Ah ei ole see lisakinnituste teema üldse nii hull. Kasti paned kergelt poltidega kinni ja aku kinnitad läbi kasti ja pagasiruumi põhja keermelattidega näiteks. Viisakam inimene võib kasutada ka mingeid ilusamaid lehtmetallist kronsasid, aga me panime keermelatid just selle pärast et sealt on tehnilises kohe pealt näha mis tugevusklassiga tükk on. Teisele poole põhja läheb muidugi vastuplaat, me oleme kõigi kinnituste puhul arvestanud 45cm2 per polt 3mm terast, mis on tegelikult overkill (turvavöö vastuplaadi mõõt), aga hea meelde jätta. Väga anaalseks minnes võib veel akukasti ja kere vahe silikooni täis lasta.
Point siis selles, et kui ka keermelati/kronsteini läbiviigukoht pole hermeetiline, siis avaneb ta igal juhul õue. Akukasti põhifunktsioon on, et autoga kummuli kilpkonna asendis liugu lastes hape tuppa ei voolaks. Lisaks veel tuleb plussklemm eraldi katta ning kuhugi õue avanev ventilatsiooniava teha, meil tuleb see viimane lihtsalt 10mm puuriga trahh läbi sellesama põhja
Tööriistamarketi akukastil tuleb originaalsed ventavad kinni panna.
Võidusõiduautode turvaosa ehitamine on tegelt lihtne asi, FIA reeglites on kõik vajalik kirjas, enese sodiks mõtlemine ei ole enamikel juhtudel vajalik ega soovitatav.
Metallist kast on imho vilets lahendus, kui keegi sinna otsa sõidab, siis on lühis kerge tulema, lisaks juhtmete läbiviigud võivad katki minna ja plussi massi lasta jne. St ta võib töötada täiesti edukalt, kui on korralikult tehtud, aga liiga palju vaeva ja kulu, mida on võimalik vältida lihtsalt plastkasti kasutamisega.
Muidugi tuuningautode puhul võib ilus ja esteetiline teostus olla eesmärk omaette, erinevalt traadi, tati, m8 poltide ja nipukatega koostatavatest võidusõiduhobustest, selles ma ei kahtle.