Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.12.2011 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
topgear kirjutas:
Noh rb26 kaas ei ole nii lihtne saada,
odavam arvan et kohe kompleektne rb26mootor v6tta

ps
mul on pakkuda r33 rb26dett koos kastiga



RB26DETT kaas koos sisselaskega $1000.
Transpordi AUS-EST võite ise arvutada.

Minu meelest ei ole keeruline ega kallis?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2011 17:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mootori raha tuleb umbes teine 1000$ veel otsa, transa vähemalt 500$, lisaks toll+käive.

Ja siis peaks seda mootorit veel kuhugi vahele aretama hakkama. Ma isiklikult ei leia, et see odav oleks.

Selle raha eest võid M20 mootorile päris palju kiirestisõidujuppe osta ja rohkem kui 500 hj sealt saada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2011 18:06 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Paraku tõesti see nii on, et meie turul RB26 on eksootika ja M20 mootoreid on romulad täis. Õnneks kolme GTR-i põlvkonna jooksul on autode peal neid mootoreid tehasest välja veerenud vähemalt 72.000tk, seega tegemist on ikkagi maailma mastaabis suurseeria mootoriga. Aga kui natuke süveneda RB26 ja M20 detailidesse, ning sõita mõlema mootoriga, siis tegemist on ikkagi sama võrdlusega nagu Kommunaari kotad vs Asics'i jooksutoss.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2011 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma olen sõitnud nii 500+ hj RB26DETT'i kui 500+ hj M20-ga ja kui ei teaks, et ühel on neljaklapitehnikas kaas, teisel mitte, siis pole küll mingit vahet. Ja progeaju määrab nii mõndagi erksuses, mootori sõidetavuses jne. Sellel RB-l olid kahjuks ITB'd tavalise gaasiklapi vastu vahetatud, see kindlasti andis oma osa. Jõud on jõud.

Aga ITB'si annab igale mootorile panna, isegi kaheklapitehnikaga mootorile :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2011 19:17 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Nojah, "jõud on jõud" teema kohta ma tõin mõned postid tagasi paar tsitaati ka.

Siis pidi ikka päris vinge M20 olema kui mootori iseloomudel vahet ei olnud. Ma olen stock RB26-ga sõitnud ja see sisuliselt käitub sama pööraselt nagu näiteks B18C6 või ükskõik milline vabalthingav 8000+ rpm võidusõidumootor, ainuke vahe on selles, et turbod hakkavad juba kohalt startides madalatel käikudel väänet tootma alates ca 3000rpm ja jõud kestab kuni piirajani välja. Madalalt ja tugevalt väänav ning ülimalt pöördelembeline mootor on alati olnud puhas eksootiliste superautode pärusmaa (nt Lambo ja Ferrari 12sil suuremahulised NA mootorid), RB26 pakub sama karakteristikat, aga töökindlalt ja murdosa raha eest ka lihtsurelikele :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2011 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Piisavalt vinge: Shricki 292 kraadise nuka, tugevate vedrude, HX40 Superi jmga. Max boost on 3000 peal käes juba, õige tõmme tuleb paarsada pööret hiljem. See masin figureerib siin foorumis ka, suht kesise stardi ja vaid 1,45 bar boostiga tuli veerandmiili lõppkiiruseks 214 km/h.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2011 1:12 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Taavi kirjutas:
Mina isiklikult näiteks ei näe võlu mingis sileda istme ja veoautorooliga sedaankerega pehmes taksomersus (tehase eesmärk oligi 80-datel just selline luksusauto ehitada ja omal ajal oli ta omas segmendis maailma tipp)


Ma olen ka taksojuht, mul ongi kõik taksod ja mulle nad meeldivad, seepärast ka selle mootorit pakkusin :-D
Kui kriteeriumideks olid ainult miinimum 500hp/Nm, siis tõesti on see üks odavaimatest toorikutest. Mingit kooslust siin ei tahetud, isegi keremudel polnud oluline. Pigem tahtsid sa järjekordselt halvustavalt isiklikuks minna, aga mis seal ikka.

