VW Golf Mk3. See junn esiplaanil on visko. Enivei, muud lahendust ju pole, kui panna mingi kangem visko. Diffri panekuks alati vaja, et üks väljundvõll tagasi esiratastele viia, teine tagaratastele. Ehk et siis kolme otsaga aparaat. Kaheotsaline on alati pm sidur.
Ainus reaalselt ka tehasemasinatel kasutatav lahendus, mida mina veel tean, on esi- ja tagadifritel u. 5% erineva ülekandeteguri kasutamine. Nii toimub viskos kogu aeg väike libisemine ja ta on seetõttu kogu aeg pea suletud. Samas ei rakendu läbi tema nii suurt väänet, mis kasti lõhuks- toimub ju ikkagi libisemine. Ja kodustel meetoditel saab sildade kiirused erinevaks lihtsalt erineva läbimõõduga rattaid pruukides. Seda varianti võid isegi veoskeemis midagi muutmata rakendada, vaata kuidas mõjub.