Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.12.2010 20:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Tere,

Ei oska kuskilt leida sellist vidinat ja mõtlesin siit uurida ehk keegi oskab aidata... Vaja oleks siis sellist keskdifrit mille saaks ühendada otse kardaani vahele - kas sellist mõnel autol leidub ei kujuta tegelt ettegi. Enamuses on need kastis sees ja see ei ole aktsepteeritav variant. Hetkesüsteemis kasutuses nn Viskosidur st esirataste läbilibisemiseni on masin ikkagi esivedune aga tahaks savutada pideva 4 veo ja seetõttu oleks vaja misngit keskdifri varianti kardaani vahele näiteks. Tagadifriga koos oleks ka mingi mõeldav variant aga ülekandearvude ja muu poolest keerulisem tabada veelgi ma arvan. Vb kohatu teema aga siin kõik ehitavad oma erinevaid projekte äkki keegi oskab nõu anda... Ilma viskota ilmselt on 50:50 veojõujaotus ja kasti kiire surm kah :-D Igasugu mõttekäigud teretulnud igatahes.

Peeter

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2010 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Maini, mis autoga tegu, siis ehk mõnel läheb mõte liikvele. Kas olemasolevale vahekastile ei anna siis mingeid lukumehhanisme sisse ehitada?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2010 22:34 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Ma ise pakuks ka, et seda olemasolevat rohkem pingule tõmmata oleks parem lahendus.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Tegu 89 aasta tiivikuga mis pole tehasest niimoodi kunagi välja tulnud, et tagarattad peaks kraapsu tegema :-D Kastil on vaid lisa väljavõte tagasillale ehk muidu sama kast vaid rusikasuurune junn juures ja selle Visko pingutamist ei kujuta eriti ette... St kuidas pingutada silikooni vms mis seal sees on :? Tean, et on seda kinni keevitatud või üldse minema visatud aga seda krossiautodel mis asfaldile ei sattu st ei ole vaja muretseda poomise pärast aga mul igapäevaliikur seega ei saa seda teha kahjuks :(
http://www.hondaoriginalparts.com/honda ... ck_03=9211 elline kast siis seega ei suuda kuidagi sinna miskit sisse aretada kahjuks ma arvan :?

Peeter

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 12:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kas paljud nelikveolised pole mitte puuduva keskdiffrita?
Hiljuti üht galanti remontides ei saanud ma küll aru et sellel keskdiffer oleks. :roll: Kindlasti kohe polnud seda mu 80 nendate subarul
Vectral on see lahendatud miskite ketastega, mida tihtipeale kokku needitakse pideva nelikveo saavutamiseks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 16:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
No sellisel juhul ongi tegu selle visko siduri või noh viscous couplinguga mis mul juba on seal kah aga sellega ei ole koguaeg vedu tagasillal vaid siis kui see lukustub ise läbilibisemise korral. Selle kerge kerepeal ei ole muidugi läbilibisemise mure ilmselt suur st see käib kergelt selle mootoriga juba aga huvipärast uurin kas keegi ehk on kohanud miskit sellist. :? Vanematel galantidel peaks sama asi olema seal nagu hondalgi iseenesest.

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2010 18:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Opelil on sama moodi, et kui esirattad läbilibisevad siis hakkavad tagarattad kaasa vedama. Opeli vahekstis needitakse see visko kettapakk kokku ja välja tuleb pidev 4x4.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
No selle pideva neliveo juures kardan seda, et tapab kasti ära kiirelt kuna pööramisel asfaldil ju hakkab pooma kohe :? Ma ei peaks selles suhtes isegi miskit muud tegema kui teise gardaani vaid panema, et seda 50:50 saavutada aga igasugu jeepidel kohe manuaaliski lausa suurelt kirjas, et ei tohi sellise veoskeemiga mujal kui mudas olla kuna muidu tapab kasti või poolteljed seega ei taha seda varianti. Eriti veel kui sellliseid kaste ei ole kuskilt raha eest kah võtta :)

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 16:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mingit suurema auto visco sidurit ei leia kuskilt ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 17:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kui sul on seal keskel avatud differ, siis see kannab ju jõu võrdselt ette ja taha, kiiruseid lihtsalt ei lukustata, kuni kergemini käival sillal laskakse "pöördesse ära minna".

Pane taha kehvemad rehvid või viska pagass tühjaks ja on mure murtud, kui sul hetkel mureks see, et esimesed saavad rohkem vedu ja käivad tühja.
Ega sellest pidamist imo juurde väga ei tule, juhitavus vast muutub tiba ülejuhitavamaks.

Kastil on jah raskem, kui pidev 4wd. Aga kui sul asfaltil 2wd'ga juba peab, siis ega see talle kergem pole - sama jõud.
Kui su 100kw läheb ainult esiratastesse, siis mõlemad poolteljed näevad 50kw, aga kui on pidev 4wd, siis näevad kõik 25kw ja elu on neil kergem, kuni tekib ees taga pidamise erinevus
Visko keskdiffrid lukustavad kiirused ja teevad võimalikuks jõudude erinevuse (hoides vaid sama kiirust). Näiteks kui tagumised asfaltil ja esimesed jääl või vastupidi, ning sild lukus, siis 100% jõudu läheb taha ja pooltelgi lendab. Aga 4wd masina teljed on sama kõvad kui sama mootoriga 2WD masinatel, siis ei tohiks midagi juhtuda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 19:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
Kui sul on seal keskel avatud differ, siis see kannab ju jõu võrdselt ette ja taha, kiiruseid lihtsalt ei lukustata, kuni kergemini käival sillal laskakse "pöördesse ära minna".

