Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.05.2024 12:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.10.2010 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Siis ei tea sa millest ma räägin, räägin sellest lätlaste corradost, mis otsekastiga ~60-80m wheelspini näitas raadil.....kahjuks vaid 1 korra. Kustumatu mulje.
No paraku oli sel hooajal nii palju tegemist, et see jäi kah nägemata.
Dragi mõistes on selline asi ju täielik FAIL. Oleks see wheelspin viimased 100m olnud :evil: , siis võiks öelda, et potentsiaali on :) Nii juhtub, kui arvutused lõpevad hj/t juures, nagu mul 18E mootori ja 725kg kadettiga (pidamist ei tulnudki ja 1. käigu kiirendus muutus võrdseks 2. käigu omaga - kuna massi vähem siis kiirendus jäi ikkagi sama mis 1100kg masina peal sama mootor :lol:)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 11:22 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Vb üldse 4wd peale teha. Kunagi oli Primera P10 egt 4x4 müügis 18k.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
jeff01 kirjutas:
Dragi mõistes on selline asi ju täielik FAIL. Oleks see wheelspin viimased 100m olnud :evil: , siis võiks öelda, et potentsiaali on :) Nii juhtub, kui arvutused lõpevad hj/t juures, nagu mul 18E mootori ja 725kg kadettiga (pidamist ei tulnudki ja 1. käigu kiirendus muutus võrdseks 2. käigu omaga - kuna massi vähem siis kiirendus jäi ikkagi sama mis 1100kg masina peal sama mootor :lol:)


Sa ei tea, millest sa räägid. See auto tegi seda 4wd-ga ja Hoosieri slikkidega.
Üks väike videokokkuvõte autost siin: http://www.youtube.com/watch?v=5-OlgA3-78A

Siin üks sõiduvideo ka: ET 9,15 s: http://www.youtube.com/watch?v=OFJD9Plf ... re=related

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 13:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Sa ei tea, millest sa räägid. See auto tegi seda 4wd-ga ja Hoosieri slikkidega.
Üks väike videokokkuvõte autost siin: http://www.youtube.com/watch?v=5-OlgA3-78A
Tänx lingi eest. Tõesti pole sellest midagi kuulnud - müts maha $$$.
jeff, eiii sinnani on veel vaja enne palju õppida :) putitamine ikka mu DIY hobi, ja ma ei taha seda XXX Motorsportsile ära kinkida ja neile siis peale kah maksta. Eesmärk pole võimalikult kiire autoga sõitmine - see on heal juhul tagajärg. Pigem ise ja 11sek kui lased teha ja 10sek.
Pole veel ära otsustanud, mis tuleb - venitan otsustamise-aega garaazi koristamise, sinna riiulite tekitamise jms'ga :), aga mõttes on ikka 2 mootoriga säästuprojekt :) natuke võib peale maksta (voolikud torud poldid mutrid seibid klambrid, kaanetööd jms), et olemasolevad jupid kasutusse saaks. Hetkel pole väljast-"street-legal"iks jätmisele kah kriipsu peale tõmmanud. Kes teab, mis ajaks valmima hakkab, juba üksi tehniliste nõuete täitmisega saab töökõrvalt vahest garaazis käies terve aasta mõnusalt nokitseda...

ahto42 kirjutas:
Vb üldse 4wd peale teha. Kunagi oli Primera P10 egt 4x4 müügis 18k.

Mina ei tea et primerale CA mootorit oleks pandud. Peale selle on ka Sunny ja Bluebird tehtud 4wd, aga neil kas on siis SR või CA aga atm-kastiga. SR mootori ostmine ei tule kõne alla.
Pealegi 4wd esimootoriga tundub vähem huvipakkuv kui RWD tagamootoriga, rääkimata muust.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 15:50 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Primera on sr20de 110kw ja manuaaliga, Sunny on 1.6 4wd ja manuaal.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ahto42 kirjutas:
Primera on sr20de 110kw ja manuaaliga, Sunny on 1.6 4wd ja manuaal.