Kusjuures ka taksodega sõidetakse rajal vms kiiresti, täitsa standard konditsioonis, mootor käib pea 8000rpm ja on väga hea toorikmaterjal edasiseks tuunimiseks. Teemakohaseks eesmärgiks küll mittesobiv, sest hind ei tule odav, samas odavam, kui enamus R6 japsi mootoreid osta/tuunida samaks eesmärgiks, kuid siiski kallis.

Minu poolt selles teemas kõik. Tuleb järjekordselt välja, et MB on pask ja nendega tegelevad inimesed on m´nnid.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2011 1:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
2jz-gte & RB26dett kindlasti ei lahe kokku s6naga odavaim

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2011 10:47 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Raceboy kirjutas:
Piisavalt vinge: Shricki 292 kraadise nuka, tugevate vedrude, HX40 Superi jmga. Max boost on 3000 peal käes juba, õige tõmme tuleb paarsada pööret hiljem. See masin figureerib siin foorumis ka, suht kesise stardi ja vaid 1,45 bar boostiga tuli veerandmiili lõppkiiruseks 214 km/h.


Kui sa ütled, et M20 response ja powerband ning pöörete lagi on sama mis RB26-l, siis las ta nii olla :) Kui piisavalt raha ja R&D aega visata ükskõik millise mootori pihta, siis võib suvalisest malmkärakast F1 mootori voolida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2011 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Pöörete laest ma ei rääkinud, kuid selle konkreetse masina puhul polnud 7400-7500 p/min probleem. Rohkem nagu pole eriti vaja ka, kui hea minekuga ala on 4000+ pöörde ulatuses (3300-7500). Response'i osas pole tal midagi häbeneda ja kui kõik asjad kokku panna (mootori saadavus, sobiva kere saadavus, juppide hinnad jne), siis tuleb see ikkagi kõvasti odavam, kui mingit meie jaoks eksootilist mootorit tuunida. Lisaks on üks oluline aspekt: kõiki kuluosi (väntvõll, plokk, kaaned jne) on koheselt ja odavalt saada.
Lisaks lihtsalt remargi korras võiks märkida, et nii RB26DETT kui 2JZ on malmplokiga mootorid.

Ma räägin asja puhtalt enda kogetule tuginedes ja margitruudus on kole asi, kuna paneb inimesi veidralt käituma :) Kui ma Porschedega ei tegeleks, siis valiks esimesena kas Audi 20VT, Audi V8 või BMW/MB R6 mootori ehitamiseks. Muidugi ühelgi neist pole sellist kere kättesaadavalt pakkuda, mis mulle meele järele oleks, vast vana Audi 90 Quattro oleks selle lähedane vms.

Ja eksootilise mootori ehitamise rõõmu tunnen hetkel täiesti omal nahal: tehke veidi otsingut ja uuriga, kui palju maksab Porsche 991 õhkjahjutusega 2,6liitrise short-stroke twin-turbo 500+ hj ja 7500+ rpm mootori ehitamine (samas stiilis mootor, nagu 911 RSR Turbol ja 936-l). Mul on kõik jupid olemas ja enamik lihvimist jm töödest tehtud ning kokkuvõttes ei ole pidanud palju maksmagi, aga mis ajakuluga see kõik on tulnud? Seda ma ei julge kokku lugeda, alates netis tuulamisest, sobiva hinnaga asjade leidmisest ja lõpetades CNC pingiga sinasõbraks saamisega (mis on alles ees, hetkel veel pelgalt "teretuttav"). Aga see on omaette (võibolla veidi masohhismihõnguline) nauding ja kindlasti mingil määral ka eneseteostus.

Pikk ja segane jutt, aga asja point on selles, et inimeste maitsed ja eelistused on erinevad (nagu juba korduvalt siin teemas ka välja tulnud ja välja öeldud on) ning paljude maitset ja eelistusi juhib täiesti põhjendatult ka rahakott. Ma ei jõuaks elementaarset turbotamist ja progeaju paigaldust+häälestust kuskil tuuningufirmas kellelgi ära teha lasta rahaliselt aastaks laostumata, seetõttu tuleb asju ise teha. Ja pärast saad ainult ennast süüdistada kui midagi halvasti on ja uuesti teha :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2011 13:39 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tsiteeri:
Lisaks lihtsalt remargi korras võiks märkida, et nii RB26DETT kui 2JZ on malmplokiga mootorid.


