Üks asi on, et kas mootor töötab, teine, et kuidas ta töötab. Kas sellise hübriidi keegi ka pärast mõningast kilometraaši lahti võtnud on, et uurida, mis sees toimub?
Ma küsiks niipidi, et miks peaks tahtma see keps just vändakaela keskel püsida? Kui ülevalt ikka jõuga peale surutakse, siis tahab ta ju enda kuskile vastu toetada, ja miks ei peaks ta seda vastu vändakaela külge tegema? Siit me jõuame sinna, et see 1mm kallet vertikaali suhtes on kepsu pikkust arvestades piisavalt väike, et mootori töötamist see muidugi ei häiri. Aga mis juhtub, on see, et kasvab hõõrdejõud kolvi vastaspoolsele seinale. Kolb hakkab ebaühtlaselt kuluma, ja seda sealt, kust see mõeldud pole. Samuti hakkab ju kiiresti kuluma kepsu kaela serv sealt kus ta vastu vänta toetab, kuna vastav jõud kasvas tohutult, võrreldes sellega, mis ta kepsu vertikaalse asetuse puhul olla võis. Ka saab saale ju ebaühtlase koormuse ja hakkab nurgast kuluma.
Ehk et muidugi, selline mootor töötab, iseasi kui kaua.
onesuspect kirjutas:
Et siis küsimus mis võib juhtuda kui panna kitsamad kepsud sisse?
Kuna küsimuse püstitus oligi algselt, et "Mis võib juhtuda?", siis siin peaks olema vastus- nurgast kulunud saaled, kulunud kepsukaela küljed, kulunud kolviküljed. Ise proovind pole, aga ei näe ka põhjust, miks peaks keps end keset vändakaela hoidma. Ja kui ta seda ei tee, siis kõik need tagajärjed sünnivad.
Veuks kirjutas:
See ainult minu arvamus.Aga kui ei juhtu selle 0,4mm vahega midagi ei juhtu ka kummagil pool 1mm vahega midagi.Vastu käiia ta ju ei tohigi ja kui ta loksuks seal ka selle 0,4mm vahega peaks vanad saaled seest kumerad olema.
See 0,4mm on ju külmalt. Alumiiniumkeps paisub rohkem kui teras/malmvänt, seega kuumalt on too vahe veel väiksem. Rohkem nagu õlikliirens juba. Saale alla pressitav õli tulebki ju sealt kõrvalt välja ja moodustab ka sinna õlipadja. Ka saale ja vändakaela vahel sul ju lõtk, see ei tähenda, et seda niisama suurendada tohib.