GTIR Sunny SR20DET'iga 4wd
http://nscw.kolhoos.ee/gtir

1 uit-mõte, panna 2 mootori peale 1 GT35R turbo, mis paikneks taga, aga spoolida aitaks ka esimootor, mis tarbiks ka ise boosti :lol:, teeb asja veel lihtsamaks ja odavamaks ning huvitavamaks ning omapärasemaks :) ja 3.9L hästihingavat mootorit peaks selle ka kiirelt käima tõmbama. Pealegi peaks ta isegi 1bar'iga kuni 650hj suutma toita. WG'ide ja kerge turbo-overspeed abiga ning hea effektiivsusega 1.5bar 750+hj, ja noh sealt maalt on ammu juba muud probleemid.
Kas turbot huvitab selline asi, et kui 1. mootor otsas on aeglasem differ ja käib 10% aeglasemalt? Mul muud nagu ei tule ette, kui see, et vahe peal võivad 4+4 pulssi jõuda turboni korraga, ja vahepeal vaheldumisi, ehk siis tekivad mingid resonants-kiirema-spooli-hetked.
Uutsorti tehniline probleem oleks siis esimootori boosti piiramine. 1. mõte on hiljem või vähem avanev segu siiber panna, mis tekitaks SL-kollektoris väiksema rõhu kui tagumootori omas.
Eriti hea on see, et siis jääb mul SX'ile kah 1 turbo :lol:, muidu jääks too puhta vaakumisse :) Antud projekt ei olegi mitte 1 vaid pigem 2 autot, kusjuures sx võiks kah ikkagi 12seki autoks jääda - ja juppe juurde ei osta, sx peab leppima stock põhjaga jne

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2010 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Kui stock GTi-R`il "6gesti" startida siis saab sajani umbes 4 seci

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2010 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui asi ikkagi nii suurelt ette võtta, miks Sa siis plekiga jändad üldse.. Kas poleks mõistlikum kogu kupatus minimaalsuurusega toruraamile teha ning klaasplastist bodykit-iga väheke kuju anda, a la Estfield?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2010 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Astrona kirjutas:
ahto42 kirjutas:
Primera on sr20de 110kw ja manuaaliga, Sunny on 1.6 4wd ja manuaal.

GTIR Sunny SR20DET'iga 4wd
http://nscw.kolhoos.ee/gtir

1 uit-mõte, panna 2 mootori peale 1 GT35R turbo, mis paikneks taga, aga spoolida aitaks ka esimootor, mis tarbiks ka ise boosti :lol:, teeb asja veel lihtsamaks ja odavamaks ning huvitavamaks ning omapärasemaks :) ja 3.9L hästihingavat mootorit peaks selle ka kiirelt käima tõmbama. Pealegi peaks ta isegi 1bar'iga kuni 650hj suutma toita. WG'ide ja kerge turbo-overspeed abiga ning hea effektiivsusega 1.5bar 750+hj, ja noh sealt maalt on ammu juba muud probleemid.
Kas turbot huvitab selline asi, et kui 1. mootor otsas on aeglasem differ ja käib 10% aeglasemalt? Mul muud nagu ei tule ette, kui see, et vahe peal võivad 4+4 pulssi jõuda turboni korraga, ja vahepeal vaheldumisi, ehk siis tekivad mingid resonants-kiirema-spooli-hetked.
Uutsorti tehniline probleem oleks siis esimootori boosti piiramine. 1. mõte on hiljem või vähem avanev segu siiber panna, mis tekitaks SL-kollektoris väiksema rõhu kui tagumootori omas.
Eriti hea on see, et siis jääb mul SX'ile kah 1 turbo :lol:, muidu jääks too puhta vaakumisse :) Antud projekt ei olegi mitte 1 vaid pigem 2 autot, kusjuures sx võiks kah ikkagi 12seki autoks jääda - ja juppe juurde ei osta, sx peab leppima stock põhjaga jne



