Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.05.2024 14:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.03.2011 11:27 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Tere, mure selline pikaajaline ja veitc tutvusi nõudev. Poetatud selline isend nagu Audi S2 coupe 92". Nüüd tahaks võtta mootori pea maha, viia kolvid ja plokki lihvi. Edaspidi tahaks vahetada turbo k26 vastu. Et äkki keegi oskab abistada ja visata siia näppunäiteid kuidas, kus, mida või millega teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks sa kolbe lihvida tahad? Miks sa K24 tahad kiviaegse ja viletsama effektiivsusega K26 vastu vahetada?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 12:07 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Ma ei tea. Mis mul oleks mõistlik siis teha, ma vahetan nüüd laagrid ja õõtsapuksid ära. Aga tahaks mootorit ka näppida, mõtlesin et teeks puhtaks, siis juba plaan, et näpiks ka veitc tulevikus. Aga kui lahti võtta juba siis võiks ju kap.rem teha??


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Kõik oleneb sellest palju plaanid raha investeerida ja mis on sinu jõu soov? Seda k26 turbot ma sinna küll toppima ei hakkaks.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mõistlik oleks töötavat asja mitte näppida. Vaheta laagrid ja puksid ära siis sõidad ja samas loed mõne raamatu läbi, studeerid foorumit, õppid mõisteid jne. Siis vaikselt hakkad jõudma sinna maale, et saad ehk juba aru, mida mis järjekorras ja kui palju modida. Mõistlik, kõige mõnusam ja odavam on autoga sõita, meibi mingi väike chip algatuseks vahele panna ja siis paralleelselt garaazis hakata teist mootorit pukis korralikult ehitama. Muidugi enamus on ilmselt oma tagumiku alt autot tuunima hakanud, aga reaalsuses see ühel hetkel ajab katuse sõitma kui pilliga vaja sõita ja remontida korraga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 22:42 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Kui laagrid ja puksid ära vahetada, kas kestab? Ma ei kujuta ette mis saaled ja kolvid teevad:S Äkki oleks mõistlik saaled ära vahetada või on audi sisu piisavalt tugev? Mõtlesin et chip teha algatuseks ja rs2 pihustid panna. Oleks mõistlik?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 22:43 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Vaba finants oleks auto peale 20-30k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2011 23:37 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
eek või eur?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 1:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
V2ikeV6hik kirjutas:
Vaba finants oleks auto peale 20-30k


Seljuhul vaataks ma midagi siit GT28RS või GT2871RS, lased oma autol aju ära seadistada ja naudid sõitmist :)

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 10:34 
Eemal

Liitunud: 18.02.2005 18:08
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
mth kirjutas:
Seljuhul vaataks ma midagi siit GT28RS või GT2871RS, lased oma autol aju ära seadistada ja naudid sõitmist :)


Aga pihusteid ei ole, MAP andurit ei ole jne. Need kõik veel lisaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Carla kirjutas:
mth kirjutas:
Seljuhul vaataks ma midagi siit GT28RS või GT2871RS, lased oma autol aju ära seadistada ja naudid sõitmist :)


Aga pihusteid ei ole, MAP andurit ei ole jne. Need kõik veel lisaks.



Seal lehe allosas on vastav komplekt ka olemas, tõsi küll 30k eeki sisse seljuhul projekti maksumus ei mahuks.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 13:34 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Tundub, et hakkab arusaamatus tekkima. Ma ei taha võistlustel käima hakata vaid nädalavahetuseti pingeid maandamas, aga originaal on juba lahja ja ei tekita adrenaliini. Kas siis mõistlik on teha chip, laagrid, puksid, rs2 pihustid, saale korra üle põigata? Või on veel mingeid tähelepanekuid?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Võta mootori lahti ja kontrolli asjad üle.
Vahetaks kepsud ära, muud pole vaja seal näppida. Rootsis hea näide, kus muidu stock mootor ainult kepsud vahetatud (SPM) ja sõidab 750hj juures väga ilusti.
Uued pihustid saab 180-190 euriga ( siemens 630cc)
Turboks holset hx35
MS-i juhtaju
Nipet-näpet juurde ja asi ju täitsa ok :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
V2ikeV6hik kirjutas:
Tundub, et hakkab arusaamatus tekkima. Ma ei taha võistlustel käima hakata vaid nädalavahetuseti pingeid maandamas, aga originaal on juba lahja ja ei tekita adrenaliini. Kas siis mõistlik on teha chip, laagrid, puksid, rs2 pihustid, saale korra üle põigata? Või on veel mingeid tähelepanekuid?


Välja pakutud lahendustega võistlustele siiski veel asja ei ole. Aga kui sa ei taha midagi teha, siis oleks ilmselt mõistlik jah korralik hooldus autole ära teha. Hämmastav muidugi, et stock tsipiga s2 üldse eestis olemas on :)
S2 turbo puhul mina ei hakkaks küll neid rs2 pihusteid toppima, pigem osta endale uus rs2 replica väljalaske kollektor, arvatavasti on su praegune kollektor üsna mõrane, nagu nad ikka on. Otsi endale sobiv tsipp, ringluses olevatest on minu teada 3b mootori jaoks J.K. Motorsport nimeline kiip üsna hea, enda S2'l oli see kasutuses ja päris mõnus jõnks käis boosti taha tulemisel kerest läbi :)

Huvi pärast võid mootori sisse alustuseks muidugi vaadata.

Siit leiad üsna palju informatsiooni selle mootori tuunimise kohta

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.03.2011 13:11 
Eemal

Liitunud: 09.03.2011 3:34
Postitusi: 10
Viimane näpunäide ongi see kõige mõistlikum mida teha. Tänud!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 120 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11