Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 14:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.05.2012 18:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
SHiiim kirjutas:
kurja, m50b25 mõtlesin jah.. :oops:
Kardan seda sisselaske värki sp, et kas rõhu all katki ei või minna? Mis pihusteid siis kasutada?
Turbo oleks sobilik sellise jõu saavutamiseks?
Sidur?
Hoiaks konkreetse mootori mitme-postituse-pikkused komplekteerimis-küsimused sellest teemast lahus.
Seda kah, et odavamate hulka jäävad ikka need variandid, mida lahti ei pea võtma, rääkimata stroke'imisest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2012 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
http://www.youtube.com/watch?v=OmGMw-0sYgg

Stock alumise osaga M30B35 mootor, 607whp@6800 rpm Dynapack dünos @ 1.33 bar. Modifikatsioonid puudutavad kaant: originaalklapid on kergemaks tehtud, originaalide asemel kõvemad nookurid ja kangemad vedrud, dbilas 308 nukk ja M5 ITB'd. Originaalkaanetihend + ARP poldid ja plokki pole o-rõngastatud.
Originaaljagajat kasutab, kuid CDI kommutaatorit.
Ahjaa, väljalaskekolle on originaal, tehtud on lihtsalt adapter turboni.

Masin on mitu aastat pidevas daily-driver kasutuses olnud.

Ma ütleks, et päris hea bang for the buck.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Stock alumise osaga M30B35 mootor
siit võiks järeldada, et kui kaant poleks näpitud, piirajat lakke ei lase, nii et stock nukiga stokk nookurid kah kestaks ja ehk stokk poldidki hoiaks - võiks mingi 500whp võtta stokk pööretel vaid kommutaatori vahetusega. Ja kes teab, kui see 20% väiksem võimsus on, ehk töötab veel ka stokk kommutaator.
500whp list:
* stokk m30b35 + proge-aju
* 600hp turbo + turbo adapter + vee-õli vollad + downpipe + mbc
* cooler + cooleri torud/lõdvikud + õhufilter
Keegi võiks hinnad kah taha panna :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2012 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
500whp list:
* stokk m30b35 + proge-aju - 200€ + 800€
* 600hp turbo + turbo adapter + vee-õli vollad + downpipe + mbc - 200€ (konkreetne HX50 oli ostetud veoka romulast), 300-400 € (vollad, adapter, dp, mbc, WG).
* cooler + cooleri torud/lõdvikud + õhufilter - 200€+50€ + ~50-60€ BOV eest.

Hinnad on juppide hinnad, mitmed kasutatuna või hiinakad, ehk eeldusel, et elementaarsed keevitustööd ja progeaju paigaldus+häälestus tehakse ise.

Antud auto puhul on samuti kasutatud odavaid juppe ja eesmärk oli kiire auto, mitte bling.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2012 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
originaal poldid tuleksid ka selle 600 jõuga toime. Uut polti pingutades ei tule enam üle 180 ne nmi ja hakkab kergemaks minema kuid kui veel pool tiiru peale keerata siis puru ei lähe aga näit kukub 130 nmi kanti ja poldi saab veel kenasti välja keerata.....sai proovitud huvi pärast.....sirge o ringitud plokk / sirge kaas / uued poldid / uus papptihend ja 150 nmi ning on 2 barini sõidetud.

Pmt on kõik seade küsimus kas kestab või ei kui jutt käib. 500st loomast stock konest.
e85ga oleks se turvalisest turvalisem kuid sellega seoses märkan selles säästulistis pihustite puudumist.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2012 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Uuena ostes 630cc Siemensid 6tk ~300 euro kanti, kasutatuna on liikunud ka ~200 eest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2012 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Üritan täpsusteda:
List võiks olla ka selline, et jääb vaid kokkulappamisrõõm - muidu on igal ühel erinev lõpphind vastavalt keevitus- jms oskustele.

* stokk m30b35 - 200€
Kas 200€ saab sellise mootori, mida pole vaja lahti võtta? Mitu isendit peab ostma, et 1 töökindel satuks :)? 1 variant ehk 100eur ront + kiire-kap-remont.
Kas 300€ poleks vähe kindlam?

* proge-aju: 800€
Kas 800€ arvestad aju + juhtmestik + baasseadistus + 1 düno-session?
* 600hp turbo + - 200€ (konkreetne HX50 oli ostetud veoka romulast),
* WG+ vee-õli vollad + mbc : 250+50€ (audi WG?)
* cooler + cooleri torud/lõdvikud + õhufilter + bov - 200 + 70 + 30 + 40
* turbo adapter + dowpipe turbost resokani + suurem reso : 125 + 125 + 25 = 275€
* 630cc Siemensid 6tk ~300 euro kanti,
* benapump (kasutatud firmakas) - 50€ ?
200+800+250+50+200+70+30+40+125+125+25+300+50 ja kalkulaator ütleb 2265€ (~35K EEK)

----------------------------------------
500-800? * stock 3.0T Nissan/Toyota ilma turbodeta
250-400 * aju - NisTune vms variant
100-200 * kõrgema boosti seadistus + dünoaeg. Võimalik, et leiab "kuskilt" mingi ST2 St3 chipi alla, siis läheb veel odavamalt
500-700 * suuremad turbod (kasutatud, õigete flantsidega, 2xsisemine-wg pole 2x250hj jaoks probleem)
150-350 * cooler + cooleri torud/lõdvikud + õhufilter + bov (suurem stokk-lõdviku-mõõduga IC võiks veel odavamaks teha, kui torude tõttu 500hj ei jää tulemata)
50-200 * suurem reso ja kasutatud downpipes from china naaabrimehe käestkui vajadus peaks tekkima
300 * 630cc Siemensid 6tk
0-50 * kõvem benapump (kasutatud firmakas) - kas on ikka 500hj jaoks vaja?
1850-3000€