Ma ei tea kas on asi mu magamata peas või arvab ka keegi teine et see on BS idee. :ohshit Vabandan oma otsekohesust muidugi. Selline raha ühte mootorisse toppides saaks töökindlama lahenduse. Kuigi jah, huvitav oleks se vaadata küll ja igasugu tehnilisi lahendusi tahaks kõik piiluda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
murjam kirjutas:
Kui asi ikkagi nii suurelt ette võtta, miks Sa siis plekiga jändad üldse.. Kas poleks mõistlikum kogu kupatus minimaalsuurusega toruraamile teha ning klaasplastist bodykit-iga väheke kuju anda, a la Estfield?
jeff01 kirjutas:
Ma ei tea kas on asi mu magamata peas või arvab ka keegi teine et see on BS idee. :ohshit Vabandan oma otsekohesust muidugi. Selline raha ühte mootorisse toppides saaks töökindlama lahenduse. Kuigi jah, huvitav oleks se vaadata küll ja igasugu tehnilisi lahendusi tahaks kõik piiluda.
Nojah, arvan pigem, et sa, Jeff, pole ainus, pole vaja vabandada :) Aga kui eesmärk polegi enamuse arvamusega järgi käituda, siis pole see enam nii BS. Pealegi oleks minu jaoks täiesti häbiväärne idiootus teha copy-paste mõnest teisest projektist. Sel oleks point kui oleks vaja kiirelt ja odavalt midagi perse alla, millega kiirelt sõita - aga eneseteostuslikult oleks see null. Et ma üldse midagi viitsiks teha, peab olema ju motiiv, ja huvitav projekt on minu jaoks ikkagi motiiveerivam kui kindla-peale-minek ja kellegi teise ST4 projekti korrata.

Estfieldi loomulikult olen kaalunud, aga selle õuele toomine nõuaks juba investeeringut, antud sunny "raami" sain ma alla 5K eest, kusjuures 100% komplektne ja sõidab! Citroen on mul arvel 3.5K'ga jne "murjam", su pakutavad alternatiivid on vähemalt ühe kahe nulli jagu teises suurus järgus. Ma ikkagi palgatööline :). Ja üldsegi "lammas hundinahas" ei kõla just hästi.

Võibolla pole ma ilmekalt väljendanud, aga 1 kindlamaid asju selle projekti juures on see, et investeerma ma ei hakka.
Projekti nimi on pigem "garaazi-tühjendus", ja kuna müük oleks mõtetu, siis ei ole mitte tühjendusmüük, kus tulemus oleks kontojäägi kasv, millega saaks "suurelt ette võtta" vaid tühjaks ehitamine, kus tulemust mõõdetakse kevadel sekundites, kusjuures tulemus jagatakse läbi kola-maksumusega, mis jäi kasutult garaazi vedelema :lol:

Milline raha toppida ühte mootorisse? 2 plokki, millest 1 on vaja veel lahti võtta jne... Ja need on ka suht odavalt mulle kätte tulnud - anti n.ö. autoga kaasa. Ning kaaned vajavad mõlemal töid - õigemini on vaja neljast 2 kokku saada jne... See pole oluliselt kallim lõbu kui 4L länkari mootor võtta ja turbotada ning selle baasil 4wd hea kaalujaotusega kerge odavate juppidega auto teha, nii et riiulis oleks ka pooled jupid veel tagavaraks... Juba vana stuffi müük poole hinnaga ja uue stuffi otsimine (kah poole hinnaga) kestaks rohkem kui kevadeni.
Teemaalustest mootoritest on üks tõestanud end üle 8000rpm üle 2bari, mis pole kummagi lagi. Võiks võtta neist kahest kokku üle 1000hj. Dünodes on sama sisuga võetud neljast silindrist 7-800hj. Sama töökindluse juures suuremad mootorid kah juba maksaks, kuigi juppe tuleks vähem, aga need on kallimad, näiteks 1000hj 1000Nm sidur ja kast või korralik atm-kast oleks juba suurem kui mu plaanitav panus - ehitan ikkagi "peost-suhu" ja projekt jääks sel juhul põhimõtteliselt seisma nagu enamus projektid.
Nimelt see 7-800hj, mis kuskil dünodes on tõmmatud, pole veel piir. Wiseco, SPM, stock-vänt ja sotck-plokk ning kaas peaks olema "good-for-1000hp". Ka youtube'st võite leida kuidas CA üle 10000RPM käib ja seda väidetavalt stock kepsu'ga jne Aga mootoritest viimase võtmine pole antud projekti-eesmärk, ja seetõttu jagame selle 1000hp ilusti kolmega, et töökindlus tagada. Üritame kõigepealt masina 2x350hj'ga (@1-1.2bar @ 7000rpm vms) ülekanded ja veermiku ilusti liikuma ja kestma saada, ning siis pidamisega tegeleda. Ja kui jõudu jääb väheks, otsustab edasi, kas on soovi "tuunima hakata" - sest potentsiaali ju selle pealt veel oleks... A la etanool 2.5bar 9000rpm @ 3.9L.
Ma veel muidugi ei tea, kas antud CA FWD kastid kestavad. Aga kustkilt nägin, et vana Maxima 3L on sidurikorvi otsas sama kast, ja seega peaks need oma ~300nm x varu vastu pidama ja SX'i kast peab 3x std koormusele vastu - ütleme nii et natukese põhjendatud ootus :?
Kasti juures on samas positiivne see, et ülekandee kaod ei tule mitte 20% nagu 4wd'l kombeks, vaid pigem 15%, kuna on esiveolise ülekanne: puuduvad kardaaniristid ja keskdifferentsiaal.
Mis tähendab lihtsustatult, et 600hj rattast tuleb juba 690hj'ga mootorist, mis tava 4wd puhul sööks 5% kiirendust ära. Automaat-kastiga 4wd oleks sööks veel oma 5% ära.

