Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.03.2011 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Rootoriga asi veel lihtsam ju, pole ei kepsu ega kolbi mis võiks katki minna. Mootor ei kaalu midagi ning suvaline töökorras rootormootor (vahet pole mis CR või on ta tehasest NA või turbo). MS-i seadistusi/paigaldusjuhendeid ka lademetes. Mahub iga auto kapoti alla ära, kasvõi muhule paigalda kui soovid. Tahad osta kaks NA mootorit ja 1000usd eest e-shaft ja on ka vabalthingavalt need 500hj ning NM olemas, turboga 1500hj pole probleem. Kogu mootori peale on liikuvaid osasid ainult vastavalt siis 2,3 või 4 rootorit ja e-shaft.
Ja isegi kui läheb detoneerima siis ainukesed asjad mis katki lähevad on otsatihendid millede vahetus läheb maksma 400usd.
Pilt

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
500hj saamiseks V8-ga ei pea mitte midagi üle laadima, kui siis keemiliselt.
Nagu Fog mainis, siis võtta kas sbc või bbc, hiina kolvid sisse, nossi pähe ja olemas. Igalt poolt letist bolt-on juppe võtta küllaga ja ei vaja ka mingit imeinseneriaju. BB-st saab ka NA 500 hj täiesti keskmise kulunumbriga kätte.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2011 23:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
"there's no replacement for displacement"

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2011 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Igaüks kiidab oma, paraku se nii ka on.
Tegelt huvitab mis eesmärgil seda jõudu vaja on ja mis autost üldse jutt käib kuhu mootorit otsitakse?

Kui sirgelt tahad sõita siis pane loomulikult BB või midagi taolist, kui tahad jällegi ringrada sõita siis oleks mõislik ju kaalukeskme ja kaalujaotuse mõttes midagi kergemat ja väiksemat võtta.

Isiklikult kui teeks autot dragi jaoks ja juhitavus pole nii oluline siis vaata ameeriklase ja töömahu poole.
Kui oleks vaja madala kaalukeskme ja kaalujaotusega autot lõpptulemusena siis rootormootor(jätame siit seest välja RX8 13b oma "töökindlusega") on pea 2korda kergem ja mõõtmetelt väiksem kui kolbmootor. 2gen ja 3gen 13B-d on väga töökindlad mootorid ja kerged nii kaalu kui tuunimise mõttes.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2011 19:47 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ivariga sama jutt ka minupoolt,rootorist kergemat ja võimsamat on raske leida,250hp vabalthingava jõuan ma üksi auto tagaistmele tõsta :D
Liikuvaid osi on vähe,väga lihtsa ehitusega,aftermarket osade saadavus väga hea ning vajadusel ka tohutu suur vastupidavus ülelaadimisele.
Miinuseks vähelevinud knowhow,aga abiks välismaised rx-7 foorumid.
Nagu ka Ivar enne mainis siis kolme rootoriga vabalthingav teeb selle vajaliku 500hp ning kannatab ka suuremaid pöördeid kasutada kui sama võimsusega tava turbomootorid,foorumirahvas räägib pea 12 000rpm-i kasutamist osadel mootoritel.
Kahe rootoriga turboversiooni jaoks pole see 500hp mingi vaev.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2011 0:33 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
4G63 DOHC

Ajapikku muutub vähem levinuks laiskadele omanikele, kuid väga vastupidav ja lihtne hobuseid juurde saada.
Max mis saadud sellest, on 1400 HP.
Tehase turbokas kannatab niisama peale väänata 400HP (stock 200-300hp oleneb kus peal istub) ilma eriliste muudatusteta.
NA aga niisama uute rõngaste ja Castrol õliga stock 150hp asemel 250hp.
Maitse asi...

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2011 17:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
mitsu_manic kirjutas:
4G63 DOHC

Ajapikku muutub vähem levinuks laiskadele omanikele, kuid väga vastupidav ja lihtne hobuseid juurde saada.
Max mis saadud sellest, on 1400 HP.
Tehase turbokas kannatab niisama peale väänata 400HP (stock 200-300hp oleneb kus peal istub) ilma eriliste muudatusteta.
NA aga niisama uute rõngaste ja Castrol õliga stock 150hp asemel 250hp.
Maitse asi...


