Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 6:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.10.2010 23:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
murjam kirjutas:
Ega jah, käiguvahetus saab olema tõesti päris huvitav teema.. Kujutan asja veidi paremini ette, kui üks mootor - ilmselt peaks see olema esiteljel olev lahjem abimootor - istuks automaat-käigukasti otsas.

Mida sa silmas pead? Soovitad kahte käigukangi :lol:?
Sidurile panen lihtsalt kolmiku vahele, vajutada tuleb sidurit loomulikult nii palju, et mõlemad sidurid lahutaks, tõmbad kangi, mõlemal kasti küljes liigub käiguhoob ühtemoodi, päästad siduri ja sõit jätkub. Probleem on siis kui 1 kastil ei lähe käik sisse, siis loomulikult uuesti sidur alla ja uuesti, aga see ei muuda seda palju erinevaks tava-konfist, väikse erinevusega, et kui 1 käik ei lähe sisse, siis teine mootor veab ikka :) Nojah, kui ühel ei tule käik välja, ja teisel läheb juba uus käik sisse ja kohe ei taipa, siis tuleb piiraja kohe appi. Huvitav on muidugi see, et kui sidur päästa, siis käib nagu 2 pauku, kõigepealt 1 siis teine kast hakkab vedama :)
Kasti hoovastikule tuleks mingid tiftid vahele panna, et kui näiteks Raadi poole sõidan, siis tagumootor on neutraali peal ja seisab, ning veeren rahulikult 5-6L sajale :lol: Kui ees on märksa lahjem mootor, siis tuleks vist kaalujaotus ikkagi taha ajada, et siis genekas ja starter esialgu tagumise mootori külge. Samas 2 motoga Corsa puhul 1 coolimaid asju oli ikkagi mootori käivitus peale seda kui mootor juba käib :shock: . No just abimootoriga auto :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 23:08 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 2:55
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
http://www.worldcarfans.com/10903201801 ... s-launches
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... n-24V-Lupo

Ilmselt oled neid näinud aga igaksjuhuks ikka panen.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 1:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Cloner kirjutas:
http://www.worldcarfans.com/109032018014/video-vw-lupo-with-twin-vr6-engines-launches
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... n-24V-Lupo

Ilmselt oled neid näinud aga igaksjuhuks ikka panen.

No mul pole olnud aega netis nii palju surfida. Leidsin alles täna sama kerega sunny CA AWD projekti. Tänx linkide eest! 3lk vaatasin läbi, isu hakkas üle minema :lol:, tegelt ülejäänuga tutvun hiljem.
Natuke mannetu oli see kohalt minek, mingi 3-4s sussitas, et 1. käik peeneks saada. Mu 100kw 1200kg Astra tõmbas esiveolisena ikka <3s 50-60kmh sisse, aga noh ei tea teab mis ülekanded sel Lupol all olid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 10:53 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
No aga mõtle mingi veojõu kontroll välja, nagu skyline'l, et muidu tagaveoline, aga kui ratas ringi käib, siis annab rohkem esiratastele valu või vastupidi, kui esioma ringi tõmbab, siis tagumistele valu.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
ahto42 kirjutas:
No aga mõtle mingi veojõu kontroll välja, nagu skyline'l, et muidu tagaveoline, aga kui ratas ringi käib, siis annab rohkem esiratastele valu või vastupidi, kui esioma ringi tõmbab, siis tagumistele valu.
Mõlemale tuleb anda maximaalselt valu :) Ja kui 1 ringi tõmbab, siis tuleks tolle silla jõudu vähendada.
Vähendamiseks on mitmeid eeliseid
* siibrit kinni poole - suht aeglane
* süüte katkestus - MS Extra'l on see featuur olemas, kunagi katsetasin. Aga aktiveerus konkreetsel kiirendusel - et näiteks 1. käigu max pöörete tõus on 4000RPM/s, siis 4100RPM pealt hakkab vaikselt katkestama (a la 3 pauku 20st )ja 5000RPM/s juba rohkem katkestama jne - Suht karm auto suhtes
* süüde hilisemaks - MS Extra'l on see featuur olemas, pehmem ülekandele, aga raskem vl-klappidele jne
* konkreetset ratast, või silda hetkeks pidurdada
* sidurdamine jääb vist esialgu välja :lol:
Ega mind sellised vidinad huvitavadki rohkem, ja autot on ses mõttes nagu vaja nende teostamise. Kadettile tegin MS1'ga näiteks iga silindrile oma süüte korrektsiooni tabeli :) (iga püti oma tahho jne) Mille lõpptulemusena avastasin, et jagajas halli-kopsik oli vähe viga saanud, ja triggeripunktid olidki nihkes :)
Oleks toorik (2 mootoriga auto) juba olemas, alustaksingi sellest, et mingi uuema MS'iga progeda 2 mootori juhtimine ja kõik sinna juurde kuuluvad featured, mida ühe moto puhul pole võimalik teostada.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 13:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Mõlemale tuleb anda maximaalselt valu :) Ja kui 1 ringi tõmbab, siis tuleks tolle silla jõudu vähendada.