Kui tahaks siin reaalselt mingit abitoovat infot paika panna, tuleks paika panna arvutuse alused vms: et kas on olemas mingi kere kuhu antud stock mootor istub - ehk stock downpipes, coolerid radikad, benapumbad jms on olemas ja väljavahetamisel saab need müüa. Ja mis maksab 500hj kestev ülekanne antud mootori jaoks.
Sest muidu teeks otsuse pigem selle mootori kasuks, kumba on just antud kerele odavam paigaldada. Mootor, millest saab odavalt 500hj aga ei sobi/mahu kuhugi vahele, pole ju variant.
Võrdlemisel tuleks arvestada ka mootorimassi. 500kg (mootorita) väike-auto puhul nõuab extra 50kg juba +50hj sõimsamat mootorit, arvestades, et ka pidurdamine, kurvikiirus ja kaalujaotus tuleb halvem, võiks selle kompenseerimiseks minna vaja juba +100hj. Samas kui 7-se bemmi vahel ei pruugi dünaamika sellest nagu oluliselt muutudagi.
Ettepanek oleks siis lahterdada need 500hj mootorid ka kaalu-klassidesse (<100, ~120, ~150, ~180~, 250kg) . Näiteks <100kg klassi võiks "odavuselt" võita üldsegi mingi hirmkallis <1.5L mootor.
Samas ei tahaks asja väga keeruliseks ajada - igav ei hakka :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2012 15:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Neid pole enamii lademeis kui vanasti kuid peaks saama küll selle raha eest.
Viimati müüsin m30ne vist krooni ajal 3k eest
viimati ostsin heas korras, kuiva ning rantideta ning korralike std saaledega ploki 120 euro eest.
550 000 sõitnud mootoril oli vänt kulunud 1 sajandiku ja originaal saaled veidi laigulised kuid mitte vase värvi. Kett oli veninud ja ketirataste nukad teravaks kulunud. Klapi juhtpuksid kulunud kuid sellest hoolimata sõidab selline mootor kerges e30nes ka tänavarehviga 13nesse. Peale kuluosade vahetust, kaane üle käimist ning slikkide alla lükkamist olen kindel, et on võimalik kõige hea kokkulangemise korral 12nesse sõita (nõuaks ka korralikku sisse ja väljalaske kollet kuid selle etapi jätaksin vahele ja asuks üle laetuna 11 püüdma) umbes siinkohal võiks lõppeda stock sisu pärusmaa ning vaja oleks kaanetöid / sepissisu / olulisemalt suuremaid rõhkusid ja investeeringud et järgmisse sekundisse saada.....VÕI sama mootori tehasepoolset edasiarendust M5 mootori näol :) (pmt on need nii sarnased et kaaned/plokid on vahetatavad) m50 mootorid jällegi kattuvad osaliselt m3me mootoritega.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2012 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Been there done that nüüdseks,ehk siis m30b35 turbotamise maksumus bone stock mootoriga.
Mul läks suures piires juppidena :
*Ms3 475-
*pihustid 360-
*turbo 830-
*Wb (innovate) 200-
*wastegate 0-(oli omal olemas)
*kollektor 200-
*kollektorile vahetükk+torud(wg jaoks) ca 250-
*iat sensor 15-
*coilpack 90-
*küünlajuhtmed 25-
*bov 50-
*044 pump(orig) 200-
*cooler 140-
*rv materjal (põlved,torud) ca 180-
*mbc 30-
-----------------------------------------------------
Ümmarguselt 3000-

Sinna lisaks veel silikoon voolikuid,An ühendusi ja igast muud trääni.Kõik jupid ostetud uued

_________________
Panzerfaust Racing


Viimati muutis tilkur, 23.04.2017 22:42, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2012 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Pilt

1bar 2,8sasel m50nel...kui sinna veermikukadu juurde liita ongi 500 hoorattast.
Lühiajaliselt talub ka 1,5 bari kuid wg vedru jäi nõrgaks, et nii tõmmata.

2,5se plokis 2,8sase sisu, kõik asjad originaalid kuid modifitseeritud vaid kolbe (treitud)
Eelmine mootor kestis 2 aastat drifti ja suri vaid korduvate bensu otsa lõppemiste ning paagišvammi tõttu mis filtrid ummistad kuid viimane kestis vähem kuna paari tunnise seadega mindi dünosse ja sealt vahepealse seadistamiseta sauga ringrajale :-D Seade jäi nii poolik sest sidur otsustas libisema hakata kui auto lõi korduvalt 5ndaga boosti tulles märjal betoonil tühja nii et läks roolimiseks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.11.2012 19:12 
Eemal

Liitunud: 03.08.2009 22:04
Postitusi: 45
Asukoht: raplamaa
Mis turbo Jako autol täpsemalt on? HX35 oli vist, aga mis kojaga täpsemalt ja mis pöördel full boost on?

_________________
Audi 200turbo & Bmw e30 335turbo 350hp


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11