Castrol õli jah teada tuntud tuuningelement. :lol:
Teemaks ju kuidas odavaimate vahenditega saada mootorist 500 hj. Paljud panevad puusse selles suhtes, et ka mootori soetamismaksumust ei vaata keegi. Nii ju kõige lihtsam: ostagi kohe 500 hj tehasest tulnud mootor, näiteks Dodge Viper SRT10 vmt, loomulikult on lihtne 200-300hj mitsu evo mootrist seda jõudu võtta, samas pole see odav. Selleks, et mõnest NA 2.0L mootorist turbotades 500 hj võtta ja et mootor sealjuures veel kokku ka jääks, kulub ikka päris märkimisväärne summa.
Ilmaasjata ei öelda, et "there's no replacement for displacement".
Hästi loogilised põhjendused olemas miks USA v8-id odav ehitada on: need on väga alaforseeritud mootorid, mis muudab neist lisajõu juurde saamise lihtsaks ja odavaks ja samas jäävad need mootorid ka töökindlaks, mida ei saa öelda viimse piirini viidud väikse kubatuuriga 4-bangeri kohta; USA on väga suur ehk neid mootoreid ja neile performance juppe tootvaid/müüvaid firmasid on samuti väga palju, mis tänu nõudluse/pakkumise suhtele muudab kõik osad väga odavaks; vaja pole mootorijuhtimist, vaja pole custom fabricationit, keera bolt-on jupid külge ja voilaa. Asi töötab pump-gasi peal ja kestab kaua. Saan aru, et ühele ema ja teisele tütar, kuid reaalsus on ikkagi selline nagu just kirjeldasin.

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2011 18:55 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ma arvan, et igasugu eksootilisemad mootorid pole nagu teemaks. Eks igaüks pakub ikka oma marki vms.

Rootormootorite saadavus Eestis on küsitav, eriti odavalt s.o. ca 100-200€.
Pluss jupid, kui miskit vaja. Kõike peab ilmselt kaugelt tellima ja transport pole tänapäeval väga odav.
Lisaks hooldus, mis ilmselt meil puudub.
Küsimus ka definitsioonis, mis on odav? Millega võrreldes.

Usa-rauda on teha lihtne, mitte just kõige kallim. Sisuliselt on vaja ainult raha, oskused on teisejärgulised. Võtad suuremad kataloogid ette ja tellid juppe. Ise ei pead ainult oskama õiged jupid õigetpidi peale keerata.
Odavus on ka suhteline. Transpordi raha eest oleks saanud juba mõned alljärgnevad mootorid, milles on jupid, mida pole vajagi tellida.
Euro õigeveoliste autode (BMW, MB, Volvo ja mõni veel) mootoritel pole 100-150hp silindri kohta saavutamiseks vaja mootorit lahtigi kiskuda. Usaraua kohta võib jälle lugeda, et vahetati kepsud, kolvid jne jne. Võibolla mõeldakse ka üle.
Jupid on õnneks odavad ja palju saada.

Mina arvan, et kõige odavam on teha BMW mootoreid. Neid saab kätte kilohinnaga või mõne hea pudeli eest ja neid on lademetes.
Stock mootor kannatab vabalt 500hp välja. Juppe on sellele mootorile palju saada.

Mul on oma MB 5.6 V8 mootor veel valmimata, teen ka säästueelarvega projekti ja seepärast ei edene see nii kiiresti.
Mootor hind oli 3000EEK`i koos kõikide plokkide,releede ja kommutaatoriga(väärtus ca 500€ kasutatuna). (sama mootori stock malmkolled müüsin 300USD eest 2 päevaga USA`sse, ok, see ei vähenda mootori hinda, aga idee siiski)
Kui dünost läbi jõuan (loodetavasti see suvi, hetkel auto keretöödes) ja üle 500hp tuleb, mis tuleb päris kindlasti, siis annan teada, kuidas odavalt jõudu saada :)
50k EEK`i olen arvestanud mootori tegemiseks, siht on muidug neljakohaline jõunummer. Stock mootor ja põhimõtteliselt mitte ühtegi performance vidinat.

Aga see selleks. MB "tuunimisest" ei teata meil praktiliselt midagi, kahjuks. Ma üritan lihtsalt aeg-ajalt tõestada, et MB mootoreid on teinud oma ala tipp-insenerid igas mõttes.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2011 20:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
hents99 kirjutas:
Ma arvan, et igasugu eksootilisemad mootorid pole nagu teemaks. Eks igaüks pakub ikka oma marki vms.

Rootormootorite saadavus Eestis on küsitav, eriti odavalt s.o. ca 100-200€.
Pluss jupid, kui miskit vaja. Kõike peab ilmselt kaugelt tellima ja transport pole tänapäeval väga odav.
Lisaks hooldus, mis ilmselt meil puudub.
Küsimus ka definitsioonis, mis on odav? Millega võrreldes.


