Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 1:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.11.2010 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Jah Mihkel vaata Astrona autoparki. :-D Ära seleta!! :-D Kõigest 10 autot ja ükski ei sõida peale Usa vabalthingavate 10-8=2 sõitvat autot). Mäletan, et oli kaks turbokat ka seal, ahjaa 200sx olid.
Esimesel(Hall sx) sulasid kolvid sisse ja teisel(Punane sx) kukkus klapipesa sisse ja lõhkus kogu mootori aga noh eks seal oli seda TIP i ja TÄP i mõlemat :-D :-D :-D .Klapipesa lausa pidi sealt ära tulema kui ta lõhki paisus.
Boosti all oli seda kraadikest ikka 1000 kandis või juhtus,et rohkemgi kuna boost kõikus kuida ise tahtis. Vahest käis isegi 2.5Bar ära kuigi ise tahtsime 1.8bar max .
Sa ei tea midagi sa aind sõidad turbokatega:) :-D .
:help :help :help :help :help :help :help :help :help :help :help :help :help :help


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.11.2010 17:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Muidugi see kuidas selle punase mootor kokku oli pandud (Eelmine omanik) on omaette muinasjutt. 4st kolvist oli ainult ühel rõngad õigetpidi peal ja seal juhtus ka nii,et kooriv rõngas oli ülesse pandud ja noh surve oma siis alla. Ma üldse vähe usun,et seda mootorit keegi mõõtis enne kui kokku pandi vaid visati suvaline wiseco kolb sisse standart mõõdu järgi. Silindri surveastmed kõikusid nii kuis jube.See mootor pidigi leemendama õlist kui tal enamus pauku karteris oli ja hea,et säde järgi ei läinud koos hapnikuga :-D :-D .
Saaledest ma ei räägi midagi sest seal pole midagi rääkida kuna neid saalesi lihtsalt polnud enam. Üldiselt on selle auto elektriskeem ka selline kapoti all,et tuleks rehaga(raudrehaga) välja kookida koos ajuga. Kõiksugused andrurit tuleks üle kontrollida ja need hästi kerged Hiina mänguasjad tuleks visata hästi kaugele las teevad seal mis ise tahavad.
Üldiselt oleks vägev mõõta palju sinna coolerisse kinni jääb 2,5bar peale trukiga aind,et kus sa enam mõõdad :bb . Astrona teooria järgi võib selle muidugi arvutada :-D
Sorry Mihkel,et ma su teemat risustasin nats Sirje teemal.
Head päeva!!!!


Viimati muutis 635Driver, 22.11.2010 1:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2010 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
635skrewyourassDriver....poolt muidugi kerge alatu laim... Jah päris mitu autot pargis, millest üks läks varajases turbopraktika staadiumis sulama. Peale seda võtsin tolle tõsiselt ette, aga lihtsam oli uus - punane - osta... Punasel kukkus klapipesa sisse, seda võib kõigil juhtuda, ja see oli nii suure turbiiniga, et TIP oli arvatavasti vaakumis, ja ei puutu kah teemasse. N13'el tõstsin mootor maha vaid 4wd süsteemi peale aretamise ajaks - lihtsalt võtab aega (kui kiiret pole).
Fiat, van, trans am, ax, kadett, B13 liiguvad omal jõul. Ehk siis ainus mis oma lolluse tõttu seisab sai läbi janno ostetud põhimõtteliselt sinult kah mitte sõitvana. Arvestades, et 1 neist ongi ostetud doonorina, siis ~75% masinatest liigub. 635Driveril liiguvad 50% masinates, ja nendest see liikuv on ka mölkis :lol: Saan aru, et sulle meeldib TurboTalk, aga sellise OT möla võid endale jätta (EDIT: pehmendasin).
EGT'd paarkorda mõõtsin ja isegi 2:1 (loe 1.8bar vs 3.6bar) juures ei läind egt üle lubatu.