Ma usun, et seda teavad kõik siinsed foorumi liikmed :) Väljend malmkärakas kõlab lihtsalt hästi ja ma pidasin silmas pigem originaalmootori tehnoloogilist taset, nt. 1961 tootma hakatud BMW M10/M12, mis oli aluseks 80'datel F1 turbomootorile.

Pmst olen sinuga nõus, aga on ju ka selge, et sarnase võimsusega RB26-e ja õhkjahutusega Porsche bokser (NA-st twinturboks aretamine) mootorite ehitamise aja ja rahakulu ei saa võrrelda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 13:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 63
Jätkame teemaga, tundub maru huvitav minu jaoks, olen juba tükkaega lugenud seda teemat.
Pakun välja m20b25 mootori(141kw), kereks e36(hea kaalujaotus), plaanis Drifti sõitma hakata, ja seda street klassis.
sinna sisse b28 vänt
metall kaane tihend
NT:HX 35/hx40 turbo, või leidub midagi veel, mis jääks natuke odavamasse hinnaklassi, aga oleks suuruselt sama?
WB lambda
IC
3" sisse ja väljalase
BOV
vems
365cc (6tk)supra pihustid näiteks
vl kolle ise teha(võimalus olemas, seega ainult torud sebida)
b25 peaks olema plastik sisselase(??), seega tuleks see ka kusagil teha lasta(alu? seda võimalust pole)
mis sidur? Originaal ma kardan, et ei pea seda vastu "500" hp'd vastu.

ja siis kere modifikatsioonid, mis ei puududa seda teemat.
mis veel vaja oleks, mis mu nimekirjast välja jäi?
Eriti huvitaks strokkeri ehitus, aga sellega ei ole ma veel nii väga kursis, et ma üritan natuke veel uurida seda foorumit ja täiustada ennast.. :oops:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
SHiiim kirjutas:
J
Pakun välja m20b25 mootori(141kw),
b25 peaks olema plastik sisselase(??)


M20 on ju e30 ja e34 pealt ja ~125kw

M20B25 on metallsisselaskega
M5...B25 on plastiksisselaskega

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 23:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
SHiiim kirjutas:
Jätkame teemaga, tundub maru huvitav minu jaoks, olen juba tükkaega lugenud seda teemat.
Pakun välja m20b25 mootori(141kw), kereks e36(hea kaalujaotus), plaanis Drifti sõitma hakata, ja seda street klassis.
sinna sisse b28 vänt
metall kaane tihend
NT:HX 35/hx40 turbo, või leidub midagi veel, mis jääks natuke odavamasse hinnaklassi, aga oleks suuruselt sama?
WB lambda
IC
3" sisse ja väljalase
BOV
vems
365cc (6tk)supra pihustid näiteks
vl kolle ise teha(võimalus olemas, seega ainult torud sebida)
b25 peaks olema plastik sisselase(??), seega tuleks see ka kusagil teha lasta(alu? seda võimalust pole)
mis sidur? Originaal ma kardan, et ei pea seda vastu "500" hp'd vastu.

ja siis kere modifikatsioonid, mis ei puududa seda teemat.
mis veel vaja oleks, mis mu nimekirjast välja jäi?
Eriti huvitaks strokkeri ehitus, aga sellega ei ole ma veel nii väga kursis, et ma üritan natuke veel uurida seda foorumit ja täiustada ennast.. :oops:


Esiteks usun,et pead silmas ikka m50b25 mootorit.Teiseks 365cc pihustid jäävad liiga väikseks 500hp jaoks.Kolmandaks ei sobi supra pihustid BMW mootori külge(võimalik,et kuidagi aretades saab nad sinna panna,aga kindlasti on lihtsam juba sobivad pihustid soetada).
Miks orig. plastik sisselaset ei taha kasutada?Usun,et 500hp jaoks kõlbab orig. sisselase väga hästi ;)

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.05.2012 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 63
kurja, m50b25 mõtlesin jah.. :oops:

Kardan seda sisselaske värki sp, et kas rõhu all katki ei või minna? Mis pihusteid siis kasutada?
Turbo oleks sobilik sellise jõu saavutamiseks?
Sidur?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11