Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.05.2024 0:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.10.2010 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
taxu kirjutas:
Alumiiniumkeps paisub rohkem kui teras/malmvänt, seega kuumalt on too vahe veel väiksem.

Kepsud on ju üldjuhul ikka terasest, eriti antud mootori kontekstis.
Lihtsalt juhin tähelepanu, kui sul mõte ehk vääratas. Sisuline mõte jääb muidugi samaks.

Olen täheldanud, et H-profiil kepsudega tuleb see lõtk ka veidi suurem kui tehase kepsuga.
Huvitav kas see on kogemata nii juhtunud või siiski asja pärast ja meelega tehtud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2010 0:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Sry jah, kolvid küll alust, aga kepsud tõesti mitte.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2010 0:20 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
19mm ja 0,4mm paisumist milline metall seda teeb.Palju on kolvi ja silindri vahe kylmalt.Ja töötemperatuur.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2010 0:43 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Veel ka see,kui kepsu kylgedel oleks vaid 6likile,vahetub 6li saale ja vändakaela vahel vaid mootori seistes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2010 15:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Veuks kirjutas:
Veel ka see,kui kepsu kylgedel oleks vaid 6likile,vahetub 6li saale ja vändakaela vahel vaid mootori seistes.

No see kummagil küljel 0,2mm vahet pekski olema küllaldane, et õli sealt kaudu liikuma pääseb. Paisumise osas jah eksisin. Aga kui nüüd vahet oluliselt suurendada, siis pääseb ehk õli juba liiga vabalt välja ja õlirõhk saale all langeb? Või tahad öelda, et sellise seadega võiks muretult sõita?

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2010 19:26 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Jah see on ka ainuke asi mis probleeme v6ib tekitada.6lisurve v6ib langeda.Aga kui arvestada Mihkli öeldut et H-profiil kepsud on kitsamad kui originaalid.Miks seal peaks surve langema.
Ka enda autol kasutusel tugevad kepsud,kahjuks ei m66tnud laiust enne sisse panekut.Juhul kui ka need peaks olema kitsamad pole enda auto 6lisurves mingeid langusi.
Sellest kaks aastat möödas ja päris kindel pole aga sellegi poolest saale oli kitsam kui keps.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.10.2010 20:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kes tahab oma mootoris selliseid katseid läbi viia, siis minugi poolest. Lihtsalt ise sellist asja ei teeks. Mõtlen siis mootoris, mida praktilistel eesmärkidel kasutan.
Otsisin ka netist natuke ja väidetavalt üle 0,7mm külgkliirensitga on keps juba prügikastikaup.

Not Enough Connecting-Rod Side Clearance

This one can stop you cold. Connecting-rod side clearances don't get the attention they deserve. Remember, rod journals are the hottest spot in your engine short of exhaust valves, stems, and seats. Oil temperatures in this area can run upwards of 400-450 degrees F. This is why rod side clearances are critical to engine survival. They should be 0.015-0.025 inch. Rods become a throwaway at 0.028 inch side clearance. Oil is not only a lubricant, it is a coolant. Clearances that are too tight limit oil flow off the bearings, which limits cooling.


Seda vända ja kepsu vahelist pilu kasutatakse ka veel kolvi ja silindri (!) õlitamiseks, kuna sealt pritsib õli korralikult välja. Kui pilu liiga lai, siis enam ei pritsi vaid valgub.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2010 20:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
taxu kirjutas:
Kes tahab oma mootoris selliseid katseid läbi viia, siis minugi poolest. Lihtsalt ise sellist asja ei teeks. Mõtlen siis mootoris, mida praktilistel eesmärkidel kasutan.
Otsisin ka netist natuke ja väidetavalt üle 0,7mm külgkliirensitga on keps juba prügikastikaup.
Mõõtsin just CA'l SPM kepsuvahed <0.7mm (0.7mm leht läks jõuga vahele)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2010 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2004 3:18
Postitusi: 145
Siinmail liigub üks 944T, kus kasutatakse PO kepsu. Kepsude paksus kolvi sõrme juurest sama mis originaal kepsul, al osa aga kitsam kui orginaalis. Kui kellegil huvi võin hiljem kepsu mõõdud ja tolerantsid öelda, peast ei mäleta. 16000km muretult läbitud. Mootorit lahtates ei olnud mingit märki, et midagi valesti oleks.

_________________
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 119 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11