW R6 (M20 ja M30) kui tahad RWD masinat ning Audi 20VT kui tahad 4WD-d. Audi 4WD on lisaks ka piisavalt tugev, et selle 500 hj-ga sõita ka. Mõlemad suudavad stock sisuga selle jõu saavutada ja kesta ka eeldusel, et kasutatakse ikka mingit progeaju. Mõistagi lisanduvad progeaju hinnale nagu ikka normaalne turbo, pihustid, vahejahuti, torustikud ja väljalaskekolle.

Ja teema oligi ju mootori kohta, mitte auto kohta üldiselt. See, kas auto ka rajal sõita hea oleks, on juba hoopis teine teema.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2011 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Siis peaks teise teema kõrvale tegema... :D ... rootsadel on selline teema suht popp, mingist vanast autost midagi asjalikku kokku keerata, kasutada volvo kepse ja mida iganes, ning tuld. Võimalikult palju asju ise teha ja mitte lihtsalt bling bling poest asju tellida. Vanad vollid ja sierrad 500+ hp vägagi teema seal. Tegelt ootasin diskussiooni äkki on midagi sellist mis kahe silma vahele jäänd... Audid on väga toredad autod, ei ütle midagi pahasti, nendega saab otse sõita kenasti.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2011 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Siis tulekski eesmärk enne asja kallale asumist püstitada. Kas on eelkõige soov kiiresti liikuda või on eesmärgiks bling või on eesmärgiks mõlemad?

Lisaks taandub enamasti asi margieelistusele ka, paljudele ei tule pähegi, et on olemas mõni teine mark ka. Enamasti on selle põhjuseks vähene kogemus, kuna ollakse lihtsalt väga väheste autodega sõitnud.

Aga kui tahetakse võimsa mootoriga autot, mis (ring)rajal kiire oleks, tasub võtta toorikuks juba hea juhitavusega auto. Tõsi, need on enamasti kallid, jupid nendele on kallid jne. Siis tulebki mängu letikaup vs custom jne-jne.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 13.10.2011 10:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2011 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
nõus.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2011 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
RB26DETT on vaga kallis tuunimisel ja ehitamisel

ja tehasepoolt hasti palju vigasi sees.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2011 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Odav ei ole päris kindlasti jah... kui Z-tune Rb26dett sülle satub siis vast siis ei pea midagi tuunima seal...

ses suhtes, et "hästi palju vigasi"? see paneb nagu küsima nagu MIS SEAL SIIS NII HULL ON? ...
Nii palju kui mina sõitnud olen... siis midagi nii hullu küll tunda pole. Esimestel mudelitel oli õlipumba kinnitus halb... Aga järgmistel see lahendati, ning vanal pole see ka teab mis kallis fix.
Ma ei tea, eks se maitse asi ka ... mulle rida 6-d meeldivad... supra, skyline... kui see juhtumisi kallis on, siis mis teha...

Aga üldiselt... kui pöörded üle 10 000 tõstad siis hakkab juppe lendama... ( mida ei pea tegema selle mootori juures, et lisa jõudu saada) muidu ma ei ütleks et asi nii hull on... Toorik ise on küll kallis. Või ma ei tea mis mootorid sulle siis meeldivad?

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 1:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
LordVampire kirjutas:
Nii palju kui mina sõitnud olen... siis midagi nii hullu küll tunda pole.


Ainult see parast et Alexander tegi su mootor korda.

Eelistan Toyota JZ seeria mootorid.
Odavad ja kestavad.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 6:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Tahaks ka siis teada, mis mu mootoris nii halvasti on, et see kohe laiali lendama hakkab? :)

6lipumba mod ja N1 6lipump on juba kyljes. Redline j22b 8000 peale.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Point vist pigem selles, et mis mootor oleks 500hj kõlbulik nii, et seal ei peaks N+1 mod'i enne ära tegema?

Sel viisil on praktiliselt iga mootor hea, kui kehvad kohad üle käia. Eelpoolnimetatud MB ja BMW R6 konedel üldiselt pole ju vaja õlipumpa ja saalesid hakata mingite performance jubinate vastu vahetama, et kestaks?

RB26 ja 1JZ/2JZ on suht sarnase mõttega tehtud mootorid (R-6, malmplokk, 4v kaas), mis on väga hea kombo, aga kui ühel tuleb õlipumpa vms vahetada ja teisel ei tule, siis vist üks on paremini õnnestunud?

Võibolla on odavam hoopis osta mingi kohe tugevam mootor ja kuna see peab hästi vastu, siis lõppkokkuvõttes on äkki odavamad hobujõud? See on lihtsalt mõttekäik. Et ostad mingi S50 vms mootori, treid kolbidelt maha (mitte ei osta spetsiaalkolbe) eeldusel, et nad sepistatud on ja sõidad muretult 500+ hj-ga ringi.

Selles on ilmselt kõik nõus, et miskitsorti progeajuta hakkama ei saa (igasugused originaalajuga jebimised jätaks välja).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 10:44 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
MB M104 (24V) mootoril kestsid originaalkepsud 908Nm. Dünos kestis kenasti, aga mingil driftivõistlusel andis saba.
Mootor oli muidugi stock. Eks rõhku polnud ka palju (1.1 bar), aga seda polegi vaja, õhukogust on vaja.

M103 (12V) mootor peaks teoorias veel rohkem taluma.

Ehk 500hp/750Nm pole mingi probleem nurgast võetud mootoriga, mille eest küsitakse ca 100€.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Palju selline mersu mootor ka kaalub iseenesest? Lihtsalt huvi pärast, et kas sellega saab ainult otse sõita või rooli keerates suund reaalselt muutub ka? Kui näiteks alla tonnise masina ninasse see panna?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 18:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Kuskilt, mingite andme põhjal kuivalt paari-saja+ kilo kandis... eks natsa tuleb tuleb mahladele turbo/kolledele ja muule mudrule juurde ka.. Oluline on kuidas sa paigutad selle mootori... kui sa esisillast tahapoole saad selle enamsti paigutatud siis äkki keerab ka.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2011 21:11 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Jah, MB mootorid pole kerged, seda peab tunnistama, eks tugev asi peab ka kaaluma, puhas füüsika.

MB M100 ehk 6.9 V8 mootor kaalub näiteks 450kg, sealt on ka suht kerge roppu momenti välja puhuda, ehkki need mootorid on juba veidi kallimad ja haruldasemad (50-ndatel disainitud mootor - kuivkarter, sequential süüde ja küte, ülitugev sisu jne).

M103 ehk 12-klapiga mootor kaalub omajagu vähem, kui M104 (24-klappi). Pakun, et 200kg kanti. Pean üle vaatama, üks rootslane kaalus neid järjest.

MB M117 V8 mootor kaalus vist isegi veidi vähem (192kg), kui rida-kuus.

BMW M20 mootor on igal juhul päris palju kergem, kui MB M103 mootor.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11