Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 9:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.09.2010 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Järgmine aasta näete siis VÕIBOLLA midagi taolist, ainult et 1800 asemel 1800T

Oleneb muidugi sellest, et kui külm see talv tuleb.
Kuna kapotiall seal AX'il suht vähe ruumi, siis kaalusin ka väikse 1980a Honda Civicu soetamist, aga too tuleks Killer honda, mitte honda killer :lol:
Tegelikult on veel lahtine, kas FF, FR, MR või RR paigutusega.
Nimelt on tegu kunagi oma aasta ökoma masinaga, tühimass 645kg ja tuuletakistustegur 0.31 ning lauppinda praktiliselt pole - näiteks Priuse tuuletakistus on suurem, massi ei hakka võrdlemagi. Kui takistused väiksed, jõudu jagub, siis on küsimus muidugi pidamises. Ses mõttes kõige rohkem köidab RR. FR oleks märksa lihtsam, aga pidamine oleks vast kehvem kui FF paigutusega ja üle 150hp oleks overkill. Tuleb vast midagi MR ja RR vahepealset, kuna peale tagusilda on tal stange, ja sinna vahele mootor nagu ei mahuks. Pealegi taguveoga oleks teda võimalik ka mujal kui sirgel rajal kasutada. Kaalumisel oli ka el-auto (mis peale akude hinnapakkumist soikus), kiire 2L/100km diisel ja bike-mootoriga masin, aga kuna teise SX'i ehitamine pole väga motiveeriv, ja bikemotost 400hj välja võtmine ei tule odavam kui oma seisvat sepis CA plokki kasutada, siis tekkis mõte öko-projekt teha - s.t. piiratud eelarvega. Originaal 40kw tõmbas ta ilusti 10ga sajani, millest 0-50kmh oli raudselt alla 3s, sest 90-100kmh tekitas juba raskusi :lol: Salongi plaanin kah eest stockiks jätta, ja väljast kah nii stockiks kui võimalik. Puur, koopalaiendused, tagant pimedaks ja küljel õhukogujad on muidugi paratamatus. Asi on hetkel muidugi seal faasis, et paljud jupid on olemas, aga isegi paberil pole asi pool-valmis, seega auto teemat lähiajal tegema ei hakka, aga kel on ideid, võib PSi panna. Paremad jupid jäävad muidugi SXi tarbeks, aga 400hj ei tohiks probleemiks olla. "Kergendamisruumi" seal palju pole (tehasest plastluuk, 1-kordseplekiga uksed jne). Öko-projekti point oleks siis A-klassi masinatest odavam aga loodetavasti kiirem masin valmis saada.
Mootorist (s.h. turbo jne) on puudu põhimõtteliselt vaid kaane portimise lõpetamine + voolikuid torusid. Ülekandest on puudu Spec3 siduri taastamine, diffri LSD'tamine (hentsiga räägitud) ja veovõllid. s.t. et olemas on Bluebirdi 1.8 vabalthingava kast mis on bolt-on. Kuna kaste võib hakata lendama, siis lohutus on see, et maxima kastil on vaid teine sidurikoda, ja neid natuke liigub. Väike lootus on see, et kui see kast peab 0.5G kiirendust poole raskemal masinal, siis sama jõud poole kergemal tekitaks juba 1G kiirendust, mis on rohkem kui oskaks unistada.
