pr8 kirjutas:
Kui BS3 on sponsor, siis on see muidugi parim!
Ja tavaliselt ameeriklaste arvamusi ei tasu liiga tõsiselt võtta, lihtsalt ühekordse kogemuse põhjal kiidavad taevani või kiruvad maapõhja. Asja jagavaid on ikka väga vähe.
Minu jaoks on argument see, et Jyrki valis Autronic SM4.
Mis turboautodesse puutub, siis nagu ikka, kui hakkavad "liiga kiireks" muutuma, võib oodata reeglimuudatusi.
Täpselt nii. Titan näiteks kasutab G-Force transmissiooni ning kui neilt küsida siis kiidavad, GF on ju sponsor. Ma millegipärast arvan et nad ise sooviksid midagi muud.
Ameerika on tõesti imedemaa. Kui maailmameistrilt küsida tehnilist küsimust on vastus - the BEST, järgmine küsimus - jälle the BEST. Siis taipad, ta tegelikult ta ei teagi. USAst ostetud ja dynopaberitega race prostock mootor näitab millegipärast täpselt identses mootoridynos rootsis 10% vähem jõudu. Juppe peabki iga sõit vahetama, sest tegemist ju race juppidega jne jne.
Sm4, ilmselt Jyrki süvenes asjasse kui valiku tegi.
Ise arvasin kohe sama, varsti hakatakse kontorist killima turbosid.
PS! Good choice Veljo. Hmm, BS3 tundus mulle vähemalt paberil päris hea, real experience kahjuks puudub. Usun et dragis on sul hetkel Sm4 parim valik, kuna täis support kohapeal tagatud. Samuti õigetes kätes annab see väga suure paindlikuse ning aitab igas olukorras kogu auto optimaalsemaks muutmisel.