Mihkel kirjutas:
Teooria ei käi tihti praktikaga 100% kokku.
....Ehk siis kogu see jama on üks suur kompromiss..
Teooriaga on vist nii, et see, mis praktikaga kokku ei käi, pole piisavalt täpne teooria :)
No just, suur kompromiss.
Ja hetkel on sel kombol sul varu... Ses mõttes, et kui 2bar peale keeraksid võiks öelda, et optimaalse suurusega turbo :) ja vaevalt et tip siiski üle 1.5:1 läheks (loe 3bar vs 2bar) ...
1 põhjus, miks sul TIP lõpus ära ei tõuse on ka selles kinni, et mootor ei hinga...
Aga kuna sul mootori sisu seda ei kannata, ja ka muudel põhjustel, sa peale ei keera, ja rohkem pöördeid pole mõtet kasutada, siis väiksema turbiiniga saaksid parema spooli ja see lõpp ei kukuks rohkem ära kui ta seda praegu teeb. Mulle tundub, et see pole mitte turbiini limiit, mis sul võimsust piirab, vaid mootori kui õhupumba limiit (kuigi turbiini limiit joonistab sarnase graafiku).
Mul 2:1 TIP 2876'ega tuli suht sama spooliga, nii et <4500 oli 1.6bar, ja 6000 nagu su graafiku lõpp oli TIP veel 1:1... isegi 6500 oli alles ~1.1:1 Lihtsalt käiguvahetus oli alles ~7800 peal. Ja väiksema boostiga oli tip isegi piirajas seiff. 4bar tip lõi praktiliselt igakord ka tihendid ära, lõpuks käis jõud ka üle vana hiina kollektori, kuna toda oli t25 peale ümberehitades suht pohhuilt keevitatud.
Muidugi soovitan sul kõik nii jätta, kuna otstarve ja ilmad on sellised, ja praktikas on ka juba selle spooliga sul roolimist küllaga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2010 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Jätkub 16nov turboclub sünnipäevaga. :-D :bb :help :kill


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2010 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
[quote="Astrona"][. Ehk siis ainus mis oma lolluse tõttu seisab sai läbi janno ostetud põhimõtteliselt sinult kah mitte sõitvana. Arvestades, et 1 neist ongi ostetud doonorina, siis ~75% masinatest liigub. 635Driveril liiguvad 50% masinates, ja nendest see liikuv on ka mölkis :lol: Saan aru, et sulle meeldib TurboTalk, aga sellise OT möla võid endale jätta (EDIT: pehmendasin).
EGT'd paarkorda mõõtsin ja isegi 2:1 (loe 1.8bar vs 3.6bar) juures ei läind egt üle lubatu.[/size]

Mnjah, minagi ostsin Jannolt selle halli sx-i just vedrustuse ja pidurite, kaalu, difri, shifteri, siduri, turbo jne asjade pärast.
Kuna auto oli ühes Trt garaazis lahti võetud, siis lasin uued Wiseco kolvid sisse panna ja oli muid töid ka veel vaja teha. Peale seda keerasime koos Zoomiga auto käima ja rõhu maha mõnevõrra ning süüdet sai ka hilisemaks keeratud ja bensurõhku peale keeratud. Minu käes sissesõites kestis ilusti ja polnud probleeme, uuesti boosti tõstes polnud ka mitte mingit probleemi Toyo-dega lõbusalt sõita maanteel, linnas jne kohtades.
Sügisel kehvade ilmade tõttu jäi auto hoovi seisma, kuna oli täis "Eesti ilm". Aamannis tahtsin teha uue cooleri torustiku,väljalaske- ja sisselaskekolde, jne asjade töid ning Garreti-i turbo ostsin ka suurema. Kuna seal hoovis seisis Laki Tuningu ehitatud BMW 635csi turbokas ja sellel oli väidetavalt kas tihendi rike või mõne muu väikeasja viga. Reaalsus oli hoopis karmim ja tuli kogu mootor uuesti ehitada ehk uued Wiseco kolvid (eritellimusel paksema põhjaga),saaled,plokk jne asjad, kuid see on hetkel juba teine teema.
Halli vanad jupid olid müüdud ning siis osteti auto ära poolikuna eelmise omaniku poolt.
Peale seda ei tea mina sellest mootorist midagi,kui siis aind seda,et sinu käes sulas see sisse.

