portidega lahendus oleks ilmselt oluliselt parem....
Minu mootori puhul saaks ära jätta klapid,vedrud, nookurid,tõukurvardad, tõukurid, nukkvõlli.
Ehk, et kui mootorisse sisse vaadata siis peale väntvõlli ja selle külge aheldatud kolbide sinna midagi ei jääkski. Mootor maksimumpöördeid piiraks vaid vänt koos juurdekuuluvaga.
Minu mootori puhul olen väntvõlli piinanud 6300ni ja sealt edasi ei lähe klappide mitte sulgumise tõttu. Väntvõlle mis 10000 pööret käivad on isegi saada, kuid klapimehhanisme ümber kohandades nende pööreteni ei saa mitte ühtegi originaalosa kasutada ja need pudinad maksavad kõik kokku enamgi veel kui väntvõll. Ja mida siis ka saavutada oleks? kui hakkaks asi 2 taktilisena tööle siis klappidega variandi puhul ei töötaks mu mootor kõrgemalt kui 3000rpm ja hüpersuper performance osadega jääks piiriks siiski 5000 rpm kuna klapid liguvad selle pöörde juures sama kiiresti kui tavamootoris 10000RPM
Kuidas asi käima saada? Kas kompressoriga oleks asi lihtsam ja kütusesegu pumbatakse mootorisse juba starterit andes?
Akna kõrgustest ja mõõdust oleks veel vara rääkida, kuid kui ma õigesti põhimõttest aru saan siis sisselaske aken peaks asetsema veidi kõrgemal, et mootor töötaks ülelaadimisega? vastasel juhul ju puhutaks küll silinder segu täis, kuid kui kolb aknad sulgeb puuduks seal ülerõhk....
EDIT:
olen suutnud leida ainsad pildid ainsast üritusest (Videos käinud 2 taktilisest volkarist) mis ehitati möödunud kümnendi algul kuid mille kohta ülejäänud info puudub.
Kuna mootor paigutati ninasse siis ilmselt oodati sealt väga palju.....
Custom plokikaas või oleks õigem öelda silindripea?
Custom kolb mille rõngaste asetus pole just kuigi tavaline.
Silinder millel vist 2 sisse ja 4 välja ava.
vist sisselaske avad.
Imelikud tunduvad ka need kolvisõrme sulgemise otsad ja see et alumisel rõngal on soones augud nagu osadel kõige ülemisele rõngale tehakse et seda paremini vastu silindrit suruda
EDIT2:
Kõrvuti olevad ja ülevalpool olevad avad on siiski vist hoopis väljalaske avad kuid kas see mootor on siis vabalthingav ja kompressor on vaid silindrite põlenud gaasist puhastamiseks? kui aknad vastupidi teha siis mis üldse toimuks.....toimub põlemine, kolb hakkab liikuma alla ja silindris on vist survet omajagu....esimesena avaneks minu idee järgi sisselaske port ja gaas tungiks osaliselt hoopis sinna?