Pane taha kehvemad rehvid või viska pagass tühjaks ja on mure murtud, kui sul hetkel mureks see, et esimesed saavad rohkem vedu ja käivad tühja.
Ega sellest pidamist imo juurde väga ei tule, juhitavus vast muutub tiba ülejuhitavamaks.

Kastil on jah raskem, kui pidev 4wd. Aga kui sul asfaltil 2wd'ga juba peab, siis ega see talle kergem pole - sama jõud.
Kui su 100kw läheb ainult esiratastesse, siis mõlemad poolteljed näevad 50kw, aga kui on pidev 4wd, siis näevad kõik 25kw ja elu on neil kergem, kuni tekib ees taga pidamise erinevus
Visko keskdiffrid lukustavad kiirused ja teevad võimalikuks jõudude erinevuse (hoides vaid sama kiirust). Näiteks kui tagumised asfaltil ja esimesed jääl või vastupidi, ning sild lukus, siis 100% jõudu läheb taha ja pooltelgi lendab. Aga 4wd masina teljed on sama kõvad kui sama mootoriga 2WD masinatel, siis ei tohiks midagi juhtuda.


Astrona, sa unustad, et mootori võimsus ei tähenda hetkel midagi. Kui keskdiffer lukus on, ning pööramisel on vaja ühte silda lohistada, siis jõud millest jutt käib on võrdne nende ratastega maha pandava jõuga.

Lihtsustatud näitena rwd + "kemppi" differ + slikid. Katki saad selle raja lõpus ümber pöörates, või kui lappama läheb, mitte kiirendades.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2011 22:52 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Hiljuti käis üks vitaara mees diffri laagreid küsimas. Jutustas ka loo kuidas unustas lukustatud neliveo maha võtta ja sai jaapanist uue korpuse tellida 10k eest. Soovitav ikka mingi LSD tüüpi asi tekitada kui pidevat tahta. Kuidas subarutel see asi ehitatud on?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 0:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Kas seal on ketastega visko? Äkki annab sinna ühe ketta juurde panna.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 2:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Fog kirjutas:
Astrona kirjutas:
....Näiteks kui tagumised asfaltil ja esimesed jääl või vastupidi, ning sild lukus, siis 100% jõudu läheb taha ja pooltelgi lendab.....
Astrona, sa unustad, et mootori võimsus ei tähenda hetkel midagi. Kui keskdiffer lukus on, ning pööramisel on vaja ühte silda lohistada, siis jõud millest jutt käib on võrdne nende ratastega maha pandava jõuga.

Lihtsustatud näitena rwd + "kemppi" differ + slikid. Katki saad selle raja lõpus ümber pöörates, või kui lappama läheb, mitte kiirendades.
jah, nii ta on. Jätsin enda tsitaadist alles selle osa, mis väidabki näitlikult, et jõud sõltub pidamisest, aga see on enivei ilmne. Aga jutt käib keskdiffrist. Kempi-keskdiffer lendaks ikka stardis kui esirattad tõusevad.

ahto10 kirjutas:
Kas seal on ketastega visko? Äkki annab sinna ühe ketta juurde panna.
Ei lugenud välja, mis autost jutt, aga Taket viitab Nissanile, ja tol on visko-kapsel "hooldevaba" ja imo ei käi see "eriti" lahti.
Ja mu valduses oleva Nissani kastiga on vastupidi - s.t. et 2WD peale võib vaid diagnostika ajaks lükata. Äärmisel juhul 100km vaikselt asfaltil koju sõitmiseks.


Antud juhul, saan aru, et esimesed käivad tühja. See viitab nagu ka sellele, et sul taga on juba lukuga differ, aga ees on avatud differ.
Arvan, et sul tagumised ikkagi lükkavad, ja võibolla isegi suurema jõuga kui natuke tühja käivad esimesed. Kui sa just kinni pole, või üle mõistuse gaasiga ei paaruta.
Tee vahelduseks 1 sõit avatud diffriga masinaga. Siis proovi LSD diffriga 2-rattaveolist, ning siis proovi uuesti oma autoga :) Äkki sul ikkagi 3 ratast veavad. Ega kõige lihtsam 4-vedu ongi 2 ratta vedu, 1 ees teine taga - seda ei saa päris 4 ratta veolisega võrrelda.
Ja kui peale muid proovisõite viga ikka ilmneb, siis pane ette paremad rehvid ja taha tiba kehvemad - pagass jällegi tühjaks, paaki ära kah täis tangi - siis peaks sul tagumised kah tühja tõmbama, aga ette peaks ikkagi vedu alles jääma. Keskluku puudumisel saad seni tagasihoidlku gaasipedaali käsitlemisega ise teda asendada. Võibolla on sul üldse vintsi vaja :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 3:13 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Hetkel siiski teemaalgataja soovib, et libedal teel startides või kurvis vms veaksid mõlemad sillad. Antud hetkel toimub tagaveo rakendumine alles siis kui esimesed rattad x määral läbi libsevad(nn liba-4wd ala CRV). Kasutajal on võimalus see süsteem likvideerida, aga tulemuseks on pidev esi ja tagasilla vahel lukustatud nelivedu. Iseenesest ei kujuta ristiastseva mootori puhul ette mingit lihtsat vahekasti või diffrit sinna tagakardaani vahele, et esi ja tagasilla vahel kiiruseerinevus võimalik oleks. Tõenäoliselt oleks parem mõte praegust süsteemi kangemaks modida või mõne teise 4wd auto kasti kasutada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 91 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11