Kui ringi tõmbab, siis peaks ju koormus-boost-jõud iseenesest vähenema ja kui seeläbi jõud on langenud jälle pidamiseni, siis tekib koormus-boost-jõud uuesti?
Kui seda füüsikat tahad veel reguleerima hakata, siis minumeelest lihtsalt võimendad effekti liiga palju.
Mina pigem paneks rehvivalikule rõhku...

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
RFL kirjutas:
Astrona kirjutas:
Mõlemale tuleb anda maximaalselt valu :) Ja kui 1 ringi tõmbab, siis tuleks tolle silla jõudu vähendada.

Kui ringi tõmbab, siis peaks ju koormus-boost-jõud iseenesest vähenema ja kui seeläbi jõud on langenud jälle pidamiseni, siis tekib koormus-boost-jõud uuesti?
Kui seda füüsikat tahad veel reguleerima hakata, siis minumeelest lihtsalt võimendad effekti liiga palju.
Mina pigem paneks rehvivalikule rõhku...

No boost on üleval ja WG on pool avatud asendis, siis ringi tõmbamisel ehk kiirel pöörete tõusul, kui mootor hakkab rohkem sisse tõmbama, siis teoorias peaks WG kohe minema kinni poole ja boost ei kõigu, vääne jääb samaks ja võimsus kasvab. Koormus otseselt ei vähene, sama koormuse juures lihtsalt pöörded kasvavad kiiremini. AGA JAH, kui spoolimise pealt, suletud WG'iga tõmbab ringi, no siis peaks hetkeks boosti alla tõmbama, aga samas tänu pöörete kasvule järgneb kiire spool.
Noh kui 2x 8" MT tõmbas su 1300+kg 1.6xx 60ft, siis 10% kergem, parema kaalujaotusega peaks tulema tiba parem tulemus. Aga kui veel esirattad kah 200Nm juurde annavad, siis märksa parem. Seega kui 60ft alla 1.5s ei tule siis pole viga mitte rehvis vaid esialgu miskis muus.
Kuna kasti ja asside tugevus võib siin piiriks muutuda, siis 235toyoga, millega 2.0s 60ft 2-rattaveoga oli võimalik, siis 4xToyoga ja parema kaalujaotusega võiks 1,7-1.8s tõmmata. Iseasi kas õhusrippuv rehv üldse midagi juurde annab :)

EDIT:
Terrano keskdiffer kasutab kettülekannet. Pilt

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 07.10.2010 18:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 14:51 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Nt tõesti ABS anduritega loed rataste pöörlemiskiirust ja kui tekib suur erinevus siis kergelt pidurdatakse seda ratast(mingi skeemike juhi piduri süsteemi). Kindlasti on see nö progetav. vb eksisteerib mingi siduri libistamise süsteem? visco?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2010 0:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Mõte tundub nagu lahe aga milleks seda kõike vaja on???Tahad Sunnyt 4wd turbokat siis osta see ja keera nats peale ning naudi sõitmist.See ise aretamine võtab nii palju aega,närvi ja raha kuid lõpptulemuseks ikka see,et Mihkel ostab N:golf2 countri siis turbotab ära ja tulemuseks ikka kiirem 4wd kui sul sunny kahe mootoriga kuna sa ei saa neid tööle ja nussid selle tehnikaga surmani.
:help .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2010 9:48 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Nuss on mõnus 8)

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2010 10:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Hea võrdlus! Aga eesmärk pole alati saada, vaid pigem selle saamise protsessi nautimine :lol:
Pole siia kirjutanud, kuna variante on nii palju, ja pole ikka veel ära otsustanud, mis tuleb. Hetke seisuga tuleb lihtsalt esimootoriga 1000kg 400hj 4wd sunny. Ja tahaks näha kuidas golf country'd ja wrxid evod on kiiremad. Ja kui peakski mingi ime-kombel olema, siis IT-vendade-DIY-N13-Sunnyde klassis saaks ikka esikolmikusse. :lol:
635Driver, loodan, et saad see või järgmine talv omal masina valmis, ja daipoh kui mõni teine 3.0T kiirem on.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2010 18:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Sealt peaks seda jõudu tulema ülearugi ning peab seda piiramagi hakkama boostiga,et oleks ka pidamist.Kuid see suure jõu taga ajamine polegi mu pealmine sihtmärk vaid tahan maximaalset töökindlust ,et saaks muretult sisse istuda ja sõita tänaval rahulikult 0.5bar ja kui tuleb tuju rajale minna siis võib nats peale keerata :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2010 11:47 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Tegelikult meil klubis üks 1,6 mootoriga universaal sunny ka olemas. Või plaanid gti-r soetada?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2010 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
ahto42 kirjutas:
Tegelikult meil klubis üks 1,6 mootoriga universaal sunny ka olemas. Või plaanid gti-r soetada?

