Asi siis nii kaugel, et Prairie AWD süsteem on garaazi veetud. Uurida jõudsin nii palju, et tagudiffer on küll nagu uus ja isegi VLSD R180, aga sealt on teadmata ajaloolistel põhjustel puudu 37:10 diffri-taldrik. Kuna seda suht võimatu eelarve piires leida, siis tuleb isegi odavam, ja tõenäoliselt ka lihtsam ning kõvema ja parema tulemusega S13 tagusild alla panna, mida keegi niikuinii norm hinnaga ära ei osta. Seal siis juba R200 VLSD, ja juhtumisi suht sama ülekanne, nimelt 3.69:1. See 0.3% erinevust on vist isegi väiksem kui rehvimõõtudega suudaks saavutada, nii et keskdiffer ühtlasel kiirusel puhkaks. Natuke karprauda ja keevitamist ning ongi sild täies-tükkis all
Kui jääbki natuke kõrgem, siis läbitavus sellega ju ei kahane
.
Kardaani peab S13 (1 ristiga)ja Prairie omadest kokku sobitama. Viimane on märkimisväärne nikerdis:
S13 sild käib puksidega jäigalt kere külge, kui Prairiel oli ta poolenisti kereküljes nii et 1 padi veel mängis - seega pole neid riste sinna enam vaja rohkem kui S13 oma. AWD kasti otsas on flants, ja sinna jupp Pr kardaani, nii et pikkuse välja annaks, ja siis juba S13 kardaanilit nuut otsast ja kokku sobitada.
Peab veel mõtlema mootori kinnitused nii jäigaks kui võimalik, et see "valet pidi" mootoripaigutus kardaaniga mängima ei hakkaks. Seal siis ju enam nuuti pole, mis piki mängida laseks, ja mootor pöördesse minnes tahaks tagumise kardaani otsa alla suruda.
Siis on veel suur küsimärk selle keskdiffri ja kasti vastupidavus. Kast peaks olema RS5F50A
Tsiteeri:
This transmission used by Nissan in Altima, Axxess, Maxima, Pulsar, Stanza and Infinity's
Kuskilt jäi kõrva, et alates 300Nm oleks vaja 40000.- eest teised hammakad sisse osta
Üldiselt kasutatakse seda kasti mingite variatsioonide näol ka 2002+ Maximatel - mingi lootus on, et ei pea boosti päris 1bari peale piirama. Peale selle on nendest sama koodiga erinevaid kaste ja variatsioone, millel viimane täht y, v, c cõi mida iganes.
Õnneks on mul samast ajastust mõned kastid tagavaraks kogunenud. Nimelt Sunnyl hakati rs5f50a kasutama alates 90+kw 1.8 mootoritega, ehk siis alla GTi olid kõik nõrgema rs5f3xxxx kastiga.
Peab vist selle awd-kupatuse ka enne lahti võtma, et näha, mis karul kõhus on. Kataloogi järgi ei saa hästi arugi, mis krdi esidiffer seal sees on, rääkimata keskdiffrist. Samas, kui selle pärast sama moodi kokku kah saab laotud, nii et peotäis seibe üle ei jää, siis kah hästi, kuna siiani pole pidanud ühtegi kasti lahti võtma.
Tol peaks ka olema 1 nelikant punn seal keskdiffri väljalülitamiseks, aga kindel pole, kuidas ja kas see töötab. Mingi osa juppe on samad, mis GTI-R N14 SR20DET ja P10 4wd isenditel.
Ega talv kaugel pole, ja väga pikalt ei tahaks enam venitada.