Terve nädala koristasin garaazi, ehitasin riiuleid jms, 45m2 garaazi vaba põranda pind kasvas põhimõtteliselt 1m2 pealt 40m2 peal :) Koristamine lõpetatud ja homme hakkab vaikselt teooriat praktikaks muutuma, mis ei tähenda muidugi, et see projektiplaan nüüd valmis oleks, kaugeltki mitte... Otsustamist veel kõvasti... Esialgu saab otsustest mittesõltuva ära teha - a la mootorid kokku panna jne...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 8:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
igatahes oleks soov seda autot ka omal näha ja uurida.
(BSiks keeras minu silmis seal kohas kus rääksisd a-la 10% erinevatest diffrikiirustest vms...võibollalugesin valesti...magamata öö)

Point oleks ehk siiski võrdsete ülekannetega, võrdsete turbodega identsete mootorite korral millel sisse puhutav pole jagatud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
igatahes oleks soov seda autot ka omal näha ja uurida.
(BSiks keeras minu silmis seal kohas kus rääksisd a-la 10% erinevatest diffrikiirustest vms...võibollalugesin valesti...magamata öö)
Point oleks ehk siiski võrdsete ülekannetega, võrdsete turbodega identsete mootorite korral millel sisse puhutav pole jagatud.
Lihtsalt asju ilma argumendita BS lahterisse tõsta võib igaüks, aga selline lahterdamine on ise BS. Mulle oleks abiks, kui väited oleks ikkagi mingil määral põhjendatud.
10% diff point:
* Piltlikult mul on 3 meh-nukki, ja 1 kaas millele need tõukurid olemas, peale selle on mul 1 komplekt hüdro sport nukke. Arvan, et hüdrokaid üle 7500 ajada pole mõtet, küll aga meh tõukuritega kaas annaks 8200 peal veel head jõudu. 3. käik 4500rpm vs 2. käik 8000rpm on oluline jõu vahe 2. käigu kasuks. Ei tahaks sellest loobuda. Uusi juppe ostan siis kui seda tõesti vaja (argumenteeritult põhjendatud). Diffri valimine peaks olema märksa odavam kui kaane muutmine.
* FWD pidamisega tekib nii ehk naa probleeme, et tuleb hakata jõudu piirama, see kui seal oleks 10% kiirem/nõrgem differ, vähendaks eest juba veojõudu ja 7500rpm veaks masinat sama kiiruseni mis tagumise mootori 8200rpm. Rataste poolt vaadatuna oleks see nagu keskdifferentsiaal 45:55 asendis. Peale selle hakkavad mootorid niikuinii töötama erineval reziimil - taha tuleb näiteks 5mm suurem TB, karmim porting, suuremad nukid jne
* Pealegi lisab teeb see ka projekti n.ö.. huvitavamaks.
See pole konkreetne otsus, vaid hektel õhus olevatest lahendustest juhtiv pakkumine

"võrdsete turbodega"
* Peaksin ostma ühe GT35R'i või GT2876R'i juurde - pole odav
* Ette on niikuinii vähem jõudu vaja
* GT35 ette suur, samas kui taha oleks GT28 juba väike
* SX juba ootab mul, et GT28 endale saada