Ei plaani soetada. N13 (vana-kole-kere) Sunny GTi veeres pool muidu juba õuele. Toda müügis olevat GTiR'i ei plaani osta - ostmine on igav :lol:. Plaan hoopis Prairie 4x4 kuidagi sunny alla kompunnida. Tolle CA20E moto kasti-poldi-muster peaks CA18'ga ühtima. Kui jupid kohal, eks siis näha, palju seal keevitamist tuleb. Sunny ja Sunny 4x4 Wagoni tagusillad nimelt täiesti erinevad. Isegi kere on kesk-diffrile ruumi tegemise jagu erinev jne. Süsteemis on puudu veel ka 1 pool-ass. Ja hetkel täpselt ei tea, kui palju see prairie üldse laiem on jne...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.10.2010 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Asi siis nii kaugel, et Prairie AWD süsteem on garaazi veetud. Uurida jõudsin nii palju, et tagudiffer on küll nagu uus ja isegi VLSD R180, aga sealt on teadmata ajaloolistel põhjustel puudu 37:10 diffri-taldrik. Kuna seda suht võimatu eelarve piires leida, siis tuleb isegi odavam, ja tõenäoliselt ka lihtsam ning kõvema ja parema tulemusega S13 tagusild alla panna, mida keegi niikuinii norm hinnaga ära ei osta. Seal siis juba R200 VLSD, ja juhtumisi suht sama ülekanne, nimelt 3.69:1. See 0.3% erinevust on vist isegi väiksem kui rehvimõõtudega suudaks saavutada, nii et keskdiffer ühtlasel kiirusel puhkaks. Natuke karprauda ja keevitamist ning ongi sild täies-tükkis all :) Kui jääbki natuke kõrgem, siis läbitavus sellega ju ei kahane 8).
Kardaani peab S13 (1 ristiga)ja Prairie omadest kokku sobitama. Viimane on märkimisväärne nikerdis:
Pilt
S13 sild käib puksidega jäigalt kere külge, kui Prairiel oli ta poolenisti kereküljes nii et 1 padi veel mängis - seega pole neid riste sinna enam vaja rohkem kui S13 oma. AWD kasti otsas on flants, ja sinna jupp Pr kardaani, nii et pikkuse välja annaks, ja siis juba S13 kardaanilit nuut otsast ja kokku sobitada.
Peab veel mõtlema mootori kinnitused nii jäigaks kui võimalik, et see "valet pidi" mootoripaigutus kardaaniga mängima ei hakkaks. Seal siis ju enam nuuti pole, mis piki mängida laseks, ja mootor pöördesse minnes tahaks tagumise kardaani otsa alla suruda.
Siis on veel suur küsimärk selle keskdiffri ja kasti vastupidavus. Kast peaks olema RS5F50A
Tsiteeri:
This transmission used by Nissan in Altima, Axxess, Maxima, Pulsar, Stanza and Infinity's
Kuskilt jäi kõrva, et alates 300Nm oleks vaja 40000.- eest teised hammakad sisse osta :) Üldiselt kasutatakse seda kasti mingite variatsioonide näol ka 2002+ Maximatel - mingi lootus on, et ei pea boosti päris 1bari peale piirama. Peale selle on nendest sama koodiga erinevaid kaste ja variatsioone, millel viimane täht y, v, c cõi mida iganes.
Õnneks on mul samast ajastust mõned kastid tagavaraks kogunenud. Nimelt Sunnyl hakati rs5f50a kasutama alates 90+kw 1.8 mootoritega, ehk siis alla GTi olid kõik nõrgema rs5f3xxxx kastiga.
Peab vist selle awd-kupatuse ka enne lahti võtma, et näha, mis karul kõhus on. Kataloogi järgi ei saa hästi arugi, mis krdi esidiffer seal sees on, rääkimata keskdiffrist. Samas, kui selle pärast sama moodi kokku kah saab laotud, nii et peotäis seibe üle ei jää, siis kah hästi, kuna siiani pole pidanud ühtegi kasti lahti võtma.
Tol peaks ka olema 1 nelikant punn seal keskdiffri väljalülitamiseks, aga kindel pole, kuidas ja kas see töötab. Mingi osa juppe on samad, mis GTI-R N14 SR20DET ja P10 4wd isenditel.
Ega talv kaugel pole, ja väga pikalt ei tahaks enam venitada.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11