Valed arusaamad.
1) saadavus on täiesti olemas kui vaja 300-400eur eest saab mootoreid vabalt
2) jupid on odavad ja kiiresti kättesaadavad (lased detoneerima on kulu alla 300eur ja pidu jätkub)
3) hooldab DB-HP http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic14652.html

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2011 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
vlzman kirjutas:
Paljud panevad puusse selles suhtes, et ka mootori soetamismaksumust ei vaata keegi. Nii ju kõige lihtsam: ostagi kohe 500 hj tehasest tulnud mootor


Ma kahtlen et siin paljud sellest küsimusest nii aru said. Sina olid see kes V8 pakkus. Kuigi pealkiri otsib odavaimat mootorit millest 500 hp võtta siis võiksin ju pakkuda lammarist talle odavaimat mootorit milleks võiks olla näiteks audi volkari monopritse punn mille eest 60 euri küsiks :-D Kuidas sellest 500hp võtta jäägu teemaalgataja teha aga arvan siiski et peeti silmas seda, et millist teed pidi tuleks minna, et mingi 500hp pada kokku saada ja iga mutter sellest oleks kinni makstud.

Usakatel on võimsusega tõesti nii, et minu arust need vaid performancei tarbeks kõlbavadki. Originaalis mõttetud pommid oma 30hp liitrivõimsusega mis kõigile euroopa (Rääkimata jaapanist) autodele liitri või silindri võimsusega alla jäävad kaaludes see juures ulmeliselt palju. Eks suured autod vajasid suuri mootoreid ja naftabarreli hind nad sünnitas ja hiljem ka tappa üritas.

Mind huvitab ikka milleks seda 500hp soovitakse? kas vaid numbri pärast?
500hp v8 sõidab ehtsas usakas 400m vast 12s kuid 500hp väike vilepill võiks kõige õnnestumise korral 9sasse sõita.

Kui tahta odavat toorikut ja odavalt 500hp sellest kätte saada siis tuleks valida mootor millel 500hp jaoks pole veel kolbe ja kepse tarvis vahetada. (Näiteks bmw R6 mootorid või mõni MB mootor) Neljapütane vajab sellise jõu juures reeglina juba sepiskolbi kuid on ka erandeid (ehk saab või volvo kuid mida väiksem töömaht seda vähem ilmselt kestab)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
AndresZ kirjutas:
Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.



Enamus MB automaatkastiga. Kui lihtne on leida sobivat manuaalkasti, mis ka kestaks?

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 13:52 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ringo kirjutas:
AndresZ kirjutas:
Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.



Enamus MB automaatkastiga. Kui lihtne on leida sobivat manuaalkasti, mis ka kestaks?


Kestavad ka tavakastid, kas just betoonil dragirehviga, aga valikus on veel dog-leg ZF kast ja dog-leg Getrag 275, mis kestab väga hästi nagu ka teised sarnased getragid. Tuleb õiget õli kasutada ja vahetevahel ka seda vahetada.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 22:18 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
kõigeodavam võtta kuskilt umbrohust vene veoauto v8 ja panna sinna usa performance jupid :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
tehnic kirjutas:
kõigeodavam võtta kuskilt umbrohust vene veoauto v8 ja panna sinna usa performance jupid :-D


Kusjuures keerles mul aasta jagu peas mingile vene veokale MS paigaldada ja ära unustada kontaktid ja karburaator. Oli eriline äriidee kohe lootuses vähemalt 5L/100km kohta väiksemat kütusekulu näha :-D Need mõtted olid peas muidugi siis kui töötasin ettevõttes kus 53med ja zilid olid töö autod.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2011 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ringo kirjutas:
AndresZ kirjutas:
Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.



Enamus MB automaatkastiga. Kui lihtne on leida sobivat manuaalkasti, mis ka kestaks?



Sellega seoses, ükskõik mis auto siis ka ei valitaks, peaks sillad selle jõu maha panema... jube kergelt hakkavad igast silla osad järgi andma ja see sama käigukast...
Kui 4vedu veel siis... vahekastid ja...
kui dragi sõita, siis paremaid rehve vaja, ägedamat tagasilda...
kui rinkat sõita, siis kohe pidureid vaja ja...

Ma ei tea, ei tule ühtegi SUPERSOODSAT allrounderit meelde, mille saaks 500 jõuliseks, mis kõlbaks rinkale või dragile. Et 5-600 jõudu saada, natsa litraazi vaja juba... (kui sa sõita ka tahad sellega) MB-l PM on see 3liitrine rida 6 mootor... (mul oli MB190, 3liitrise mootoriga... peaks olema nagu eduvalem... aga ringrajal sellega küll funn ei olnd... )

Lõpuks tuleb välja et hea asi maksab siiski raha.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 105 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11