"boosti jagamine" ehk 1 turbo
* See on midagi sarnast V-mootori või boxer-mootori 1 turboga lahendusele (millegi pärast ikkagi nii tehakse)
* * Kuigi Viljar vist lülitab jälle Twin peale tagasi jne... Mõlemal omad argumendid
* * Erinevus V-moto twin lahendusest on mootorite kiiruses, millel peaks olema u. sama effekt kui erinevate pikkustega runneritega V mootori puhul.
* Kapotialune eest jääb stock, eriti kui boosti toru õhufiltrikarpi vedada (otsest kasu pole, aga miks mitte)
* Pole vaja jällegi 2. samasugust või kasvõi erinevat turbot juurde osta, või peale makstes 1 kahe vastu vahetada. Iga vahetamine aga kaotus ja võtab ka aega jne
* Kui <750hj turbo on juba peal (taga), siis sealt taha laseks 450hj, ja ülejäänud turbo-varu oleks halva spooli näol raiskamine. Raiskamise asemel jagaks seda ka ette, kui seal 100kw NA'st jääb väheks.

Hetke projektiplaan näeb ette:
* FWD NA [130hj/t] (tugevama põhja ja muidu stock) - 2010 sügis
* 200SX stock + GT2876R - 2011 talv
* * * SX'iga tahaks GT28'ga TADSil hooaja teha
* FWD NA + RWD GT35 [130+420hj= 550hj/1250kg = 440hj/t] - 2011 talv
* FWD NA + RWD GT35 [140+460hj/1200kg = 500hj/t] - 2011 kevad-suvi
* FWD T (jagatud) + RWD GT35 [375+475hj/1200kg = 700hj/t] - 2011 suvi-sügis
* * * seda juhul kui ees pidamist jagub ja ülekanded kestavad
* FWD GT2876R (või GT35R) + RWD GT35 - 2011 sügis kuni talv (2012)
* * * seda juhul kui ees pidamist jagub ja ülekanded kestavad ja jõudu juurde vaja
Plaan ei kohusta veel millekski. Nii kui parem mõte tekib, võib seda veel muuta...

Jeff, sina too vastu-väited, kui viitsid, mulle oleks abiks! Miks sa pidevalt magamata oled :) ? Puhka välja! Ma ükskord puhkasin :) Aitab!

EDIT:
Tsiteeri:
Nissan made a turbocharged Bluebird from 1987 to 1990, codenamed the RNU12, using the 1809 cc DOHC CA18DET and latter versions the SR20DET that was only sold in Japanese market although many can be found in New Zealand due to the large amount of used Japanese imports in NZ. It also used ATTESA and HICAS on the SSS-R.
Ilge jurakas...
Pilt
Müüakse ka Dog'e, aga hind kasti sisu hind on ~50000.-

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 04.10.2010 17:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
püüa kuidas tahad, ikka on miski aja tagant nädalavahetus mis magamisega kokku ei käi.

Mul pole tegelikult millegagi argumenteerida....pigem oli see just see mida ma ise ehk teeks kuna nii on lihtsam. Sul omal asi loomulikult palju kaugemale ette mõeldud.

Päris huvitav on ikka see lugu, kui mootorid omavahel veovõlli pidi seotud pole.....kergitab veidi nina, esiotsal kaob pidamine ja pühib kõik suitsuks....1 mootor tahab käiguvahetust aga teine veel mitte....Mis teed? kuidas üldse käiguvahetust plaanid?

Huvitav on küll....igast otsast...
Aga ma ei hakkaks sellist kosmose laeva ehitama millega pärast kiiresti sõitmise asemel ei tea mis probleeme lahendama peab hakkama. Mis toimub siis kui külg peaks mingil põhjusel ette minema? Mis nägusid sa kahe tahhomeetri ees teed? Minu arust on ka 13s auto puhul piisavalt tegevust roolis ja ma ei jõuaks küll välja mõelda mis juhus vtõi mis nüüd kiiresti teha kui miski ei käitu päris nii kui peaks....vähemalt pärast on tunne et midagi ei jäänud meelde mis toimus kuna käis kiiresti aga jah sõidetakse ka veidi enam kui nelja sekundiga 400m

Kas sa midagi maha ei taha müüa ja saadud raha eest ühe mootoriga auto ehitada....algusest peale kõik oma käe järgi ja oma arvutustele tuginedes....mulle meeldiks küll omada kord pilli mis on valmis.(Nagu Jussi Nurmi auto)..Tuled ja sõidad niiskel külmal betoonil rahulikult 10nesse ja viid garaazi järgmist võistlust ootama....pühapäeval lähed vaatad kas leiad veel mõne mutri millel on kroomikahjustusi või mõne seibi mis võiks täpsem olla. Regad end mõnel koodumaal peetavale ja sõidad 9sasse.