Mis puutub mõlkis autosse siis on selleks Audi a4 1.9tdi 81 kw ning muud viled. Nimelt ei olnud lihtne üle talve 325IX kupeest ümber istuda Audisse ja sellega kohe kiirelt sõita(automaat kastiga) Subarutega võidu. Subaruga (2.0t 160 kw) võidusõit lõppes sellega, et mina olin kurvis ikkagi ees aga nii libe oli, et vedas varem otseks mida ei plaaninud üldse ja ei saanud enam korrigeerida õrna kontrasse, et võtta kurvi rohkem seest ning laksasin otse valli :-D. Subaru aga müdistas 15m eemal valli ja temal oli ikka päris kurvasti lugu. Mind tõmmati kiirelt X5ga välja ja laksasin edasi, kuid esiots käis posti ära ja seega tala kõver. Bmw X5 mehel oli kõvasti rammu, aga mõistus puudus ja tõmbas mu hangest risti välja ja muljus vasaku tagaukse. Parem tagauks aga ristiti sisse Sütiste teel, haigla risti piiretesse. Kaldus teega viskas kurvis pidurdades mingi tropi ees laksust risti ning rehvid, mis olid muidu head, aga asfaldil sügisega parim läbi sõidetud ei pidanud midagi.
Kui ma oleks selle tropi kätte saanud, kes pimedas ei tea kuskohast üle tee joostes pani mind järsult pidurdama 70 pealt libedaga kurvis.
Ma oleks talle räigelt lõuga andnud, kuna ta ju rikkus eeskirju ja tahtis põgeneda ning alles siis oleks Politsei kutsunud.
Ahv oli aga väle vend ja sai punuma enne kui ma autost üldse välja sain :-D ja hangest alla hüpata.
Ei hakanud üldse mõtlema enam autole uute tükkide ostmisest ja 7 detaili ülevärvimisest eraldi, kuna teadsin, et tuleb niikuinii kvaliteetselt kõik üle värvida Audi esinduses. Nüüd kus veermikus kõik puksid ja pidurid jne asjad uued pandud, kavatsen kevadel auto üle värvida esinduses ja enam ei häiri sind mööda sõites :-D :-D :-D .

Kui räägid mu teisest projektist, siis selle kapotialuse müüsin tükkidena maha ja ka mootorist läksid osad asjad eraldi laiali.
Asemele ostsin 2002a M3 mootori kastiga, Holseti turbo hx50/55 (By Lehtimaki), veeradika, siduri, Wastgatei, PPF Bovi, Alconi võidusõidu kettad koos 4 Brembo suportiga, millel sees Ferodo klotsid, hüdro kässari, Jaz paagi, kõik polu puksid jne asjad.
Mootorile tuli teha uus kolle "Twin entry" ja ka paigaldada wastgate õieti koos 4" downpipega. Lisaks pidi tegema radikatele uue kinnituse, mis seoks lansekaid ka natukenegi ja jääks radikaid hoidma ning käiks tervikult eest ära. Tegemises on sisselaske kolle (alumiiniumist) ning kohe järgi torustik. Pm käib ka samaaegselt mootori ehitus, mis algab ploki silindrite mõõtmisest ja võtab kaua aega, mitte ei ehitata seda viimasel öösel enne võistlust ning ei minda peale seda seadistamata ja lonkava mootoriga kiirendama boosti ulmelt peale keerates.
Imesi ikka ei juhtu!!!!
Kevadeks plaan mootor kokku ja stendi minek, kuid ei tea mida teha ajuga, kas jätta Hesteciga või tulla VKM häälestama, kuid siis tuleks ka uus aju paigaldada. Parema lahendusena näen VKM-is uut aju ja ka seadistus sealt poolt, siis ei pea ma enam muretsema, kuna nemad panid kokku mootori:) ja seadistasid selle. See ei ole mitte garantii, vaid teadmine, et tehakse korralikult ja võin vabalt ringi sõita 98 kütusega.
Üldiselt on sellest asutusest meil kõigil midagi õppida ja mitte ainult autode ehitamisest.
See mootor, mida sa tahad nüüd sx-ile panna, on kus kokku pandud ja üldse mida sa tahad sealt 98 kütusega saada.
Et Tanel sõidab 11.7 aja ja sina sõidad puuri lõhki 98 kütusega. :?:
Mitte, e midagi halvasti tahaks sulle öelda,aga lõpeta see muude projektidega nussimine ja kui tahad sx st järgmine aasta midagi saada siis hakka seda ehitama juba, sest sul on seal palju palju teha veel selle autoga.
Sorry ,et enne lõõpimine nats paljuks läks aga see kuidas Eestis autosi ehitatakse ja müüakse on ikka ulme kuubis.
Ei tasu Mihkliga vaielda ja võidu arvutada igalpool.Tema autod kestavad ehk on siis ka mõistlikult ehitatud kui kestavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: 635Driver versus Astrona :)
PostitusPostitatud: 22.11.2010 20:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Sa võid ju mu juttu ot mölaks pidada ja perse pista soovitada aga niimoodi nussides nagu tegid terve hooaeg jäädki sa edasi nussima.
Ma võiks sinuga väga pikalt vaielda ja arvutada igasugu asju võidu aga sellel pole mõtet,vahetpole siis kas arvutan valesti või õigesti.Kui jõuluvana kukub katuselt alla ja surma saab siis pole vahet mis oli ta raskus, kiirus,inerts,õhutakistus,kukkumise nurk, maapinna tihedus ja kraad jne jne asjad.Kindel on vaid see,et sai surma.Tagantjärgi saab seda surma aind teoreetiliselt arvutada aga praktikas on ta surnud.
Appi võiks küll tulla ehitama sxi sul aga sinna on sul raha vaja panna ja ega sa ei taha kuulata ka mis soovitatakse.
Ja äitäh VKM-s külma õlle pakkumise eest sünnipäeval :-D :-D .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2010 0:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tsiisas mis siin teemas toimub. :-D

