Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 03.05.2024 18:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.01.2011 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Viimane kasutaja on reaalsusele kõige lähemal :) Astrona, tegu on nagu eespool mainitud siis Honda Civicuga mis kasutab tehasest jah kardaani vahel olevat visko sidurit sarnaselt nt CR-V-le ja muudele "liba nelivedustele" ehk tagasild rakendub siis, kui on tekkinud esisillas läbilibisemine teatud määral mis lukustab siis selle visko abil tagasilla nii nagu jumal juhatab. Teise kasti kasutamine ei usu, et on võimalik kuna jah mootor risti vahel ja kast niigi spetsiifiline sellel juba hetkel. Vaheadaptriga ei ole enam ruumi möllata seal. Subarul peaks olema kastis sees see keskdifer minuarust nagu ka Audidel ja muudel vidinatel kahjuks. Otsesõites poleks jah lugu kuna siis võiks vabalt selle visko kas kinni keevitada või minema visata aga pöörates igal rattal oma trajektor ja olenemata sellest et ees ja taga lahtised difrid siis esi ja tagasilla vahel ikkagi erinevused ja ei soovi raskel teel õppida miks sinna miskit vahele ikka vaja oleks :? Esialgu tundub ikkagi, et peab jätma nii nagu on sest ei leia ise kuskilt sellist asja nagu vaja oleks...

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Minu teada kaotab visco diffri "õli" oma omadused samamoodi nagu ka tavaline õli. Lihtsalt enam ei hakka kleepuma kuumenedes enam. Kuigi jah tootja võib väita, et on hooldusvaba ja kestab igavesti.
Tuttaval ka ei tahtnud viscoga neljaveoline (passat) toimida õieti, vahetad visco diffri vedelikud ära ja asi muutus.
Ma pole küll eriline 4X4 teadlane , aga nii palju kui mäletan 4X4 kogemustest siis oli keelatus suurema kiiruse sõita silla lukkudega aga polnud mingit keeldu, et ei võiks olla 4X4 sees. Kuna Esi- ja tagasild võivad ju omavahel olla jäigalt ühendatud ja keeramisel on neil jah erinevad raadiused jne. aga selle kõik peab ära lahendama silla differ mis laseb igal rattal pöörelda niipalju kui vaja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 13:28 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Õli on igavene, tema määrdeomadused mitte.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 14:43 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Kui tegemist on lülitatava neliveoga, millel keskel differ puudub, siis on 99% autotootjatest ka kasutusjuhendis maininud, et see on ainult libedal pinnasel kasutamiseks. Mõni on ka mingi kiiruspiirangu lisanud. Praktikas saab maasturiga lukus 4wd-ga asfaldil sõita, aga manööverdamine kannatab. Kipub rattaid lohistama ja pooma, rehvid kuluvad kiiremini ja lõpuks mõjub ka ülekandeosadele. Civic läheb tõenäoliselt kiiresti katki ja igapäevaseks liiklemiseks ei ole see poomine lahjema mootoriga nagunii eriti meeldiv.
Viskodel on ikka mingi eluiga antud ja varem või hiljem vajab vahetust. "Eluaegsed" õlid on vist igas foorumis läbi arutatud teema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
juss kirjutas:
Minu teada kaotab visco diffri "õli" oma omadused samamoodi nagu ka tavaline õli.
Eks iga õli kaotab. Olen lugenud, et visko-diffris võiks isegi tihemini vahetada, kuna lisaks hammakatele on ka veel 1 lisa-vidin "visko-plokk", mida ei raatsi vana õliga lõhkuda. Aga see jutt käib ikkagi diffris õli vahetamisest, mitte selle visko-ploki sees silikoni vms aine vahetamisest. Ja minu teada ametlikult seda remontida ei saa.

Kui sel civicul on visco sidur, siis see on vähe teine asi kui visco-differ. Visko-keskdiffer veab ikkagi sateliit-hammakatega mõlemat poolt. Kui on lihtsalt nagu visko-ventika sidur vahel, siis see tõesti käib lõdvalt kuni auto lõpuks kinni jääb. Kuna visko-aine paisub temperatuuri tõusuga, siis talvel on ta sul üldse 2wd :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2011 23:26 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mul oli mingi aeg tagasi alfa 33 4x4,sellel lahendus oli visco tagumise kardaani keskel ning asfaldil startis oma 100kw ja 950kg tühimassiga küll nelikveolisena mitte esiveolisena.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2011 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Viskosiduris jah paisub mingi aine aga talvel ta vaevalt 2wd on kuna välistemperatuur ei avalda küll sinna miskit mõju vaid kuumenemine tekkib tänu hõõrdumisele seespool ketaste vahel... Vaevalt et kõik toyota, mazda, mitsubishi, volvo ja honda ning teistegi libavedused dziibid talvel 2wd on :lol: Mõtlesin lihtsalt kas oleks võimalik tekitada kontrollitumat veoskeemi omale aga ilmselt olemasoleva süsteemiga ei mängi välja kahjuks. Tänud abistajatele ja kaasamõtlejatele igatahes :)

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2011 13:29 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Mida Siim konkreetsemalt mõtles?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2011 17:29 
Eemal

Liitunud: 06.01.2010 16:27
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Land Rover Range Rover - pidev 4 ja vahekast on käigukastist eraldi.
Kaalub ca 70kg ja civicul installeerides peaks ilmselt kasti salongi paigutama või kardaani-tunneli 2x suuremaks tegema :badgrin: Aga selle eest kannatab igat-pidi civicu võimsus- ja koormuspiirid välja

_________________
rats


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2011 17:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ahto42 kirjutas:
Mida Siim konkreetsemalt mõtles?


Mina sain sealt 2 tera mida nokkida.
A) on auto millel on visco kardaani vahel ja seega muudel autodel ehk kasutatav
B) korras visco peab juba kohalt startides korralikult ka "abisilda" vedama.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2011 19:07 
Eemal

Liitunud: 12.01.2008 20:25
Postitusi: 65
Asukoht: Tartu
Korras visko peab jah juba ilma läbilibisemiseta vedama. Libisemine lihtsalt jäigastab seda rohkem. Kui on lahti võetav saab ketaste vahelist distantsi vähendada ja uue geeliga täita ja ongi teisele sillale jõudev jõud suurem. Aga kas audi torsenist ei kannata midagi ehitada? Käib see ju kastist eraldi välja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2011 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Pilt
100C

nii, et kuumapuhurid peale :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
http://www.awdwiki.com/viscous.html


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.01.2011 9:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Nival on ju väga pisike vahekast ja lukustatava keskdiffriga.Täpset kaalu ei mäleta aga pakun,et u 30 kg.Mul vedeleb üks kuskil riiuli all.
Kuskil eespool oli juttu opeli vahekasti neetimisest.Needitakse kokku ikka lülitussiduri kettad.Visco jääb ilusti vahele toimetama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.01.2011 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
No põhimõtteliselt olen aru saanud, et olemasolevate komponentidega ei ole mu mõte teostatav ja teistega ei ole ruumi enam :? Vahekastiga vaja ju esiratastesse tagasi viia kuidagi üks ots seega see ka ei mätsi eriti kuidagi ehk siis minu poolest jääb hetkel nii... Pakuti välja evo kasti liitmist kuna seal keskdifer sees ja mootor risti aga kardan, et isegi see ei mahu mu piiratud mootoriruumi enam ära koos vaheplaatide ja asjadega vist + hind :cry:

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 113 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11