Edu igatahes mis iganes sa ka ei ehitaks, ei vahi tühja vähemalt ja on kellega võidu sõita.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Päris huvitav on ikka see lugu, kui mootorid omavahel veovõlli pidi seotud pole.....kergitab veidi nina, esiotsal kaob pidamine ja pühib kõik suitsuks....1 mootor tahab käiguvahetust aga teine veel mitte....Mis teed? kuidas üldse käiguvahetust plaanid?
Stardi-pöörded saab mitut moodi eraldi sättida.
Kui nina nii palju kerkib, siis tagumine osa saab järelikult hea pidamise ja 1. ja 2. käik kestab kumbki <2sek. Kui tagusild lükkab auto kiiruse üles, siis mingi hetk sünkroniseeruvad ka esirattad maaga, üle sekundi ootama ei pea. Kui oleks ainult 1. sild ja nii kehv kontakt, siis peaks jah 2-3sek ootama, paraku tagusild lükkab auto ikkagi edasi. 1 variant on ka kergelt gaasi järgi anda vms. Otseselt kahte gaasipedaali ei plaani panna :lol: küll aga võibolla mingi tross, mis muudab nende ülekannet (kumb liigub rohkem).
Järgmise sõidu ajaks keerab eest jõudu vähemaks. Kui vedav sild käib tühja, siis ei vahetata mitte käiku, vaid lastakse tiba gaasi või oodatakse samal ajal kui kiirus kasvab lihtsalt ära, millal maa ja rattad kontakti saavad. Käiguvahetusel oleks ju tulemuseks 2. käik ja 2000rpm ning jõud kukkunud.
FWD_DE + RWD_DET (100+300kw) kombo puhul kui esisilla tõmme libisemise tõttu langeb 50% peale, siis kogu jõud langeb 400kw pealt 350kw peale, kusjuures tagumine saavutab tänu liiga tõusnud ninale parema pidamise ja tõmme võibolla üldse ei langegi. Abiks oleks mingi ajufuntsioon või lisa-vidin, mis katkestaks-piiraks kiiremasilla peal olevat mootorit. Miski pole võimatu, aga iga vidin võtab aega ja kõike kohe ei saa. Fakt on aga see et nii pea igav ei hakka :lol: mis ongi omamoodi eesmärk. Loe mu avatari, ja võta lase Google'il ära tõlkida, kui sa mind muidu ei mõista :lol:

Käiguvahetuse plaanin sinu pettumuseks ühe kangiga :lol: Sama hoob, mis lükkab esikasti lülitit, tuleb pikendada tagu kastini ja seal ta ju tõmbab seda sama lülitit ja mõlemad kast-võtmed käituvad ühtemoodi.
Kui hoovaga läheb kepiks, on 2. variant hüdro : 2 peasilindrit kangi juurde, ja mõlema kasti peale 2 töösilindrit.
No ja kui tollega mingi takistus tekib, siis tuleb elektromehhaaniline vahetus - esialgu jääb jalaga sidur nupuga käik, hiljem protsessorjuhtimisega automaat-sidur integreeritud mootorite süütekatkestite programmeeritud kv punktide jne'ga arvutiga timmitav sidurdus hetk, võibolla ka 2 VR andurit kasti jne :lol: (2 guruga on räägitud - siduri jaoks kasutaks hüdrovõimendit, kui elektriliselt läheb raskeks). :lol:
jeff01 kirjutas:
Huvitav on küll....igast otsast...
Aga ma ei hakkaks sellist kosmose laeva ehitama millega pärast kiiresti sõitmise asemel ei tea mis probleeme lahendama peab hakkama. Mis toimub siis kui külg peaks mingil põhjusel ette minema? Mis nägusid sa kahe tahhomeetri ees teed? Minu arust on ka 13s auto puhul piisavalt tegevust roolis ja ma ei jõuaks küll välja mõelda mis juhus vtõi mis nüüd kiiresti teha kui miski ei käitu päris nii kui peaks....vähemalt pärast on tunne et midagi ei jäänud meelde mis toimus kuna käis kiiresti aga jah sõidetakse ka veidi enam kui nelja sekundiga 400m
No oleneb autost S13 oli rinkarehviga küll 0-adrekas, sest kui tõmbabki ringi siis risti ikka ei tõmba. Drag rehviga hõljumine oli algul midagi uut, aga 3. võistlusel hakkas juba igavaks muutuma. Samas mu 130hj kadettiga stock 40a vana vedrustusega oli ka maanteel 80'ga nullkiirenduse pealt päris põnev :lol:
Eks näis, aga 1 RWD ja 4WD pointidest nagu ongi hea pidamine saavutada, kuna võimas mootor istuks enda veetava silla peal siis RR paigutus võiks veelgi pidamist lisada. Ja et 4wd ikkagi 70-120kmh vahel 4x drag rehviga pidamise saavutab, seega ainult 1.5-4sek roolimist DE + DET konfiga. Aga DET + DET paneb hiljem, siis kui DE+DET piisavalt peab ja siis vaatab edasi. Lootus sureb viimasena.
See, mis juhtus, peab näitama kaamera ja logger, juht ei peagi kõike kohe tajuma, kellasid enivei ei jõua jälgida. 1 led võiks olla, kui F ja R sildade kiirused üle normi juba erinevad, siis gaas maha - sama asja võiks ka +/- skaalaga seier näidata :)
jeff01 kirjutas:
Kas sa midagi maha ei taha müüa ja saadud raha eest ühe mootoriga auto ehitada....algusest peale kõik oma käe järgi ja oma arvutustele tuginedes....mulle meeldiks küll omada kord pilli mis on valmis.(Nagu Jussi Nurmi auto)..Tuled ja sõidad niiskel külmal betoonil rahulikult 10nesse ja viid garaazi järgmist võistlust ootama....pühapäeval lähed vaatad kas leiad veel mõne mutri millel on kroomikahjustusi või mõne seibi mis võiks täpsem olla. Regad end mõnel koodumaal peetavale ja sõidad 9sasse.
Edu igatahes mis iganes sa ka ei ehitaks, ei vahi tühja vähemalt ja on kellega võidu sõita.
Tehtud GTIr'id sõidavad kah kõrget üheksat. Aga neil kehvem moto paigutus ja vähem võimu :)
Müüki ma ei usu, ei oska ja see võtab rohkem aega kui asi väärt. Ei usu et keegi tahab osta 40K'ga korraliku CA põhja. (12k keps 8k kolb 2k vänt 2k pump 2k tasakaalustus 10k sidur ja hooratas 1k värv+puhastamine, 0,5k saaled, 2k tööraha, 1k plokk) - unustasin lisada, et selle kokku ladumiseks ja sebimiseks a.h asjade tellmine jne on kah mingi 20-100h kulunud, seega mingi 10K ehk selle eest kah otsa? Arvan et üle 20k ei makstaks, seega saan 20k'ga praegu peale panna mootori, mille põhja kogu maksumus on juba "teise arvestuse järgi" 50K - ulme.
Ja see mootor mis taha tuleb, ongi enda käe järgi tehtud, enda tellitud kolvid, enda "küpsetatud" keraamikaga jne (alt kepsud, vända ja kolvid lasin 1.5a tagasi zoom1'l sisse laduda).
See kroomi nühkimine pole kah eesmärk, aga jah tore oleks kui saab järgmise projektiga tegeleda, ning eelmisega vaja vaid pesus ja tankimas käia. >5cm läbimõõduga roosteaugud muidugi teibin kinni :lol: või lasen ämblikutel kinni punuda :lol: - et hea kerge jääks. aga see selleks. jutt kisub lobaks :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ega jah, käiguvahetus saab olema tõesti päris huvitav teema.. Kujutan asja veidi paremini ette, kui üks mootor - ilmselt peaks see olema esiteljel olev lahjem abimootor - istuks automaat-käigukasti otsas.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 101 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11