Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 15:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.09.2010 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
1) ca18det mootori upitamisel stage 3.le näitab kataloog (444cc injectors from a GTiR (SR20DET engine) or Skyline (RB26DETT engine)pihusteid.hetkel on ost/müük listis pakkuda sellised(Bosch-i pihustid 0280156012 412cc/3bar 5tk 2000.-).Kas need konkreetsed sobivad ? 2)sama teema siis õhulugejaga.peab olema(300ZX Z32 MAF - A36-000 N62 (80mm) Orange 22680-30P00).kas sobib ka (RB20DET MAF - A36-000 N60 Blue 22680-16V00)?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 23:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Bosch on kõrge oomised niisanitel gtir ja rb dett on madala oomised ja sama cc-ga.
kui võtta 444cc pihustid siis nende suutlikus on kusil 320-340 jõudu @3bar 85% duty
õhukoguse lugeja peaks lõppema kuskil 270 jõudu( stock) gtir-i oma.
Kõik oleneb mida tahetakse saavutada n62 on parem kui n70 suutlikuse poolest!
Parandage kui eksin, mälu võib petta!!!

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2010 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
CA18DET mootoril on küll madala takistusega pihustid, kuid neil on originaalis takistid vahel ning aju juhib neid kui kõrge takistusega pihusteid. Ühesõnaga, kõigi eelduste kohaselt peaks saama väga edukalt ka kõrgeoomiseid pihusteid kasutada, kui takistid vahelt ära võtta.
412cc@3bar pihustitest saab 444cc-ga samaväärse tulemuse ilmselt tekitada veidi suurema kütuserõhuga.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2010 18:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
et kütuse survet suurendada oleks vaja sis FPR-i.neid ka ju erinevaid.lugesin siin erinevaid teemasid.mingid 1:1 le ja rising FPRid.milline sobib siis ca18det ile.seadistamisest oli ka ühes teemas hull vaidlus tekkinud nii et aru ei saanudki kuidas õigem oleks.ma suht võhik sellistel teemadel kuid huviga õpin turbokatega seonduvat.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2010 20:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Mina isiklikult ei tõstaks kütuse rõhku üle 3bari kui sa just pole kütuse voolikuid vahetanud vahepeal(mingi hetk lõhkevad), pane parem korralik pump ja korralik toide. Mis eesmärk autol on?

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2010 16:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
kütuse pumbaks on hetkel walbro 255 LPH.torustik on kõik originaalis.auto on mul lihtsalt hobi.(hea garaazi all midagi nokitseda).otseselt mingeid suuri plaane ei olegi autoga aga nagu teate et alati tahaks powerit tõsta.talv tulekul ja varsti jääb nissan puhkama ja mõtlesin et teeks veel midagi paremaks.kas ja kui palju see fpr üldse juurde annab.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 101 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11