Piltlikult oleks see u. sama, kui ehitada bagi, teha AXi taguluuk lahti, ja sõita baggiga sisse :lol:
Kuna ökoprojekt s.h. garaazitühjendus, siis üritaks kasutada Nissani tagasilda täistükis, mis käib 4 poldiga põhja külge. Antud juhul siis plaanitava puuri külge, millele tuleks ka amordi ülemised kinnitused. S13 differ tuleb sealt vahelt ära, ja mootori kinnitused tuleks kas S13 esisilla talast lõigatud jupi, mille keevitaks tagasilla külge, või puuri külge. Mootor jääb muidugi tiba kõrgemale, aga noh seda kaugemal ta tagasillast on, ja loodetavasti pole probleem - võib ju ette tühja kapotialusele lasti lisada, kui 3. käigu alguses esi-rattaid maha ei saa :lol: Nu siis on virnast võtta veel vesicooler, mis on ideaalne kuna IC torustik tuleb minimaalne, ette tuleb vaid selle jahutusveradikas panna.
Seekord on eesmärk kiiresti sõita isegi suurem kui ta tänavakõlbulikuks jätmine, ja treilapillina on peast läbi käinud Chevy Van kaubikul 1 taguuks vähe ümber teha ... :lol: OK, tegelt peab veel super ET'ga veljed sebima, kuna nissani tagusild on tegelikult päris lai; ilma selleta ta juba põhimõtteliselt mahuks Van nimelt 205cm ja AX 155cm.
Antud isend näeb siis välja selline:
Pilt
Sai ta kunagi poolpullipärast 7K'ga ostetud ja aasta ringi kärutatud ning odavalt maha müüdud, ja siis kui 2. omanik oli teda vähe putitanud, otsin tal 3K'ga tagasi. Ehk siis projektieelarvesse tuleb ta 3K'ga, millest läheb maha korraliku mootori jms müük. Masin ise oli üllatavalt hea läbivusega, kiirendusega ja ka pidama saamisega. Külgkiirenduse suhtes Vasalemma rajal peale 2. kurvi sai selgeks, et juhitavus on täiesti enda kätes, gaasipedaalile reageerimine super, ja ümber ta kah ei lähe, kui just stock 145 rehvi asemel kangemat ei proovi :lol:
Plaanisin seda küll Videod alla postitada, aga kuna juttu jagus pikemaks, siis teen eraldi teema. Siis rahval lihtsam ka seda poolikut mõtet maha laita või kiita ja tasuta ideid jagada, mis peakski olema selle foorumi 1 mõttest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 04.10.2010 13:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2010 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Tehnilise poole pealt ei räägi ma midagi. Kuid idee on vägev... ega meil eestis polegi selliseid "superpunne". Alati toob näo naerule kui midagi analoogset kusagil silma torkab. Ala 870hj Fiat Uno Turbo :)

