jeff01 kirjutas:
Astrona kirjutas:
palju sul muidu seni võistluse ajal aega üle jääb?
Oleksid jõudnud veel jää/vee vahetamisega tegeleda?
Arvan et rajaääres kraani avamine ja kaanest jää lisamine ei võta üle paari minuti. Õnneks on meie võistlustel nii, et kõik klassid 1. ring, siis kõik teine ring jne ja kahe sõidu vahe on piisavalt pikk, et pool võistlust raja ääres teistele kaasa elades veeta.
Mul puudub sellega igasugune kokkupuude ja see, et peale ühte sõitu peab jää ära vahetama on mu jaoks tegelikult uudis kuid mitte suur kaotus.....jää ei maksa ju pmt midagi. Isegi vähem kui CO2ga cooleri jahutamine
Mõtlesin, et kui seal isegi vesi ja selles jääkuubikud sees on asjast rohkem kasu kui välisest coolerist
No üldse oli palav see aasta. Täheldasin isegi seda, et kui hoian masina jahedana, jätan burnouti vahele, on tulemus parem, ja mitte vähe, kuna selliste tempide juures pole see asi paika seadistatud.
Lahendasin asja nii, et panin coolerile kah vendi peale, ehk stardis on kõik välistemperatuuriga.
Mina isiklikult see aasta ei saanud võistluste ajal kordagi tribüünile. Kunagi pole ju nii palju aega, et saab auto nii korda ja kiireks kui tahaks - ideaalis võiks muidugi kõik enne tehtud olla, ja võistluse jooksul mitte uuesti remonti vajada, jajah.
Kui sa pead silmas vesi-coolerit jää-kastiga, siis see on pumbaga süsteem ja peale igat sooja välja ja külma sisse laskmist on vaja ka süsteem tuulutada, ja võiks ka kontrollida, et jääkoti kiletükke vms paska pole pumba ette läind jne... Kogu see süsteem maksab suhteliselt palju, eriti kui korralikult teha. Ja kaalub too kah rohkem kui täislaks-kergendusega autot veel 10000eek eest kergendada jõuaks.
Kogu süsteem tarbib jääd ja vajab hooldust, võimaldab uusi rikkeid jne... FMIC on selles mõttes konkurentsitult hooldevaba. Sul FMIC muidugi jääb motoorist kaugele jne, et tasub kaaluda küll ka alternatiive...
Ise kaalun vesicoolerisüsteemi vaid tavacooleri lisana, ilma jääta, ilma paagita, ainult radikaga, kuna suurem FM ette ei mahu, väike radikas aga küll, siis lisajahutusest võib kasu olla (uue paksema (10-15cm) FMIC tegemine kah maksab), 1m voolikuid 2L vett (~5kg vs täis ice-süsteemi 20kg vastu) 200mL/s 10sek peaks vesi ühe ringi tegema. Seal on sigaoluline, et pump on piisavalt tugev. suvaline 1500eekune boschi-pump ei pruugi piisav olla, et cooleri sisendi väljundi vahel juba tempide tuntavat tõusmist ei tekiks, ja auto läheb sõnaotseses mõttes vett vedama.