Teeme nii, et annate üksteisele reedel :bb taga kenasti :axe ja sisustate meelelahutuslikult ka teiste õhtut. :lol:
Õhtu lõpetate viisakalt käsikäes :okse :okse

:car

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2010 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Rahu poisid rahu.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2010 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Tsiteeri:
...mitte ei ehitata seda viimasel öösel enne võistlust ning ei minda peale seda seadistamata ja lonkava mootoriga kiirendama boosti ulmelt peale keerates.
Kle, 635Driver, rahu! No reaalselt, minu autopark pole seotud Mihkli Rotika teemaga. Igaüks ise teab, miks tal on selline seis nagu on, ja las olla.
Lihtne on mitte võistlustel osaleda ja teisi kommenteerida. 12.0s tuli 1.5bari'ga (imo pole ulme boostikruttimine). Hooajaga 1.3s amps - peaab meeeldima. Siit edasi iga järmine -0,5sek maksab juba rohkem raha, pealegi iga üritus kah maksab (kui kõik kokku lüüa siis vast 10k ikka). Mida suurem plaanitav kulutus, seda rohkem on ka alternatiive, mida selle eest võiks soetada. Aga paraku, kõige tähtsam asi, motivatsioon, dragi vastu pole hetkel piisav, et selle nimel elada. Drag lõhub autosid - isegi proffide autosid. Palju lõdvem oleks teisi õpetada ja rohkesti õlut tarbida, nii üritustel, kui ka muul ajal, kui tegijad garaazis kükitavad :lol:
Tsiteeri:
See mootor, mida sa tahad nüüd sx-ile panna, on kus kokku pandud ja üldse mida sa tahad sealt 98 kütusega saada.... .............. ...aga niimoodi nussides nagu tegid terve hooaeg jäädki sa edasi nussima...
ah see sx? See moto pole veel paberilgi kokku pandud, kolvidki on otsustamata. Suur cooler, hea põlemiskamber, madal CR, vajadusel WI ja õige seade 98E'ega 10s'iga 200'ni läheb kalliks, aga 11.5s 200ni vast ikka, mis oleks tänavaautole täitsa ok. Kui hakkavad E85 müüma, siis võib ka üle 275hj/L võtta, võistluskütus ja piiritused on ikka võistlusautodele. Peale tulemuste on ka veel protsess - mõõduka nu$$i vastu pole mul midagi :)

Ei tea kas see Sirje ajab tigedaks või mis :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2010 15:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Pange ruttu lukku see teema!
Siis sünnipäeval jätkub juttu kauemaks ;)

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2010 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Mu turbiinivaliku tekst on küll siin OT :lol:


EDIT:
"Nii ei saa rallit sõita, jääme ikka sõpradeks edasi!"
:lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2010 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma ei viitsinud tõesti lause haaval kogu seda kama sorteerima hakata. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2010 3:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Tsiteeri:
Ma ei viitsinud tõesti lause haaval kogu seda kama sorteerima hakata.
Kama? Kõige pealt 635, siis Maik oma mudel auto intercooleriga, nüüd sina veel oma "kama"ga...
Meenus kohe 2 asja Mardi püksid ja pilt
Pilt
No ma ei tea, väike mõte käis peast läbi NA peale üle minna :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2010 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Keegi peab ju vahepeal natuke perspektiive paika taguma :p

ma isiklikult olen netis küll kõvasti vastu päid ja jalgu saanud :axe Elu läheb edasi :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2010 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Ahh, et mina olen siis teema autor kohe lausa :?: :-D :-D.
Lükake lund raisk :-D :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11