[quote="Astrona"][. Ehk siis ainus mis oma lolluse tõttu seisab sai läbi janno ostetud põhimõtteliselt sinult kah mitte sõitvana. Arvestades, et 1 neist ongi ostetud doonorina, siis ~75% masinatest liigub. 635Driveril liiguvad 50% masinates, ja nendest see liikuv on ka mölkis
Saan aru, et sulle meeldib TurboTalk, aga sellise OT möla võid endale jätta (EDIT: pehmendasin).
EGT'd paarkorda mõõtsin ja isegi 2:1 (loe 1.8bar vs 3.6bar) juures ei läind egt üle lubatu.[/size]
Mnjah, minagi ostsin Jannolt selle halli sx-i just vedrustuse ja pidurite, kaalu, difri, shifteri, siduri, turbo jne asjade pärast.
Kuna auto oli ühes Trt garaazis lahti võetud, siis lasin uued Wiseco kolvid sisse panna ja oli muid töid ka veel vaja teha. Peale seda keerasime koos Zoomiga auto käima ja rõhu maha mõnevõrra ning süüdet sai ka hilisemaks keeratud ja bensurõhku peale keeratud. Minu käes sissesõites kestis ilusti ja polnud probleeme, uuesti boosti tõstes polnud ka mitte mingit probleemi Toyo-dega lõbusalt sõita maanteel, linnas jne kohtades.
Sügisel kehvade ilmade tõttu jäi auto hoovi seisma, kuna oli täis "Eesti ilm". Aamannis tahtsin teha uue cooleri torustiku,väljalaske- ja sisselaskekolde, jne asjade töid ning Garreti-i turbo ostsin ka suurema. Kuna seal hoovis seisis Laki Tuningu ehitatud BMW 635csi turbokas ja sellel oli väidetavalt kas tihendi rike või mõne muu väikeasja viga. Reaalsus oli hoopis karmim ja tuli kogu mootor uuesti ehitada ehk uued Wiseco kolvid (eritellimusel paksema põhjaga),saaled,plokk jne asjad, kuid see on hetkel juba teine teema.
Halli vanad jupid olid müüdud ning siis osteti auto ära poolikuna eelmise omaniku poolt.
Peale seda ei tea mina sellest mootorist midagi,kui siis aind seda,et sinu käes sulas see sisse.
Mis puutub mõlkis autosse siis on selleks Audi a4 1.9tdi 81 kw ning muud viled. Nimelt ei olnud lihtne üle talve 325IX kupeest ümber istuda Audisse ja sellega kohe kiirelt sõita(automaat kastiga) Subarutega võidu. Subaruga (2.0t 160 kw) võidusõit lõppes sellega, et mina olin kurvis ikkagi ees aga nii libe oli, et vedas varem otseks mida ei plaaninud üldse ja ei saanud enam korrigeerida õrna kontrasse, et võtta kurvi rohkem seest ning laksasin otse valli
. Subaru aga müdistas 15m eemal valli ja temal oli ikka päris kurvasti lugu. Mind tõmmati kiirelt X5ga välja ja laksasin edasi, kuid esiots käis posti ära ja seega tala kõver. Bmw X5 mehel oli kõvasti rammu, aga mõistus puudus ja tõmbas mu hangest risti välja ja muljus vasaku tagaukse. Parem tagauks aga ristiti sisse Sütiste teel, haigla risti piiretesse. Kaldus teega viskas kurvis pidurdades mingi tropi ees laksust risti ning rehvid, mis olid muidu head, aga asfaldil sügisega parim läbi sõidetud ei pidanud midagi.
Kui ma oleks selle tropi kätte saanud, kes pimedas ei tea kuskohast üle tee joostes pani mind järsult pidurdama 70 pealt libedaga kurvis.
Ma oleks talle räigelt lõuga andnud, kuna ta ju rikkus eeskirju ja tahtis põgeneda ning alles siis oleks Politsei kutsunud.
Ahv oli aga väle vend ja sai punuma enne kui ma autost üldse välja sain
ja hangest alla hüpata.
Ei hakanud üldse mõtlema enam autole uute tükkide ostmisest ja 7 detaili ülevärvimisest eraldi, kuna teadsin, et tuleb niikuinii kvaliteetselt kõik üle värvida Audi esinduses. Nüüd kus veermikus kõik puksid ja pidurid jne asjad uued pandud, kavatsen kevadel auto üle värvida esinduses ja enam ei häiri sind mööda sõites
.
Kui räägid mu teisest projektist, siis selle kapotialuse müüsin tükkidena maha ja ka mootorist läksid osad asjad eraldi laiali.
Asemele ostsin 2002a M3 mootori kastiga, Holseti turbo hx50/55 (By Lehtimaki), veeradika, siduri, Wastgatei, PPF Bovi, Alconi võidusõidu kettad koos 4 Brembo suportiga, millel sees Ferodo klotsid, hüdro kässari, Jaz paagi, kõik polu puksid jne asjad.
Mootorile tuli teha uus kolle "Twin entry" ja ka paigaldada wastgate õieti koos 4" downpipega. Lisaks pidi tegema radikatele uue kinnituse, mis seoks lansekaid ka natukenegi ja jääks radikaid hoidma ning käiks tervikult eest ära. Tegemises on sisselaske kolle (alumiiniumist) ning kohe järgi torustik. Pm käib ka samaaegselt mootori ehitus, mis algab ploki silindrite mõõtmisest ja võtab kaua aega, mitte ei ehitata seda viimasel öösel enne võistlust ning ei minda peale seda seadistamata ja lonkava mootoriga kiirendama boosti ulmelt peale keerates.
Imesi ikka ei juhtu!!!!
Kevadeks plaan mootor kokku ja stendi minek, kuid ei tea mida teha ajuga, kas jätta Hesteciga või tulla VKM häälestama, kuid siis tuleks ka uus aju paigaldada. Parema lahendusena näen VKM-is uut aju ja ka seadistus sealt poolt, siis ei pea ma enam muretsema, kuna nemad panid kokku mootori:) ja seadistasid selle. See ei ole mitte garantii, vaid teadmine, et tehakse korralikult ja võin vabalt ringi sõita 98 kütusega.
Üldiselt on sellest asutusest meil kõigil midagi õppida ja mitte ainult autode ehitamisest.
See mootor, mida sa tahad nüüd sx-ile panna, on kus kokku pandud ja üldse mida sa tahad sealt 98 kütusega saada.
Et Tanel sõidab 11.7 aja ja sina sõidad puuri lõhki 98 kütusega.
Mitte, e midagi halvasti tahaks sulle öelda,aga lõpeta see muude projektidega nussimine ja kui tahad sx st järgmine aasta midagi saada siis hakka seda ehitama juba, sest sul on seal palju palju teha veel selle autoga.
Sorry ,et enne lõõpimine nats paljuks läks aga see kuidas Eestis autosi ehitatakse ja müüakse on ikka ulme kuubis.
Ei tasu Mihkliga vaielda ja võidu arvutada igalpool.Tema autod kestavad ehk on siis ka mõistlikult ehitatud kui kestavad.