http://www.youtube.com/watch?v=U8uikgy4 ... re=related

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2010 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ragnar kirjutas:
Tehnilise poole pealt ei räägi ma midagi. Kuid idee on vägev... ega meil eestis polegi selliseid "superpunne". Alati toob näo naerule kui midagi analoogset kusagil silma torkab. Ala 870hj Fiat Uno Turbo :)
http://www.youtube.com/watch?v=U8uikgy4 ... re=related
No see video ei too selle 11.9'ga nagu pointi esile.
Aga siin 40sek peal on näha, millest jutt :lol: ja see on ilma nos'ita.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2010 17:57 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
idee on minumeelest super kui Silver seda minuga mingi aeg tagasi juba jagas...ainult ,et asi tuleb korralikult läbi mõelda nagu sul ka tavaks on...ja nagu ka rääkisin siis saaksin puuriga aidata. Kindlasti tuleks ka kas kellegi targema käest või siis ise arvutada ja mõelda mootori asukoha peale kuna see paistab ,et on ainuke raskus e. asi mis teda veel teepeal hoiaks.

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2010 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
maario123 kirjutas:
idee on minumeelest super kui Silver seda minuga mingi aeg tagasi juba jagas...ainult ,et asi tuleb korralikult läbi mõelda nagu sul ka tavaks on...ja nagu ka rääkisin siis saaksin puuriga aidata. Kindlasti tuleks ka kas kellegi targema käest või siis ise arvutada ja mõelda mootori asukoha peale kuna see paistab ,et on ainuke raskus e. asi mis teda veel teepeal hoiaks.
Kui ma ei eksi siis ühe FWD Drag Saabi massi jaotus oli nii, et 50kg taga (või oli 150) ja 550kg ees.
Hea point! Kardangi kõigerohkem pidamise üle. Nimelt suht võimsad Minid jmsd ei liigu mitte oma hj/kg numbrile vastavalt. Endal ka 1 praktiline kogemus, kui FWD 1100kg ascona, mis 9sek sajani läks, mootor 725kg RWD Kadettile sai tõstetud, ja massiks jäi 800kg / ~130hj siis täpselt sama rehviga kiirendus ei kasvanud, pigem 0-50 kiirendus langes. Seal oli muidugi ka see point, et stardis vardad lükkasid kere üles ja hea kui tagurattad maast õhku järgi ei hüpanud :)
Mass 645, millest ees vast 60% 385 ja taga siis 260kg. Peale kiirkergendust tuleb mass 620kg (380:240). Ilma mootori ja kasti ja assideta mass tuleb ~500kg 270:230. Puuriga ~550kg 290:260. Nissani tagusillaga 290:290. CA mootoriga ja kastiga ~290:400. Vesicooleri süsteemiga jms 300:410. Taha 13" asemel 15" ratas ja ette kah korralikumad pidurid jms 310:420. Jääks ~730kg 42:58% +/- 30kg ja 5% - siia lisandub kõvem jahutussüsteem jne polegi nii roosiline. Nina muidugi 250kg kergem kui praegu SXil, mis peaks tähendama juba wheeliet, kui vähegi pidamist tekib. Loodetavasti ei pea wheeli bari peale massi raiskama hakkama :lol: Taha siis vaja enam vähem sama vedru, mis SXile taha otsin, hetkel seal torsioonvedrustus 8) , ette jätaks originaali. Tagurattaid ja esialgu ka aju (mille põhi seadistus on juba olemas) üritaks jagada SXiga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2010 9:04 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
ehitusel võiks võtta eeskujuks näiteks kardi mille mootor asub enne tagasilda eespoolt vaadates ja kindlasti võiks ta astseda ka võimalikult madalal.(madalam raskuskese annab ju teadupärast parema pidamise ja juhitavuse) võibolla siis ehitada nii ,et auto jääb kahekohaliseks eest ja otse seljataha korralik tulemüür koos keevitatud pleki ja torudega...ja samas jätta mootori asetus niivõrd madalale ,et õlipann veel vasta maad ei jookseks e. nii madalale kui saab . Kui mootor on ikkagi enne tagasilda annab see tohutult rohkem juurde kui ta oleks tagasillal.
A see on lihtsalt minu mõte..

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2010 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Esiveolise audi käimakast on keyword heaks kaalujaotuseks automootori puhul
Sama konfi saab ka skorpa tüüpi diffri ja kettülekandega bike mootoriga (ketiratta külge kardaanirist, mootor piki)
Odavuse kohapealt on eelis esivedusel issandi kastil.
IRS pole tegelikult eriti hull dragis, keywordid on eri-ku*adi-jäme stabikas ja king-pin-offset=0

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2010 13:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
maario123 kirjutas:
ehitusel võiks võtta eeskujuks näiteks kardi mille mootor asub enne tagasilda eespoolt vaadates ja kindlasti võiks ta astseda ka võimalikult madalal.(madalam raskuskese annab ju teadupärast parema pidamise ja juhitavuse) võibolla siis ehitada nii ,et auto jääb kahekohaliseks eest ja otse seljataha korralik tulemüür koos keevitatud pleki ja torudega...ja samas jätta mootori asetus niivõrd madalale ,et õlipann veel vasta maad ei jookseks e. nii madalale kui saab . Kui mootor on ikkagi enne tagasilda annab see tohutult rohkem juurde kui ta oleks tagasillal.
A see on lihtsalt minu mõte..
Kas madalam taga-mootori asetsemine dragis ikka annab
pidamist?
Mida annab enne tagasilda asetsev mootor "tohutult rohkem juurde"?
Sa oled seda autot näinud, pagassi seal praktiliselt pole, loomulikult jääb kahekohaliseks ja vahele tulemüür :) Kuna autot tagant pikemaks ei plaani ehitada, siis jääb mootor otse sillale, eriti ettepoole kah ei mahu.
Fog kirjutas:
Esiveolise audi käimakast on keyword heaks kaalujaotuseks automootori puhul
Sama konfi saab ka skorpa tüüpi diffri ja kettülekandega bike mootoriga (ketiratta külge kardaanirist, mootor piki)
Odavuse kohapealt on eelis esivedusel issandi kastil.
IRS pole tegelikult eriti hull dragis, keywordid on eri-ku*adi-jäme stabikas ja king-pin-offset=0
Tänx soovituste eest! Odavus ja lihtsus ongi projekti mõte. Audi kasti peale üleminek oleks juba omaette projekt. Mul Bluebirdi kast olemas koos poolassidega, mis on kõik bolt on - v.a. assi nuudid ja nende pikkus.
Nagu ma aru saan, jääb audil see kast sillast taha poole ja mootor ette poole. Tuletan meelde, et see auto on <3.5m pikk ilma stangedeta 3.3m, ja võib arvata, et roolist tagaluugini on 2m, kuhu vahele peab mahtuma veel juht ja mootor koos kastiga :lol: Põiki asetsusega mootor on ainult eeliseks :)
Oot, sa soovitad jämedat stabikat? Olen kuulnud, et stabikas paneb pidamist omava ratta kah hüppama kui 2. ratas pidamise kaotab. Muidu mul isegi olemas ka SXi originaalist jämedam tagu-stabikas. Kingpin offset siis eesti keeles enamvähem ratta kalle? Nu selliste aretustega üldiselt 1. sõitudel on kõik asjad viltu, ja vaja timmima hakata.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:13 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Astrona kirjutas:
Kas madalam taga-mootori asetsemine dragis ikka annab
pidamist?

Kalkull tuleb teha rehvi järgi jälle.
Mootori kaugus ja kõrgus tagasillast ning sidestus annavad momendi, mis tahab nina tõsta.
Teljevahe ja kaalujaotus annab jõu, mis esisilda maas hoiab.
Need 2 peaks olema enamvähem võrdsed stardis, et kogu kaal jääks tagaratastele,
samas pole mõtet ka nina eriti kõrgele õhku tõsta - ei saa roolida 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
...Tänx soovituste eest! Odavus ja lihtsus ongi projekti mõte. Audi kasti peale üleminek oleks juba omaette projekt. Mul Bluebirdi kast olemas koos poolassidega, mis on kõik bolt on - v.a. assi nuudid ja nende pikkus.
Nagu ma aru saan, jääb audil see kast sillast taha poole ja mootor ette poole. Tuletan meelde, et see auto on <3.5m pikk ilma stangedeta 3.3m, ja võib arvata, et roolist tagaluugini on 2m, kuhu vahele peab mahtuma veel juht ja mootor koos kastiga :lol: Põiki asetsusega mootor on ainult eeliseks :)
Oot, sa soovitad jämedat stabikat? Olen kuulnud, et stabikas paneb pidamist omava ratta kah hüppama kui 2. ratas pidamise kaotab. Muidu mul isegi olemas ka SXi originaalist jämedam tagu-stabikas. Kingpin offset siis eesti keeles enamvähem ratta kalle? Nu selliste aretustega üldiselt 1. sõitudel on kõik asjad viltu, ja vaja timmima hakata.


Kingpin offset = 0 on joon vedruamordi ülemisest kinnitusest läbi šarniiri maapeale selles samas punktis peab olema rehvi keskpunkt. Ehk siis kui rehv autot edasi viib, siis ei tohi kere külge kinni keeratud rooliotsal olla erilist tõmbavat ega tõukavat jõudu. See eemaldab kiirenduse/pidurdamise ajal oleva tagasilla toe-in-i või toe-oudi muutumise.

Nii-jäme-kui-võimalik tagastabikas muudab tagaotsa suhteliselt sarnaseks talasillale. raskus kandub paremini maha jne. Lahtise diffriga oli minul ilma tagumise stabikata 1wd, stabikaga 2wd.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2010 8:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Eile sai juba korra taguluuk lahti tehtud :lol: 635screwDriver tahtis juba rellakaga asja mõõtma hakata. Tundus, et ruumi on seal piltlikult 1,5x1,5m. Nissani tagusilla laiust arvestades veljeoffsetiga mängima hakkamiseta tulevad 5-10cm koopalaiendused.

KaroK kirjutas:
Astrona kirjutas:
Kas madalam taga-mootori asetsemine dragis ikka annab
pidamist?
Kalkull tuleb teha rehvi järgi jälle.
Mootori kaugus ja kõrgus tagasillast ning sidestus annavad momendi, mis tahab nina tõsta.
Teljevahe ja kaalujaotus annab jõu, mis esisilda maas hoiab.
Need 2 peaks olema enamvähem võrdsed stardis, et kogu kaal jääks tagaratastele,
samas pole mõtet ka nina eriti kõrgele õhku tõsta - ei saa roolida 8)
See pidamise arvutamine 1 keerulisemaid asju. Aga prooviks siiski põhikoolifüüsikat kasutada... Võtab stardikiirenduseks 1.5G (1.58s 60ft), siis 800kg lükatakse edasi 1200kgf'iga, mis 31cm raadiusega rattaga peab väänama 374 kgf x m. Teljevahe: 2,286m. Seega esitelge tõstab 164kg. Kuna stardi 1. sekundil võiks kiirendus olla tugevamgi, et keskmine 60ft kiirendus 1.5 peale jääks, siis reaalselt võib see number näiteks 200kg peale tõusta. Veel tuleks võtta arvesse, et ees on vedrud, mis autot tõstavad. Kui teda 50kg'ga sikutada siis ta tõuseb seal mingi 10cm juba kõrgemale. 200kg'iga saab praktiliselt vedrud sirgeks ja nina juba pigem 20cm kõrgusel, sealt hakkab juba gravitatsiooni-vektori suhtes teljevahe lühenema + reaalne tõmbest tingitud teljevahe lühenemine :lol: Sellele lisandub taguosa vajumine ja 10+20cm/229cm on trigonomeetriat kasutama 15% tõusu ja piltlikult nina kaal kah väheneb mingi 7-15%, kuna 90kraadise nurga all on nina liigutamise kaal ju null. Koos juhiga massid 340/460kg, siis 300kg jääb ikkagi alla suruma. Oot siia tuleks veel lisada massikeskme autost väljumine? See nurk on teine asi, kuna ka kardi ilma nina tõusmata liigub massikese... Karok, arvuta siitkohalt ise edasi :)

Fog kirjutas:
Kingpin offset = 0 on joon vedruamordi ülemisest kinnitusest läbi šarniiri maapeale selles samas punktis peab olema rehvi keskpunkt. Ehk siis kui rehv autot edasi viib, siis ei tohi kere külge kinni keeratud rooliotsal olla erilist tõmbavat ega tõukavat jõudu. See eemaldab kiirenduse/pidurdamise ajal oleva tagasilla toe-in-i või toe-oudi muutumise.

Nii-jäme-kui-võimalik tagastabikas muudab tagaotsa suhteliselt sarnaseks talasillale. raskus kandub paremini maha jne. Lahtise diffriga oli minul ilma tagumise stabikata 1wd, stabikaga 2wd.
Nii see tarkus tuleb...
Oot, aga S13 on multilink, piltlikult 2 hõõtsaga, mitte macpherson, seega amordi kinnitus ei muuda ratta geomeetriat, aint enda nurk muutub, kui viltu paigalda.
Pilt.
Oot sa võrdlesid nüüd lahtist diffrit, aga plaan on ikkagi mingit libisevat kasutada. Aga stabika tööpõhimõte ju pigem selles, et kui 1 nurk tahab maha istuda, siis tõmbab teise kaasa, mis omakorda sikutab 1. nurka üles-suunas. Hea tähelepanu juhtimine. See kunagi loetud wheel-hop ei pea nagu selle silla puhul paika, kuna see stabikas ise üritab seda hüpet üldse ära hoida - stabiliseerides ratastevahelist pidamise erinevust.
Kuna taha tuleb koopalaiendus ja tagusild nii nagu vaja, siis on tegelikult ka veel väike valik, kui taha või ette see tagumine telg jääb.
Eks siin Tartu Dragi ja Jõulude vahelisel perioodil lööb sidrunil tagant põhja alt ära :lol: ja veeretab sinna s13 tagusilla, siis vähe lihtsam seda asja ette kujutada... Hetkel paraku vaja veel keskenduda SXiga sellele 1. üritusele valmistumisele.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2010 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Projekt läks tänase seisuga märksa odavamaks, kuna kasutusele ei tule mitte uus sepis-sisuga plokk, vaid vähe viga saanud plokk, kus 1 kolb tahab liivapaberit. Arvestades et masin maksis 50K, mille hind eilse laiali lendamise pauguga kukkus vähemal 30K'ni, ja 30K eest masinat jääb n.ö. teise projekti jaoks, siis sealt CP kolvid ja SPM praktiliselt tasuta :lol:
Plaanitav mootori konf:
stock vänt, plokk, kaas, SL kollektor
CP kolvid
SPM kepsud
HKS 256 hüdronukid
GT2876R sisemise WG'iga
hiina kollektor
750cc/min @3bar
Veel mõelda:
Jagab KMS MP25 teise masinaga?
boost ...2-2.2bar @ 7500RPM (TIP ...3.5bar)
350-450hj
Kogu mootor 25K, auto ise 2-3K, kast+poolassid 0.5K + nissani tagusild, pehmed amordid vedrud = 30K + ümberehitused, et mootor peale ja rattad vedama saada.

Kas kolbe võib 1mm väiksemaks treida? Võtaks stockmõõdus ploki ja sõidaks Raadi Series'el ..3000cc klassis. EMV'le PS klassi jms mahtumist peab veel uurima :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 8:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mootori asukoht ja tootja kattumine auto tootjaga pole raadi üritusel olulised? Minu auto vist järgmisest aastast outlaws

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Mootori asukoht ja tootja kattumine auto tootjaga pole raadi üritusel olulised? Minu auto vist järgmisest aastast outlaws

Õigus! My Bad.
Tsiteeri:
3.3. Mootori kinnituspunktide arv kere külge ei või olla väiksem kui mootori tootja poolt ette
nähtud. Kinnituste muutmine ja lisakinnitused on lubatud.
Et võib muuta, aga kinnituspunktide arv ei tohi väheneda :lol:
Aga paraku jah on ABC's lisareeglid...
Tsiteeri:
4. Originaalse tagavedrustuse asendamine „4-link“ ja „ladder-bar“ tüüpi vedrustusega on
keelatud.
5. Sõiduki veoskeem peab säilima originaalne.
6. Sõidukil tohib kasutada kas originaalset või sama margi teiste mudelite käigukaste

4-5 = FAIL
PS'is on see kõik lubatud. Raadil vast PS ja outlaw jääb kokku - see üldse suht lahtine teema.

Aga päris äge oleks ju põrnikas mini ja AX :)
A B C Bracket ja Värdjad :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.09.2010 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
...Oot, aga S13 on multilink, piltlikult 2 hõõtsaga, mitte macpherson, seega amordi kinnitus ei muuda ratta geomeetriat, aint enda nurk muutub, kui viltu paigalda.
Pilt.

Pilt

Seesama all olev mõõde(scrub or pivot angle radius) peab võimalikult null olema.
Kui mu pilti vaatad, siis hetkel on 2 võimalust nullimaks saada.
a) suurema positiivse offsetiga velg
b) ratta diameetrit suurendada

Ehk siis, see võib isegi 200sx-il 0 olla, kuid kui originaalse mingi 195-55 ratta asemel sinna 28" sliki paned, siis läheb miinusesse jne jne.
Ehk siis vali kasutatav rehv, istuta külge, mõõda ära, siis saad teada mis offset velgi vaja, ning kui see kokku arvutatud, siis vaata, palju kogu silda kitsamaks peab tegema, et see kõik ilusasti ära mahuks.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 88 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11